Gjest kari trestakk Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Ja, da håper jeg du kan fortelle meg hvor jeg gjorde av brillene mine da jeg "slamsugde" barnerommene idag? Har lett over alt, og er helt fortvilet. Nye bifokale glass med italiensk desegner-innfatning. Har de virkelig havnet i avfallsposene? Ja, takk! 0 Siter
Gjest lillesintemeg Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Nei Ja, skal vi se, de ligger oppå hylla ved siden av senga til minsten. Om ikke de ligger oppå, kan det være de har falt ned bak kommoden...:-) 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 De er hos naboen over gangen, han sjarmøren vettu:-) 0 Siter
Gjest kari trestakk Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Ja, skal vi se, de ligger oppå hylla ved siden av senga til minsten. Om ikke de ligger oppå, kan det være de har falt ned bak kommoden...:-) Fant dem endelig. Og det når jeg skulle vaske sengetøyet. Der lå de ja. Ikke noe mystisk med tullette kvinnfolk,nei 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Har du sett opp på hodet, på nesen, på badet, i kjøleskapet, i forklelommen, på nattbordet, ja jeg bare spør 0 Siter
selle Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Fant dem endelig. Og det når jeg skulle vaske sengetøyet. Der lå de ja. Ikke noe mystisk med tullette kvinnfolk,nei Som jeg skulle ha sagt det selv ja! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Jeg tipper de dukker opp når du skal vaske sengetøyet jeg.*L* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Jeg tipper de dukker opp når du skal vaske sengetøyet jeg.*L* Døh... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Jeg er rå Sammen er vi som et hardkokt egg. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Jepp. Men i motsetning til de fleste synske så tar jeg betalt for mine tjenester - på forskudd. Ta kontakt for å få kontonummer :-) "..................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.