Gå til innhold

Ullersmo fengsel befolkes av 49,5% utlendinger


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Dessverre - men det er så åpenbart for folk at du skriver for å trakassere uskyldige mennesker, og ikke for å bekjempe kriminalitet, at din troverdighet er null. Du har rett og slett avslørt deg selv litt for mange ganger.

Å du store min!

Er jeg blitt avslørt nå igjen?

Kan ikke skjønne det er noe å avsløre, det er bare å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    56

  • Ulv I Faarikaal

    50

  • Grip

    20

  • Goliath

    8

Mest aktive i denne tråden

Å du store min!

Er jeg blitt avslørt nå igjen?

Kan ikke skjønne det er noe å avsløre, det er bare å spørre.

Du avslører deg selv og dine "brune hensikter". Din interesse er å sverte utlendinger/innvandrere/muslimer, og overhodet ikke å "bekjempe kriminalitet" slik du vil ha folk til å tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten har vel muslimske kvinner nok med nedlatende holdninger fra sine egne menn, tror du ikke?

På ingen måte, det er jo en kjent sak at alle muslimske menn har mer enn nok med å voldta og trakasere norske kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte, det er jo en kjent sak at alle muslimske menn har mer enn nok med å voldta og trakasere norske kvinner.

....og skulle det være noen av de som ikke gjør det, så er det vel rett og slett fordi de allerede sitter inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du avslører deg selv og dine "brune hensikter". Din interesse er å sverte utlendinger/innvandrere/muslimer, og overhodet ikke å "bekjempe kriminalitet" slik du vil ha folk til å tro.

Hva du eller andre tror er meg knekkende likegyldig. Hadde du vært mer saklig så kanskje jeg hadde giddet å svare ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du eller andre tror er meg knekkende likegyldig. Hadde du vært mer saklig så kanskje jeg hadde giddet å svare ordentlig.

Du kan spare deg dine "svar" - vi har sett mølet før: den vanlige trakasseringen av uskyldige, som kopiert fra 1937.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du kan spare deg dine "svar" - vi har sett mølet før: den vanlige trakasseringen av uskyldige, som kopiert fra 1937.

Da sier vi takk til deg.

Det fins andre seriøse fora og media som er meget mottagelige for legale debatter, og hvor faktisk folk svarer ordentlig og med normal respekt for andres mening. Det er visst ikke mulig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi takk til deg.

Det fins andre seriøse fora og media som er meget mottagelige for legale debatter, og hvor faktisk folk svarer ordentlig og med normal respekt for andres mening. Det er visst ikke mulig for deg.

Du viser ikke "normal respekt" for andre (uskyldige) mennesker, og kan derfor neppe forlange det fra andre heller.

Når du oppfører deg som folk, så er saken en annen.

Din trakassering av "utlendinger" i 2003 er ikke bedre enn trakasseringen av tyskerene i 1937.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du viser ikke "normal respekt" for andre (uskyldige) mennesker, og kan derfor neppe forlange det fra andre heller.

Når du oppfører deg som folk, så er saken en annen.

Din trakassering av "utlendinger" i 2003 er ikke bedre enn trakasseringen av tyskerene i 1937.

Hakk i plata igjen.

Alle legale saker kan man mene hva man vil om, slik er demokratiet.

Hvis ikke du er saklig og har respekt, kan jeg finne noen andre som viser folkeskikk i debatter.

Idiot, rasist og løgner er ikke argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakk i plata igjen.

Alle legale saker kan man mene hva man vil om, slik er demokratiet.

Hvis ikke du er saklig og har respekt, kan jeg finne noen andre som viser folkeskikk i debatter.

Idiot, rasist og løgner er ikke argumenter.

Du skriver: "Idiot, rasist og løgner er ikke argumenter."

Det er dog en passende beskrivelse av din opptreden her, hvis eneste formål synes å være trakassering av uskyldige.

Akkurat som i 1937.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Idiot, rasist og løgner er ikke argumenter."

Det er dog en passende beskrivelse av din opptreden her, hvis eneste formål synes å være trakassering av uskyldige.

Akkurat som i 1937.

Da må jeg få lov å kalle deg en "hustyrann" her på DOL, den som alltid vet best, har rett og forteller "alle" hva de skal mene.

Når skrev du "unnskyld, jeg misforsto" sist, eller innrømmet at du tok feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Idiot, rasist og løgner er ikke argumenter."

Det er dog en passende beskrivelse av din opptreden her, hvis eneste formål synes å være trakassering av uskyldige.

Akkurat som i 1937.

Men nå er jeg lei av å svare seriøst og bare få uhøflig usaklig dritt og beskyldninger tilbake fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg få lov å kalle deg en "hustyrann" her på DOL, den som alltid vet best, har rett og forteller "alle" hva de skal mene.

Når skrev du "unnskyld, jeg misforsto" sist, eller innrømmet at du tok feil?

Din definisjon av "hustyrann" er en som påpeker at du gjør det samme med muslimene som ble gjort med jødene i 1937.

Det blir som når du hevder jeg fratar deg ytringsfriheten - ved at du ikke får lyve og trakassere uhemmet på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanskje "de" oftere blir tatt?

At det ser mer "mistenklig" ut med noen personer med mørk hud som "driver" med noe enn hvis de var hvite?

Og at man derfor blir mer oppmerksom på det og de dermed blir tatt?

Ja, det høres jo sannsynlig ut.

Spesielt når de består av rundt 10 % av befolkningen og likevel presterer å stå for en større del av kriminaliteten enn de resterende 90 prosentene med nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik som du lyver, så er det ingen grunn til å akseptere de svarene du kommer med.

He-he....denne tråden var full av underholdende lesing:-)

Du er ikke bare "bittelitegranne" fordomsfull overfor UIF Sør...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser du at de er en "innvandrergjeng" hvis det ikke er pga hudfarge osv. De fleste "innvandrere" snakker norsk.

I den type gjenger så hører du godt at de ikke har norsk bakgrunn.

Hadde du hatt litt bedre kjennskap til det, så hadde du ikke kommet med en slik kommentar.

Her viser du bare hvor mye du synser og hvor lite du vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser UiFs og dine innlegg her, så forstår man jo at de ihvertfall mener at en god del nordmenn er "dumme".

Jeg tror nok dine innlegg er bedre egnet å lese i så måte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Din definisjon av "hustyrann" er en som påpeker at du gjør det samme med muslimene som ble gjort med jødene i 1937.

Det blir som når du hevder jeg fratar deg ytringsfriheten - ved at du ikke får lyve og trakassere uhemmet på DOL.

Du klarer ikke frata meg noe som helst.

Men du prøver iherdig, og det er ikke demokratisk, men tyrannisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, det gjør de nok sikkert, men de er så godt innpakket at det er vanskelig å uttale seg om kvaliteten.

Litt på siden: ei berte jeg kjenner sier at eneste ulempen med burka er at man ikke kan prompe inni der uten å måtte holde pusten i 5 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...