Cirkel Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Jeg prøvde å kjøre programmet, er ikke så proff når det gjelder data, så jeg turde ikke slette noe uten å være 100% sikker. Jeg klarte å fjerne en del av det, men ikke hele. Hadde jeg hatt greie på det hadde det sikkert gått. Jeg skrev en sint mail til de som er ansvarlig for MySearchNow for flere uker siden, men da jeg ikke fikk noe svar gikk jeg ut fra at jeg aldri ville høre noe. I dag var det derimot kommet svar, der fikk jeg hjelp til hvordan jeg skulle avinstallere det. De påsto selvfølgelig at jeg frivillig hadde installert det, men det har jeg IKKE! Nå er jeg iallefall kvitt problemet, så hvis andre har samme problem vil jeg anbefale den å kontakte rette vedkommende. Nå virker alt som det skal her! 0 Siter
Cirkel Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Skrevet 4. desember 2003 Gikk litt fort i svingene her, så det havnet feil 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.