Gjest hvorfor skjer dette? Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg har søkt uføretrygd for ca 3 mnd siden. Etter dette fikk jeg bare vedtak på rehabiliteringspenger for 2 mnd (sikkert pga uføresøknaden ettersom tidligere vedtak har vært for 1/2 - 1 år av gangen). Problemet er at det siste vedtaket gikk ut for en uke siden, og jeg har ikke fått noe nytt! Dette har gått automatisk tidligere uten at jeg har behøvd å gjøre noe. Blir derfor litt bekymret, siden utbetalingen i desember vel skal komme tidligere også. Har tenkt å ringe trygdekontoret på mandag (har døyd det fordi jeg trodde vedtaket ville komme denne uken). Har det noe med uføre-søknaden å gjøre? Kan de bare stoppe rehab.penger uten å gi noe annet? Eller kan det hende at jeg bare ikke har mottatt vedtaket enda, men at jeg får videre rehab.penger inntill uføre-søknaden er avgjort? Håper noen kan hjelpe meg å svare på dette. Er så bekymret nå..Det er jo jul, og får ikke kjøpt gaver uten penger.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128950-kan-noen-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.