Gjest vvvvvvv Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=204204 Håper de sender han tilbake til Sverige altså. På tide å ha bedre kontroll ved grensene. KAn jo ikke slippe hvem som helts inn i landet heller. Noen bekjente av meg har svenske naboer. Klin gærne er de. Ikke vil de snakke nors heller. Kommer og tar jobbene fra oss gjør de og. ;-) (regner med det i hvert fall noen her som skjønner dette innlegget...;-) ) 0 Siter
Goliath Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Det er faktisk nok et eksempel på hvor lett det er for personer som ikke burde fått komme hit, å komme hit - og bli her helt til de gjør noe som de "endelig" blir tatt for. 0 Siter
petter smart Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Mannen kommer opprinnelig fra Russland..... 0 Siter
Prozak Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Ja, disse svenskene er ille. ".................." 0 Siter
Gjest Suleiman Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Kan ikke tenke meg noen som er mer velkommen til Norge enn vårt broderfolk i øst. 0 Siter
Gjest eidepl Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Hvorfor dreper utlendingene så masse?? 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Huff jeg grøsser. Jeg bor i Tromsø og for vel 1 uke siden så jeg denne mannen i sentrum i Tromsø vandrende med en hel baggasje av sine eiendeler. Han sto nemlig frem i lokalavisen og ville ha sympati fordi han ikke hadde noen plasser å bo (han hadde bodd i en russetråler en tid). I tillegg stoppet han folk på gaten og pratet med disse og den ene han pratet med var min 16 årige datter. Huff grøsser enda en gang..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.