Gå til innhold

Ullersmo fengsel befolkes av 49,5% utlendinger


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Det burde ikke være nødvendig å henge ut bare utlendinger som kriminelle.

Du hadde hatt litt kredibilitet hvis du hadde fordømt kriminalitet uavhengig av gjerningsmannens opprinnelse. Det gjør du aldri - istedet fokuserer du langt mer på hvor de kommer fra enn hva de gjør.

Ikke alle var klar over hvor mange utlendinger det sitter på Ullersmo, og jeg er ikke den eneste som er bekymret for utviklingen. Dette er legale debatter som pågår i seriøse dagsaviser, på TV, i radio og er ikke rasisme eller forfølgelse. At politiet "forfølger" kriminelle er heller ikke det.

At narko- og spritmafiaen i Norge, som nå stort sett består av utlendinger i sentrale "stillinger" føler seg forfulgt er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    56

  • Ulv I Faarikaal

    50

  • Grip

    20

  • Goliath

    8

Mest aktive i denne tråden

Ikke alle var klar over hvor mange utlendinger det sitter på Ullersmo, og jeg er ikke den eneste som er bekymret for utviklingen. Dette er legale debatter som pågår i seriøse dagsaviser, på TV, i radio og er ikke rasisme eller forfølgelse. At politiet "forfølger" kriminelle er heller ikke det.

At narko- og spritmafiaen i Norge, som nå stort sett består av utlendinger i sentrale "stillinger" føler seg forfulgt er helt greit.

Det er ikke "mafiaen" som du forfølger, men helt vanlige lovlydige borgere.

Men i 1937 hadde de også lignende unnskyldninger som de du kommer med for hvorfor de trakasserte jøder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, rasister får ikke være i fred.

Er den gamle dama rasist etter din definisjon?

Hun sier ærlig at hun ikke føler seg trygg på disse utlendingene, og at hun helst unngår dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er ikke "mafiaen" som du forfølger, men helt vanlige lovlydige borgere.

Men i 1937 hadde de også lignende unnskyldninger som de du kommer med for hvorfor de trakasserte jøder.

Jeg kaster ikke bort tid på lovlydige borgere og frimerkesamlere. De som sitter på Ullersmo er ikke speidergutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den gamle dama rasist etter din definisjon?

Hun sier ærlig at hun ikke føler seg trygg på disse utlendingene, og at hun helst unngår dem.

Jo, hun er nok rasist, men ingen har forfektet å banke henne.

Hvis hun skriver her får hun selvsagt et passende svar. Som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster ikke bort tid på lovlydige borgere og frimerkesamlere. De som sitter på Ullersmo er ikke speidergutter.

Nei, de er kriminelle - enten det er snakk om "utlendinger" eller "nordmenn".

De som sitter der er jo allerede der.

De som blir rammet av svineriet ditt er uskyldige utlendinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jo, hun er nok rasist, men ingen har forfektet å banke henne.

Hvis hun skriver her får hun selvsagt et passende svar. Som alle andre.

Du vil nok oppdage at barn er lettere å påvirke enn gamle kjerringer.

Jeg tror nesten alle mennesker vil føle mer eller mindre uro en mørk kveld alene med en stor innvandrergjeng som følger etter deg. Hvis du skal få folk til å føle seg trygge må du nok få fjernet kriminelle elementer blant våre nye. Noen få ødelegger for hele folkeslag, enten du vil eller ei, det er ikke noe å gjøre med. Hvis du kaller det rasisme, må du ta med 80% av Norges befolkning, og de er mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, de er kriminelle - enten det er snakk om "utlendinger" eller "nordmenn".

De som sitter der er jo allerede der.

De som blir rammet av svineriet ditt er uskyldige utlendinger.

De som blir rammet av svineriet fra denne "eliten" er oss lovlydige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som blir rammet av svineriet fra denne "eliten" er oss lovlydige.

Men de du betegner som "eliten" er kriminelle.

Mange er også "utlendinger" og de aller fleste er også "menn".

Men ettersom du også er i gruppen "menn" så klager du aldri over den gruppen.

Det du bedriver er på barnehagestadiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men de du betegner som "eliten" er kriminelle.

Mange er også "utlendinger" og de aller fleste er også "menn".

Men ettersom du også er i gruppen "menn" så klager du aldri over den gruppen.

Det du bedriver er på barnehagestadiet.

>>Det du bedriver er på barnehagestadiet.

He-he.

Jeg tror målet ditt bare er å kjøre debatten i grøfta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil nok oppdage at barn er lettere å påvirke enn gamle kjerringer.

Jeg tror nesten alle mennesker vil føle mer eller mindre uro en mørk kveld alene med en stor innvandrergjeng som følger etter deg. Hvis du skal få folk til å føle seg trygge må du nok få fjernet kriminelle elementer blant våre nye. Noen få ødelegger for hele folkeslag, enten du vil eller ei, det er ikke noe å gjøre med. Hvis du kaller det rasisme, må du ta med 80% av Norges befolkning, og de er mange.

