Gå til innhold

Trodde aldri jeg skulle spørre om noe slikt, men...

Babette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Munkholm: 25 kcal pr 100 g, 80 kcal pr flaske.

Det tok meg 20 sekunder å søke det opp, skriv munkholm på adresselinja og trykk enter, automatsik søk settes i gang.

Clausthaler kan du finne selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok meg 20 sekunder å søke det opp, skriv munkholm på adresselinja og trykk enter, automatsik søk settes i gang.

Det svaret fant jo babette i linken jeg la ut for snart en time siden! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det svaret fant jo babette i linken jeg la ut for snart en time siden! ;-)

Ikke at jeg bryr meg om andre har svart før, men jeg henta opp hovedinnlegget lenge før det, og da var det ingen svar. Svarvinduet ble stående oppe til nå, da fikk tid/gadd skrive. Ikke alle sitter pal og niglaner. Akkurat nå har jeg 11 vinduer oppe, og jobber med 5 ulike oppgaver/ deloppgaver, DOL har litt lav prioritet i forhold til bisnissen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clausthaler var bare noe jeg slengte på for at det ikke skulle se ut som reklame for et spesielt produkt.

Takk for sekundene du brukte. Hvor mange kalorier inneholder ulv i fårikål, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Clausthaler var bare noe jeg slengte på for at det ikke skulle se ut som reklame for et spesielt produkt.

Takk for sekundene du brukte. Hvor mange kalorier inneholder ulv i fårikål, da?

Jeg gjorde det ikke for å kverulere, jeg hjelper deg gjerne. Noen her lokalt lurte også på det samme, men det er faktisk ganske enkelt å søke. F eks søk på "munkholm kcal" .

Sjekk hva lettmelk innholder, det er litt interessant i forhold. Det er ikke så lett som jeg trodde. For ikke å snakke om brus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det ikke for å kverulere, jeg hjelper deg gjerne. Noen her lokalt lurte også på det samme, men det er faktisk ganske enkelt å søke. F eks søk på "munkholm kcal" .

Sjekk hva lettmelk innholder, det er litt interessant i forhold. Det er ikke så lett som jeg trodde. For ikke å snakke om brus!

Jeg mener ikke at du kverulerer. Hvordan leser du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mer kalorier i lettmelk enn i en vanlig øl.

Grunnen til at man ikke får "melkvom" er vel fordi det er få som drikker en kasse melk av gangen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Grunnen til at man ikke får "melkvom" er vel fordi det er få som drikker en kasse melk av gangen:-)

I en kasse øl er det 24 flasker, i et døgn er det 24 timer. Tilfeldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest melkebruden

melken inneholder jo melkesukker da, det er jo en litt annen sak, dette er jo nyttige kalorier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...