Gå til innhold

betalt semesteravgift på universitetet?

Anbefalte innlegg

Gjest dum student?

Jeg er noe usikker på om jeg har betalt semesteravgiften for universitetet. Rettere sagt; om pappa har gjort det. Jeg får ikke kontakt med ham akkurat nå, er det noen som har greie på dette?

På StudentWeb står det betalingsopplysninger. Siste linje er: SUM (Ikke betalt - Merk at det tar noen dager fra du har betalt til betalingen er registrert) - 630 kr.

Betyr dette at jeg ikke har betalt, eller er setningen i parentes bare en generell opplysning til alle?

Takker for svar.. forvirret her. Vet noen forresten hvor jeg kan ringe når jeg er usikker på om jeg har fylt ut utdanningsplanen riktig?

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Jeg tror det er en generell beskjed til alle. Det kan bety at du har betalt, eller at du ikke har betalt.

Nei, har du betalt så står det der. Men det kan ta en evighet før betalingen blir registert. Uansett ikke noe du trenger å stresse med.

Meg1365380063

Du er ikke dum student! Det er mye nytt og dustete å sette seg inn i, selv for en relativt gammel studietraver.

For å få hjelp til utdanningsplanen så hadde de i hvert fall på mitt studiested veileder som hjalp oss. En hel dag (!) var satt av til å hjelpe oss. Både med å velge emner, og det mer praktiske med å klikke riktig på datamaskinen. Hør med studieveileder eller info. Jfr. HF har HF-info i første etasje i Niels Treschow som svarer på slike ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...