Babette Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Omtrent hvor mange kalorier er det i Munkholm/ Clausthaler? Og inneholder det sukker? Jeg er blitt veldig glad i Munkholm til maten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 http://www.ringnes.no/wbch3.exe?p=3045 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 http://www.ringnes.no/wbch3.exe?p=3045 Jeg tror forresten det er malt i øl som gjør at det gjærer, slik at malt er et stoff som brukes istedenfor sukker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 http://www.ringnes.no/wbch3.exe?p=3045 Takker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Munkholm: 25 kcal pr 100 g, 80 kcal pr flaske. Det tok meg 20 sekunder å søke det opp, skriv munkholm på adresselinja og trykk enter, automatsik søk settes i gang. Clausthaler kan du finne selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Munkholm: 25 kcal pr 100 g, 80 kcal pr flaske. Det tok meg 20 sekunder å søke det opp, skriv munkholm på adresselinja og trykk enter, automatsik søk settes i gang. Clausthaler kan du finne selv Det svaret fant jo babette i linken jeg la ut for snart en time siden! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det svaret fant jo babette i linken jeg la ut for snart en time siden! ;-) Ikke at jeg bryr meg om andre har svart før, men jeg henta opp hovedinnlegget lenge før det, og da var det ingen svar. Svarvinduet ble stående oppe til nå, da fikk tid/gadd skrive. Ikke alle sitter pal og niglaner. Akkurat nå har jeg 11 vinduer oppe, og jobber med 5 ulike oppgaver/ deloppgaver, DOL har litt lav prioritet i forhold til bisnissen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Munkholm: 25 kcal pr 100 g, 80 kcal pr flaske. Det tok meg 20 sekunder å søke det opp, skriv munkholm på adresselinja og trykk enter, automatsik søk settes i gang. Clausthaler kan du finne selv Clausthaler var bare noe jeg slengte på for at det ikke skulle se ut som reklame for et spesielt produkt. Takk for sekundene du brukte. Hvor mange kalorier inneholder ulv i fårikål, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Clausthaler var bare noe jeg slengte på for at det ikke skulle se ut som reklame for et spesielt produkt. Takk for sekundene du brukte. Hvor mange kalorier inneholder ulv i fårikål, da? Jeg gjorde det ikke for å kverulere, jeg hjelper deg gjerne. Noen her lokalt lurte også på det samme, men det er faktisk ganske enkelt å søke. F eks søk på "munkholm kcal" . Sjekk hva lettmelk innholder, det er litt interessant i forhold. Det er ikke så lett som jeg trodde. For ikke å snakke om brus! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg gjorde det ikke for å kverulere, jeg hjelper deg gjerne. Noen her lokalt lurte også på det samme, men det er faktisk ganske enkelt å søke. F eks søk på "munkholm kcal" . Sjekk hva lettmelk innholder, det er litt interessant i forhold. Det er ikke så lett som jeg trodde. For ikke å snakke om brus! Jeg mener ikke at du kverulerer. Hvordan leser du det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg gjorde det ikke for å kverulere, jeg hjelper deg gjerne. Noen her lokalt lurte også på det samme, men det er faktisk ganske enkelt å søke. F eks søk på "munkholm kcal" . Sjekk hva lettmelk innholder, det er litt interessant i forhold. Det er ikke så lett som jeg trodde. For ikke å snakke om brus! Det er faktisk mer kalorier i lettmelk enn i en vanlig øl. Grunnen til at man ikke får "melkvom" er vel fordi det er få som drikker en kasse melk av gangen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg mener ikke at du kverulerer. Hvordan leser du det? Alt i orden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det er faktisk mer kalorier i lettmelk enn i en vanlig øl. Grunnen til at man ikke får "melkvom" er vel fordi det er få som drikker en kasse melk av gangen:-) I en kasse øl er det 24 flasker, i et døgn er det 24 timer. Tilfeldig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 I en kasse øl er det 24 flasker, i et døgn er det 24 timer. Tilfeldig? Godt spørsmål - men jeg har intet svar:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Står det ikke bakpå etiketten da? Trodde det sto på alt, jeg. Næringsinnhold pr 100 gram og sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest melkebruden Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det er faktisk mer kalorier i lettmelk enn i en vanlig øl. Grunnen til at man ikke får "melkvom" er vel fordi det er få som drikker en kasse melk av gangen:-) melken inneholder jo melkesukker da, det er jo en litt annen sak, dette er jo nyttige kalorier 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.