Gå til innhold

Ullersmo fengsel befolkes av 49,5% utlendinger


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

*SS* Da får vi håpe at hun ikke så ditt forrige innlegg.

Ja - derfor bør du slutte å provosere meg! Kan du ordne med webbmaster for å få det sletta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    56

  • Ulv I Faarikaal

    50

  • Grip

    20

  • Goliath

    8

Mest aktive i denne tråden

Gjest signaltoget

Det har jeg, og det vet du!

Nå liker ikke vi kvinner å bli klådd på uansett om vi går med skaut eller er muslimske eller ikke..., det er en fakta opplysning, så hvis du ikke viste det fra før, så kan det jo være greit å legge seg det på minne :-)

Og jeg vil faktisk tro at for muslimske kvinner må det bli enda mer nedverdigende å bli klådd på av norske menn som at på til innehar en så total nedlatende holding mht til disse kvinnenes religion og kultur.

"Og jeg vil faktisk tro at for muslimske kvinner må det bli enda mer nedverdigende å bli klådd på av norske menn som at på til innehar en så total nedlatende holding mht til disse kvinnenes religion og kultur."

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke nick'educke

Ja - derfor bør du slutte å provosere meg! Kan du ordne med webbmaster for å få det sletta?

hehe, du klarer altså ikke holde deg på matta til tross for en smule trigging? ;-) Svar det jeg vil høre, ellers sladrer jeg til Dorthe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg, og det vet du!

Nå liker ikke vi kvinner å bli klådd på uansett om vi går med skaut eller er muslimske eller ikke..., det er en fakta opplysning, så hvis du ikke viste det fra før, så kan det jo være greit å legge seg det på minne :-)

Og jeg vil faktisk tro at for muslimske kvinner må det bli enda mer nedverdigende å bli klådd på av norske menn som at på til innehar en så total nedlatende holding mht til disse kvinnenes religion og kultur.

Dessuten har vel muslimske kvinner nok med nedlatende holdninger fra sine egne menn, tror du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du klarer altså ikke holde deg på matta til tross for en smule trigging? ;-) Svar det jeg vil høre, ellers sladrer jeg til Dorthe ;-)

hmm, hva var det *glemt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da så du altså ingen hvite der?

Veel..det var nok ikke helt bokstavelig ment, som du sikkert skjønte.

Dessuten er mine prinsipper såpass vaklevorne at jeg lett lar meg friste av billig øl, spesielt på en søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"Jeg tror nesten alle mennesker vil føle mer eller mindre uro en mørk kveld alene med en stor innvandrergjeng som følger etter deg"

Jeg tror nesten alle mennesker vil føle mer eller mindre uro en mørk kveld alene med en stor GJENG som følger etter deg"

Det finnes norske gjenger også.

Mens de norske kriminelle gjengene har en motvilje mot å definere seg selv som gjeng, søker ungdom med utenlandsk bakgrunn deriomt identitet i gjengene. Voldsspiralen blir også ofte mer alvorlig i innvandrergjengene.

Også ungdom i norske gjenger havner på legevakta innimellom, men innvandrergjengene går mye lenger i slåssing og brutalitet, ofte drap.

Innvandrergjengene rekrutterer yngre og er smartere, de blir oftere beskyttet av sine familiemedlemmer som gjemmer dem og bevisst leder f eks politi og barnevern på villspor. Æreskodene og hevnmetodene er mye mer iherdige og framtredende.

Myndighetene ser med skrekk på situasjoner i USA hvor gjenger på opptil 30.000 medlemmer tok over store områder så folk flyktet/ flyttet i tusenvis og alt ble liggende øde, kun befolket av kriminelle. Butikker ble målbevisst plyndret i store raid, alle stengte og flyttet på rekordtid.

Alt sammen begynte pent og pyntelig i et pent og pyntelig område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes norske gjenger også.

Mens de norske kriminelle gjengene har en motvilje mot å definere seg selv som gjeng, søker ungdom med utenlandsk bakgrunn deriomt identitet i gjengene. Voldsspiralen blir også ofte mer alvorlig i innvandrergjengene.

Også ungdom i norske gjenger havner på legevakta innimellom, men innvandrergjengene går mye lenger i slåssing og brutalitet, ofte drap.

Innvandrergjengene rekrutterer yngre og er smartere, de blir oftere beskyttet av sine familiemedlemmer som gjemmer dem og bevisst leder f eks politi og barnevern på villspor. Æreskodene og hevnmetodene er mye mer iherdige og framtredende.

Myndighetene ser med skrekk på situasjoner i USA hvor gjenger på opptil 30.000 medlemmer tok over store områder så folk flyktet/ flyttet i tusenvis og alt ble liggende øde, kun befolket av kriminelle. Butikker ble målbevisst plyndret i store raid, alle stengte og flyttet på rekordtid.

Alt sammen begynte pent og pyntelig i et pent og pyntelig område.

Det er ikke lenge siden en forskningsrapport fastslo at det var liten forskjell mellom gjengene.

Det er bare at du definerer 5 mørkhudete samme som en "gjeng", mens du ikke tenker over det når du ser 5 hvite mennesker sammen.

Fordommer kalles slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er ikke lenge siden en forskningsrapport fastslo at det var liten forskjell mellom gjengene.

Det er bare at du definerer 5 mørkhudete samme som en "gjeng", mens du ikke tenker over det når du ser 5 hvite mennesker sammen.

Fordommer kalles slikt.

De to verste i Oslo for tida består bare av "hvite". Hvorfor er du så opptatt av farger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to verste i Oslo for tida består bare av "hvite". Hvorfor er du så opptatt av farger?

Du er opptatt av farger og folkegrupper - jeg bare påpeker det for deg, ettersom du luller deg vekk i masse uteom-snakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du er opptatt av farger og folkegrupper - jeg bare påpeker det for deg, ettersom du luller deg vekk i masse uteom-snakk.

Er det ikke ganske kjedelig å bare jakte på skjulte agendaer og lese mellom linjer?

Er det ikke bedre å spørre direkte og akseptere de svar du får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beviser ikke annet enn at ikke-opprinnelige-nordmenn i Norge, har en større tilbøylighet til kriminalitet enn opprinnelige nordmenn, noe all annen kriminalstatistikk også viser.

Det er ikke rasistisk å mene det. Det er fakta.

kanskje "de" oftere blir tatt?

At det ser mer "mistenklig" ut med noen personer med mørk hud som "driver" med noe enn hvis de var hvite?

Og at man derfor blir mer oppmerksom på det og de dermed blir tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ganske kjedelig å bare jakte på skjulte agendaer og lese mellom linjer?

Er det ikke bedre å spørre direkte og akseptere de svar du får?

slik som du lyver, så er det ingen grunn til å akseptere de svarene du kommer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel.

Dessverre - men det er så åpenbart for folk at du skriver for å trakassere uskyldige mennesker, og ikke for å bekjempe kriminalitet, at din troverdighet er null. Du har rett og slett avslørt deg selv litt for mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...