Gå til innhold

Ullersmo fengsel befolkes av 49,5% utlendinger


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ja, det høres jo sannsynlig ut.

Spesielt når de består av rundt 10 % av befolkningen og likevel presterer å stå for en større del av kriminaliteten enn de resterende 90 prosentene med nordmenn.

Faktisk er det en liten del av befolkningen som står for 100% av kriminaliteten. Det er de kriminelle!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    56

  • Ulv I Faarikaal

    50

  • Grip

    20

  • Goliath

    8

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Hva prøver jeg å frata deg?

Omtrent alt; du trekker i tvil alt jeg sier og forsøker å fjerne min troverdighet, seriøsitet, humør, helse osv.

Men det er virkningsløst, alt er som før; en mann i sin beste alder og typisk norsk; egoistisk, humørfylt og passe frekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

He-he....denne tråden var full av underholdende lesing:-)

Du er ikke bare "bittelitegranne" fordomsfull overfor UIF Sør...?

Fordommer er bare fornavnet, hustyrann er etternavnet, men du har delvis rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordommer er bare fornavnet, hustyrann er etternavnet, men du har delvis rett.

Ja, og det er navet ditt.

Fordommer er det du har mot "utlendinger", og tyranniserer er det du gjør.

Men selvsagt er det mer behagelig for deg å skylde på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent alt; du trekker i tvil alt jeg sier og forsøker å fjerne min troverdighet, seriøsitet, humør, helse osv.

Men det er virkningsløst, alt er som før; en mann i sin beste alder og typisk norsk; egoistisk, humørfylt og passe frekk.

"Passe dum" (basert på hva du skriver her) er vel en bedre beskrivelse av deg?

Din egen troverdighet har du forlengst ødelagt med din trakassering av muslimer, jøder, innvandrere, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, og det er navet ditt.

Fordommer er det du har mot "utlendinger", og tyranniserer er det du gjør.

Men selvsagt er det mer behagelig for deg å skylde på andre.

Ingen utlendinger jeg kjenner føler seg tyrannisert av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, og det er navet ditt.

Fordommer er det du har mot "utlendinger", og tyranniserer er det du gjør.

Men selvsagt er det mer behagelig for deg å skylde på andre.

Er det ikke mulig å skru av denne demonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"Passe dum" (basert på hva du skriver her) er vel en bedre beskrivelse av deg?

Din egen troverdighet har du forlengst ødelagt med din trakassering av muslimer, jøder, innvandrere, osv.

Jøder er et velutdannet folk. Hele 132 nobelprisvinnere. Muslimene har 8, men det er ikke min feil. 95% av alle innvandrere kommer frivillig hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, og det er navet ditt.

Fordommer er det du har mot "utlendinger", og tyranniserer er det du gjør.

Men selvsagt er det mer behagelig for deg å skylde på andre.

Den skjønte jeg mindre av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøder er et velutdannet folk. Hele 132 nobelprisvinnere. Muslimene har 8, men det er ikke min feil. 95% av alle innvandrere kommer frivillig hit.

Det er ingen forskjell på din trakassering av jøder, utlendinger eller muslimer i 2003 og trakassering av jøder i 1937.

Og du bor også i Norge frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mulig å skru av denne demonen?

Så lenge du trakasserer jøder, utlendinger, muslimer, osv så får du selvsagt svar på tiltale.

Du kan like det eller la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk er det en liten del av befolkningen som står for 100% av kriminaliteten. Det er de kriminelle!

Med vennlig hilsen

"Faktisk er det en liten del av befolkningen som står for 100% av kriminaliteten. Det er de kriminelle!"

Det er fullstendig korrekt, men jeg forstår ikke helt hva det har med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Faktisk er det en liten del av befolkningen som står for 100% av kriminaliteten. Det er de kriminelle!"

Det er fullstendig korrekt, men jeg forstår ikke helt hva det har med saken å gjøre.

Det har like mye/lite med saken å gjøre som at X% av kriminelle har blå/brune/gule øyne, eller er innlending/utlending/elendig, eller er mann/kvinne/usikker.

:-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har like mye/lite med saken å gjøre som at X% av kriminelle har blå/brune/gule øyne, eller er innlending/utlending/elendig, eller er mann/kvinne/usikker.

:-)

Med vennlig hilsen

Jeg har lettere hodepine og orker ikke det her nå. Ta det med Ulv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lettere hodepine og orker ikke det her nå. Ta det med Ulv! :)

God bedring!

UiF har allerede fått passet sitt påskrevet!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er navet ditt.

Fordommer er det du har mot "utlendinger", og tyranniserer er det du gjør.

Men selvsagt er det mer behagelig for deg å skylde på andre.

Du gjør det jo ganske enkelt da Sør.

Siden du er et så godt eksempel selv på hva du beskylder UIF for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Og det har heller ikke du - vilket du vel bør være glad for:-)

Det er vi alle sjeleglade for.

En historisk triumf: jeg ble foretrukket (valgt) av en stor gruppe av våre nye landsmenn til å representere dem. Det til stor undring og fortvilelse blant folk som trodde de var selvskrevne. De selvskrevne var humanister mer eller mindre av typen sør. Men de hadde ikke tillit, våre nye mente ganske enkelt at de "bare prater tull hele tiden og gjør ingenting, dessuten gjør de folk forbannet". Dette fikk jeg meddelt ganske offentlig. Jeg tror det var da jeg falt i unåde hos de selvskrevne. Jeg sa nei takk til vervet og henviste til den ukulturen som var oppstått nettopp på grunn av de selvskrevne, samtidig opplyste jeg at jeg skulle flytte. De valgte en av sine egne. Lurt. Senere fikk jeg flere telefoner fra folk som spurte hva som skulle til for å få meg til å bli. En av de selvskrevne uttalte: "de utakknemlige folka, dette er takken for alt vi har gjort for dem!" Jeg spurte: "Hva har dere gjort for dem?"

At andre enn humanister eller antirasister har tillit hos våre nye, faller enkelte meget tungt for hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...