Gjest ikke nett Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Har du nettside med info om deg selv? Hva om noen gærninger oppsporer deg? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Nei, det har jeg ikke, men det er sikkert noen gærninger som klarer å spore meg opp om de hadde gått inn for det.. Man legger jo ubevisst igjen spor her og der. Men gærninger er det overalt i RL også så jeg gidder ikke bli paranoid. 0 Siter
mettewa Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Noen gærninger hadde sikkert funnet meg i telefonkatalogen også. Da vil de jo også vite hvor jeg bor. Så kan de finne når jeg er født, og hvor mye jeg tjener ved å gå inn på skattelisten. Om det ikke er tilgjeneglig nå, så har det vært det. Deretter er det en smal sak å finne ut hvor jeg jobber. Og hva mannen min heter. Gærninger finnes overalt, på nett og i RL. Forsikre seg mot dem kan man aldri. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Nei, det har jeg ikke, men det er sikkert noen gærninger som klarer å spore meg opp om de hadde gått inn for det.. Man legger jo ubevisst igjen spor her og der. Men gærninger er det overalt i RL også så jeg gidder ikke bli paranoid. Tull! Jeg har forsøkt ganske lenge men du er jaggu vrien å snike seg inn på. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Tull! Jeg har forsøkt ganske lenge men du er jaggu vrien å snike seg inn på. Ja, hadde du bare kunnet gå etter den nybakte bolle-lukta så hadde vet vel vært greiere. Men Maryland Cookies dufter ikke spesielt mye *s* 0 Siter
Prozak Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Å ja - hjelp, altså! Det er jo så utrolig mange gærninger som har interesse av å spore opp meg via nettet - akkurat som alle gærningene som ringer opplysningen, får opplysninger (!), og så oppsporer meg... "....................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Nei, det har jeg ikke, men det er sikkert noen gærninger som klarer å spore meg opp om de hadde gått inn for det.. Man legger jo ubevisst igjen spor her og der. Men gærninger er det overalt i RL også så jeg gidder ikke bli paranoid. Bra! Vi trenger færre selvopptatte og paranoide navlebeskuere på nettet :-) "....................." 0 Siter
tigertrollet Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Bra! Vi trenger færre selvopptatte og paranoide navlebeskuere på nettet :-) "....................." Og hvor passer du inn i den beskrivelsen? *s* 0 Siter
Prozak Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Og hvor passer du inn i den beskrivelsen? *s* Selvopptatt paranoid navlebeskyer eller gærning? ".................." 0 Siter
tigertrollet Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Selvopptatt paranoid navlebeskyer eller gærning? ".................." Korrekt. Jeg liker å stemple folk i panna slik at jeg kan slenge en passende melding når jeg er i slaget nemlig. *gni seg i hendene* :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Korrekt. Jeg liker å stemple folk i panna slik at jeg kan slenge en passende melding når jeg er i slaget nemlig. *gni seg i hendene* :-) Jada, men da må du stemple litt tydeligere... "................" 0 Siter
tigertrollet Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Jada, men da må du stemple litt tydeligere... "................" nåhh ja vel.. *skjerpings* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.