Gå til innhold

Er du synsk?

Gjest kari trestakk

Anbefalte innlegg

Gjest kari trestakk
Skrevet

Ja, da håper jeg du kan fortelle meg hvor jeg gjorde av brillene mine da jeg "slamsugde" barnerommene idag? Har lett over alt, og er helt fortvilet. Nye bifokale glass med italiensk desegner-innfatning. Har de virkelig havnet i avfallsposene? Ja, takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest lillesintemeg
Skrevet

Nei

Ja, skal vi se, de ligger oppå hylla ved siden av senga til minsten. Om ikke de ligger oppå, kan det være de har falt ned bak kommoden...:-)

Gjest kari trestakk
Skrevet

Ja, skal vi se, de ligger oppå hylla ved siden av senga til minsten. Om ikke de ligger oppå, kan det være de har falt ned bak kommoden...:-)

Fant dem endelig. Og det når jeg skulle vaske sengetøyet. Der lå de ja. Ikke noe mystisk med tullette kvinnfolk,nei

Kizza1365380506
Skrevet

Har du sett opp på hodet, på nesen, på badet, i kjøleskapet, i forklelommen, på nattbordet, ja jeg bare spør

Skrevet

Fant dem endelig. Og det når jeg skulle vaske sengetøyet. Der lå de ja. Ikke noe mystisk med tullette kvinnfolk,nei

Som jeg skulle ha sagt det selv ja!

Skrevet

Jeg tipper de dukker opp når du skal vaske sengetøyet jeg.*L*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg tipper de dukker opp når du skal vaske sengetøyet jeg.*L*

Døh...

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg er rå

Sammen er vi som et hardkokt egg.

Skrevet

Jepp. Men i motsetning til de fleste synske så tar jeg betalt for mine tjenester - på forskudd. Ta kontakt for å få kontonummer :-)

"..................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...