Gå til innhold

Nettsider

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nett
Skrevet

Har du nettside med info om deg selv? Hva om noen gærninger oppsporer deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke, men det er sikkert noen gærninger som klarer å spore meg opp om de hadde gått inn for det.. Man legger jo ubevisst igjen spor her og der.

Men gærninger er det overalt i RL også så jeg gidder ikke bli paranoid.

Skrevet

Noen gærninger hadde sikkert funnet meg i telefonkatalogen også. Da vil de jo også vite hvor jeg bor.

Så kan de finne når jeg er født, og hvor mye jeg tjener ved å gå inn på skattelisten. Om det ikke er tilgjeneglig nå, så har det vært det.

Deretter er det en smal sak å finne ut hvor jeg jobber. Og hva mannen min heter.

Gærninger finnes overalt, på nett og i RL. Forsikre seg mot dem kan man aldri.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke, men det er sikkert noen gærninger som klarer å spore meg opp om de hadde gått inn for det.. Man legger jo ubevisst igjen spor her og der.

Tull! Jeg har forsøkt ganske lenge men du er jaggu vrien å snike seg inn på.

Skrevet

Tull! Jeg har forsøkt ganske lenge men du er jaggu vrien å snike seg inn på.

Ja, hadde du bare kunnet gå etter den nybakte bolle-lukta så hadde vet vel vært greiere. Men Maryland Cookies dufter ikke spesielt mye *s*

Skrevet

Å ja - hjelp, altså! Det er jo så utrolig mange gærninger som har interesse av å spore opp meg via nettet - akkurat som alle gærningene som ringer opplysningen, får opplysninger (!), og så oppsporer meg...

"....................."

Skrevet

Bra! Vi trenger færre selvopptatte og paranoide navlebeskuere på nettet :-)

"....................."

Skrevet

Bra! Vi trenger færre selvopptatte og paranoide navlebeskuere på nettet :-)

"....................."

Og hvor passer du inn i den beskrivelsen? *s*

Skrevet

Og hvor passer du inn i den beskrivelsen? *s*

Selvopptatt paranoid navlebeskyer eller gærning?

".................."

Skrevet

Selvopptatt paranoid navlebeskyer eller gærning?

".................."

Korrekt. Jeg liker å stemple folk i panna slik at jeg kan slenge en passende melding når jeg er i slaget nemlig.

*gni seg i hendene*

:-)

Skrevet

Korrekt. Jeg liker å stemple folk i panna slik at jeg kan slenge en passende melding når jeg er i slaget nemlig.

*gni seg i hendene*

:-)

Jada, men da må du stemple litt tydeligere...

"................"

Skrevet

Jada, men da må du stemple litt tydeligere...

"................"

nåhh ja vel..

*skjerpings*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...