Jeg tror de fleste ville følt seg utrygge hvis de ble forfulgt av en ungdomsgjeng.

Hvis "problemet" er at "de har mørk hud" så anbefales du psyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>>Det du bedriver er på barnehagestadiet.

He-he.

Jeg tror målet ditt bare er å kjøre debatten i grøfta.

"Debatten" din kjører du selv i grøften ved å henge den på "utlendinger" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg tror de fleste ville følt seg utrygge hvis de ble forfulgt av en ungdomsgjeng.

Hvis "problemet" er at "de har mørk hud" så anbefales du psyk.

Innvandrere behøver ikke ha mørk hud har jeg sagt. Det var i gamle dager, nå har halvparten lys hud, hvis du ikke har lagt merke til det. Spiller ingen rolle forresten, farge er likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innvandrere behøver ikke ha mørk hud har jeg sagt. Det var i gamle dager, nå har halvparten lys hud, hvis du ikke har lagt merke til det. Spiller ingen rolle forresten, farge er likegyldig.

Hvordan ser du at de er en "innvandrergjeng" hvis det ikke er pga hudfarge osv. De fleste "innvandrere" snakker norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt ingen forskjell på å trakassere jøder og å trakassere muslimer/utlendinger.

Du er ikke bedre enn nazistene som trakasserte jøder bare fordi du har valgt en annen folkegruppe å trakassere.

Man skal ikke trakassere noen, men det er enhver borgers plikt å ta avstand fra islamsk kultur og religion, på samme måte som man tar avstand fra nazi-yngelet.

Man kan derfor ikke sammenligne en sunn avstandtagen fra muslimsk religion og kultur, men jødeforfølgelser. Jødene driver det eneste demokratiet i "sin" region.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste ville følt seg utrygge hvis de ble forfulgt av en ungdomsgjeng.

Hvis "problemet" er at "de har mørk hud" så anbefales du psyk.

Problemet for den gamle damen (og mange andre) er ikke hudfargen, men at de snakker et fremmed språk, bruker et annet "kodeverk" osv. Hun er usikker på om hun tolker signalene rett.

Man kan selvsagt le av det hele, men det hele er et tegn på en innvandringspolitikk uten kontroll, ghetto-tendenser, segregering osv.

Damen må jo også leve med dette i sin hverdag. Vi andre (inkludert Erik Solheim) flytter bare til et annet område, hvor berikelsen fra fremmedkulturelle er mer balansert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet for den gamle damen (og mange andre) er ikke hudfargen, men at de snakker et fremmed språk, bruker et annet "kodeverk" osv. Hun er usikker på om hun tolker signalene rett.

Man kan selvsagt le av det hele, men det hele er et tegn på en innvandringspolitikk uten kontroll, ghetto-tendenser, segregering osv.

Damen må jo også leve med dette i sin hverdag. Vi andre (inkludert Erik Solheim) flytter bare til et annet område, hvor berikelsen fra fremmedkulturelle er mer balansert.

Erik Solheim er vel i Sri Lanka... Og hva han skal "bevise" vet du vel best selv.

Hvis man omgås "innvandrerene" så lærer man seg snart dine påståtte "koder".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke trakassere noen, men det er enhver borgers plikt å ta avstand fra islamsk kultur og religion, på samme måte som man tar avstand fra nazi-yngelet.

Man kan derfor ikke sammenligne en sunn avstandtagen fra muslimsk religion og kultur, men jødeforfølgelser. Jødene driver det eneste demokratiet i "sin" region.

Israel er ikke noe demokrati, så lenge alle borgerene ikke har samme rettigheter.

Jeg antar du mener vi skal ta avstand fra kristendommen også, ettersom nazistene var kristne?

Eller fungerer bare "logikken" din når det gjelder islam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Israel er ikke noe demokrati, så lenge alle borgerene ikke har samme rettigheter.

Jeg antar du mener vi skal ta avstand fra kristendommen også, ettersom nazistene var kristne?

Eller fungerer bare "logikken" din når det gjelder islam?

Jeg ser ingen grunn til å ta avstand fra kristendom. Faktisk er kristendom den dominerende religion i alle de rike landene. I land hvor islam er sterkt representert er det kun - uten unntak - fattigdom og fanskap.

....

Ellers så synes jeg at skikkelige folk i dette landet bør manne seg opp til å ta avstand fra islamsk kultur og religion. Svineriet med kvinneundertrykking, kriminalitet og vold har gått langt nok. Det er på tide å si fra hvordan vi vil ha det her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Solheim er vel i Sri Lanka... Og hva han skal "bevise" vet du vel best selv.

Hvis man omgås "innvandrerene" så lærer man seg snart dine påståtte "koder".

Da må man først lære seg språket dere, og jeg har en del andre språk som har høyere prioritet.

Poenget med Solheim er å vise at folk flykter til andre områder så snart fremmedkulturen blir omfattande nok, spesielt de med barn...og dette gjelder også de politisk korrekte i SV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...