Gå til innhold

hvorfor er det så trist....

Anbefalte innlegg

Gjest knustgutt20

kjønner ikke... vet ikke hva som gikk galt, vi var jo verdens beste venner og hadde verdens beste forhold. alle vennene våres misunte oss for det perfekte forholdet vi hadde jenta mi..

Alt er så trist for tiden, jeg trodde ikke at det var gutten som ville gråte mest. det ligger i kortene at kjæresten min vil gjøre det slutt. jeg kjønner ikke hvorfor... alt føltes så perfekt. vi elsker hverandre kjmpe høyt. jeg blir så trist når jeg tenker meg en hvrdag uten henne. tenker på minner, ting vi har gjort sammen. mange små øyeblikk som kanskje ikke betydde noe spesielt der og da, men som har settet seg i hodet mitt for alltid. alle samtalene våre, da vi lo sammen, ALT var helt perfekt. vi viste det var hverandre vi ville ha.. vi kranglet aldri, kameratene mine sier at det ikke er så farlig å slå opp, det er mange jenter der ute. men de tar feil. kanskje det er mange jenter der ute, men det finnes bare en jente jeg vil ha, og jeg vil aldrig finne en sånn jente dersom jeg skulle lete hele livet. hvorfor må det ende slik. jeg sitter bare å gråter.. jeg som er gutten, trodde ikke gutter gjorde det. jeg bare gråter hele dagen. sitter å hører på musikk som minner meg om henne, og gråter så tårene render. kjønner ikke. vi som pleide å snakke om hvordan barnet vårt skulle se ut, hvordan huset vårt skulle være.. nå er allt borte. jeg sitter bare igjenn med minner. de er gode å ha, men det gjør jævla vont for å si det sånn. jeg er så utrolig gla i den jenta, kommer aldri til å bli så gla i en person som jeg er i henne. ville gjort alt for henne, tro meg. men jeg må akseptere at det blir slutt mellom oss, kan ikke bli sur på henne, er altfor gla i henne til å noen gang bli sur på henne, etter all den lykken og gleden hun har gitt meg, så fortjener hun 110 prosent av min støtte, og det skal hun få. Elsker henne over alt på jord.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128846-hvorfor-er-det-s%C3%A5-trist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Hvis det var så perfekt.. hvorfor ble det slutt da?

Er alltid vanskelig å takle kjærlighetssorg, men tro meg, det går over! Kom deg ut med venner og gjør andre ting.. Ha det gøy, få tankene dine over på noe annet.. Da samboern min og jeg hadde pause var jeg så deppa at jeg ikke orka å stå opp om morran. Men venninner fikk meg ut og tankene mine et annet sted.

Du er enda ung.. Flere fisk i havet! (selv om det er vondt når den fisken du vil ha blir borte..)

God helg! : )=

Gjest epletre

Husker den beste trosten jeg fikk da min x gjorde det t med meg var: "Han kommer nok tilbake skal du se!" Han gjorde ikke det, men det var det jeg ville hoere der og da..

Du overlever! Du er jo bare 20, du har hele livet foran deg, men det er vondt.. ufattelig vondt. Kom deg ut, faa tankene over paa noe annet. Det er helg, masse aa finne paa!

livet er ikke slik det kunne vert,heller ikke slik det skulle vert.livet er slik det er! du synest hun er perfekt fordi det er henne du er vant med.det er henne du er blitt glad i.det er henne du tror er best.når du blir kjent med nye forstår du at det er flere som kan få deg til å føle deg lykkelig.det går an å glemme hvem som helst.bare over litt tid.ha det gøy.ver m venner,gå ut,dans,sitt hjemme å spis snor,se tv,tren,lag julepresanger,hør på gøy musikk,ta bilder,lag film,gi ut bok eller cd,tenk posetivt.husk at følelses livet er mer utviklet en fornuften.prøv å tenk fornuftig.hvordan kan hun vere rett for deg når hun gjør det slutt. selv om det er vanskelig å forstå det Nå vil for alt du vet kanskje vere utroliglykkelig med en annen om feks tre år,med barn å hele pakka..Du er helmax

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...