Gå til innhold

Ullersmo fengsel befolkes av 49,5% utlendinger


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Det er vi alle sjeleglade for.

En historisk triumf: jeg ble foretrukket (valgt) av en stor gruppe av våre nye landsmenn til å representere dem. Det til stor undring og fortvilelse blant folk som trodde de var selvskrevne. De selvskrevne var humanister mer eller mindre av typen sør. Men de hadde ikke tillit, våre nye mente ganske enkelt at de "bare prater tull hele tiden og gjør ingenting, dessuten gjør de folk forbannet". Dette fikk jeg meddelt ganske offentlig. Jeg tror det var da jeg falt i unåde hos de selvskrevne. Jeg sa nei takk til vervet og henviste til den ukulturen som var oppstått nettopp på grunn av de selvskrevne, samtidig opplyste jeg at jeg skulle flytte. De valgte en av sine egne. Lurt. Senere fikk jeg flere telefoner fra folk som spurte hva som skulle til for å få meg til å bli. En av de selvskrevne uttalte: "de utakknemlige folka, dette er takken for alt vi har gjort for dem!" Jeg spurte: "Hva har dere gjort for dem?"

At andre enn humanister eller antirasister har tillit hos våre nye, faller enkelte meget tungt for hjertet.

Sør tror at det er de med fordommer som kritiserer de negative sider ved vår innvandringspolitikk og dens konsekvenser.

Han evner ikke å se at det er han og slike som han som har fordommer. Og som gjør det umulig å få satt fokus på de reelle problemene, og få gjennomført de nødvendige tiltakene - til alles beste, og ikke minst det store flertallet av innvandrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    56

  • Ulv I Faarikaal

    50

  • Grip

    20

  • Goliath

    8

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

God bedring!

UiF har allerede fått passet sitt påskrevet!

Med vennlig hilsen

Pol Pot skulle tvinge alle til å bli like og alle skulle vende tilbake til steinalderen. For å få orden i rekkene myrdet han alle som ikke passet inn i hans ideverden.

Du forsøker myrde alle som ikke passer i din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pol Pot skulle tvinge alle til å bli like og alle skulle vende tilbake til steinalderen. For å få orden i rekkene myrdet han alle som ikke passet inn i hans ideverden.

Du forsøker myrde alle som ikke passer i din.

Hvordan "myrder" jeg deg?

Ved å påpeke at du lyver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan "myrder" jeg deg?

Ved å påpeke at du lyver?

Nei - ved å lyve selv om at andre lyver.....

Som om det gjør deg noe bedre enn de du selv forsøker å misskreditere.

Tvert om Sør - tvert om.....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 12 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...