Gjest frustrert jeg Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 ...et sted man kan jobbe uten handlingsplaner, omorganiseringer, dårlige sjefer, gjerrig ledelse, hvor man kan gjøre en god jobb og bli verdsatt for det, og ikke om man har gjort alt annet utenomgreier som ikke har noe med jobben å gjøre? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Start for deg selv. Da slipper du evaluering fra andre, men forstår muligens sjefene dine...;-) 0 Siter
Gjest frustrert jeg Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Vil du jobbe for meg? Og hva trenger du hjelp til? 0 Siter
damedame Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Og hva trenger du hjelp til? Beklager, det var ment som en spøk. En personlig massør, frisør og sminkør (tre-i-ett - løsning) ville jeg forøvrig ikke hatt noe i mot Her garanteres gode arbeidsforhold og som betaling skulle du fått gratis "tjeneste" innen mitt fagområde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.