Niobe Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Noen som husker intro-sangen til Drømmen om Narnia? Den er kjempefin! Jeg vurderer å bruke den som postludium i vielsen vår, men da trenger jeg noter... Noen som vet om det er mulig å oppdrive? 0 Siter
tiliti Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Søk f.eks med kazaalite eller kazaa eller lignende fildelingsprogrammer. Dersom du ikke finner det så send meg en mail. [email protected] 0 Siter
Niobe Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Søk f.eks med kazaalite eller kazaa eller lignende fildelingsprogrammer. Dersom du ikke finner det så send meg en mail. [email protected] Jeg har ikke kazaa. Jeg har Mac, har det noe med saken å gjøre? Sender deg en mail... 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Jeg fant den på Kazaa med en gang, hvertfall. Nydelig melodi, ville sikkert vært flott i bryllupet! Håper den serien kommer på TV i jula også.. vokser aldri fra den og "tre nøtter til askepott"! :-) 0 Siter
Niobe Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Skrevet 3. desember 2003 Jeg fant den på Kazaa med en gang, hvertfall. Nydelig melodi, ville sikkert vært flott i bryllupet! Håper den serien kommer på TV i jula også.. vokser aldri fra den og "tre nøtter til askepott"! :-) Ja, den hadde det. Nå har vi akkurat lastet ned "Løven, heksa og klesskapet", gleder meg til å se den! Angående noter, så virker det litt verre... Jeg får vel finne noe annet til vielsen... Skulle la seg gjøre! 0 Siter
tiliti Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Jeg har ikke kazaa. Jeg har Mac, har det noe med saken å gjøre? Sender deg en mail... Skulle være nok å ta med melodien til noen med noenlunde peil på musikk, så skriver de noter ut av det. 0 Siter
tiliti Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000030Y5/qid=1070481826/sr=1-1/ref=sr_1_1/002-9466831-1228821?v=glance&s=classical#product-details Der har de cd'en og litt info om komponist etc. Mulig det er en ledetråd på hvor du kan starte dersom du skal ha tak i en kopi av orginal-notene. Bokhandler er også ofte hjelpsomme. Vet ikke hvem av delene som blir mest tidkrevende (og ev. dyrt) av å få dem skrevet fra musikken eller å få tak i orginalen. Godt mulig å forsøke begge deler! Musikere kan som regel høre en sang og etterhvert spille den, dersom du gir dem litt tid. Uten noter. Såfremt du ikke har tenkt å leie inn et helt orkester 0 Siter
Niobe Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Skrevet 5. desember 2003 http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000030Y5/qid=1070481826/sr=1-1/ref=sr_1_1/002-9466831-1228821?v=glance&s=classical#product-details Der har de cd'en og litt info om komponist etc. Mulig det er en ledetråd på hvor du kan starte dersom du skal ha tak i en kopi av orginal-notene. Bokhandler er også ofte hjelpsomme. Vet ikke hvem av delene som blir mest tidkrevende (og ev. dyrt) av å få dem skrevet fra musikken eller å få tak i orginalen. Godt mulig å forsøke begge deler! Musikere kan som regel høre en sang og etterhvert spille den, dersom du gir dem litt tid. Uten noter. Såfremt du ikke har tenkt å leie inn et helt orkester God idé! Takk for hjelpen! Skal høre med de musikalske jeg kjenner.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.