Gå til innhold

Ullersmo fengsel befolkes av 49,5% utlendinger


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

"En utenlandsk fange suger like mye ressurser og penger som en flyktningfamilie på 4. "

Husk da at et meget liten del av fremmedkulturelle innvandrere til Norge (

Langt de fleste er ordinære økonomiske lykkejegere eller kommer hit på såkalt familiegjenforening, i svært mange tilfeller som en konsekvens av tvangsgifting.

......

Dette siden mange lever i den villfarelse at de mange ankomne har reelle beskyttelsesbehov.

Jeg har snakket med mange, et tilfeldig utvalg vil jeg si.

Av ca 100 var det ikke mer enn tre som virkelig hadde behov for beskyttelse. En var forfulgt av Saddam og unnslapp med et hull i skulderen, familien hans var ikke så heldig og ligger i jorda alle sammen. Han døde i våres. Den andre var med i krigen som offiser mot Idi Amin og hadde 5 kulehull. Han reiste tilbake. Den tredje var afganer og var dømt til dødsstraff ved steining av Taliban, han dro til Sverige hvor han fant slekt.

Alle de andre er som du sier tvangsgiftet, fettere, brødre, onkler og annen "familie", samt noen ulovlige. En broget gjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    56

  • Ulv I Faarikaal

    50

  • Grip

    20

  • Goliath

    8

Mest aktive i denne tråden

Innvandrere fra muslimske land har stort sett langt lavere utdanning enn nordmenn flest. Spesielt er dette fremtredende blant kvinner.

Det er nok derfor Høyre har besluttet å kutte i norskundervisningen - slik at dette fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har aldri hatt ukontrollert innvandring.

Derimot har vi ukontrollert idioti og løgn fra høyresiden hva angår "innvandrere". Akkurat samme historier som man hadde om jødene i 1937.

Siden du nevner jødene; Hat og hets mot jødene er i ferd med å bre seg over hele Europa...nok en gang.

Og de som fører an i dette er de nyankomne muslimer, passivt støttet av de politisk korrekte naivister på venstresiden, denne gang med konflikten i Israel som "rettferdiggjørende" bakteppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok derfor Høyre har besluttet å kutte i norskundervisningen - slik at dette fortsetter.

Man kutter vel i norskundervisningen fordi de nyankomne ikke ser noen vits i å delta. Kvinnene får jo ikke lov. Dessuten er ghettoene blitt såvidt store at man godt kan leve uten å kunne et ord norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kutter vel i norskundervisningen fordi de nyankomne ikke ser noen vits i å delta. Kvinnene får jo ikke lov. Dessuten er ghettoene blitt såvidt store at man godt kan leve uten å kunne et ord norsk.

Hvorfor skulle de kutte i norskundervisningen av den grunn? Det er kø for å komme på norskundervisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du nevner jødene; Hat og hets mot jødene er i ferd med å bre seg over hele Europa...nok en gang.

Og de som fører an i dette er de nyankomne muslimer, passivt støttet av de politisk korrekte naivister på venstresiden, denne gang med konflikten i Israel som "rettferdiggjørende" bakteppe.

Om så var, så viser det jo bare at de kristne og muslimene har veldig mye felles. Forrige gang var det jo de kristne som drev på.

For øvrig - protester mot regjeringen i Israel (og den ulovlige okkupasjonen) er selvsagt ikke "jødehets", mer enn protester mot regjeringen i Norge er "nordmann-hets".

Det finnes selvsagt reell jødehets i Europa - slik som demonstreres i Sverige hvor busser med folk fra Norge, Danmark og Sverige møtes. Samtlige fra høyresiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Om så var, så viser det jo bare at de kristne og muslimene har veldig mye felles. Forrige gang var det jo de kristne som drev på.

For øvrig - protester mot regjeringen i Israel (og den ulovlige okkupasjonen) er selvsagt ikke "jødehets", mer enn protester mot regjeringen i Norge er "nordmann-hets".

Det finnes selvsagt reell jødehets i Europa - slik som demonstreres i Sverige hvor busser med folk fra Norge, Danmark og Sverige møtes. Samtlige fra høyresiden.

Jeg skjønner ikke hvordan man skal skille jødene og staten Israel fra hverandre og si at hets mot Israel ikke er jødehets.

På samme måte som jeg ikke skjønner hvordan man skal skille utlendinger og innvandring fra hverandre.

Det er jøder som bor i Israel, og utlendinger som innvandrer til Norge.

Man skal altså ikke kalle en spade en spade, men hoppe mellom et innfløkt system av stempler og definisjoner som ingen klarer sette seg inn i.

Sjøl ble jeg veldig i tvil da jeg satte meg inn i en taxi i forrige uke igjen og oppdaget at det var skittent som vanlig, Ulv hoppet ut som vanlig. Sjåføren var kvinne, asiatisk utseende og snakket bergensk. Problemet er da: stigmatiserer og hetser jeg kvinner, asiater, bergensere, drosjesjåfører eller alle på en gang? Hun var ca 30 år. Hvordan virker disse reglene for stigmatisering og hets?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signaltoget

Jeg skjønner ikke hvordan man skal skille jødene og staten Israel fra hverandre og si at hets mot Israel ikke er jødehets.

På samme måte som jeg ikke skjønner hvordan man skal skille utlendinger og innvandring fra hverandre.

Det er jøder som bor i Israel, og utlendinger som innvandrer til Norge.

Man skal altså ikke kalle en spade en spade, men hoppe mellom et innfløkt system av stempler og definisjoner som ingen klarer sette seg inn i.

Sjøl ble jeg veldig i tvil da jeg satte meg inn i en taxi i forrige uke igjen og oppdaget at det var skittent som vanlig, Ulv hoppet ut som vanlig. Sjåføren var kvinne, asiatisk utseende og snakket bergensk. Problemet er da: stigmatiserer og hetser jeg kvinner, asiater, bergensere, drosjesjåfører eller alle på en gang? Hun var ca 30 år. Hvordan virker disse reglene for stigmatisering og hets?

Skittent (som vanlig?) i Taxien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan man skal skille jødene og staten Israel fra hverandre og si at hets mot Israel ikke er jødehets.

På samme måte som jeg ikke skjønner hvordan man skal skille utlendinger og innvandring fra hverandre.

Det er jøder som bor i Israel, og utlendinger som innvandrer til Norge.

Man skal altså ikke kalle en spade en spade, men hoppe mellom et innfløkt system av stempler og definisjoner som ingen klarer sette seg inn i.

Sjøl ble jeg veldig i tvil da jeg satte meg inn i en taxi i forrige uke igjen og oppdaget at det var skittent som vanlig, Ulv hoppet ut som vanlig. Sjåføren var kvinne, asiatisk utseende og snakket bergensk. Problemet er da: stigmatiserer og hetser jeg kvinner, asiater, bergensere, drosjesjåfører eller alle på en gang? Hun var ca 30 år. Hvordan virker disse reglene for stigmatisering og hets?

Det bor masse jøder utenfor Israel, og det bor masse ikke-jøder i Israel.

Akkurat som nordmenn ikke er direkte ansvarlige for hva regjeringen i Norge finner på, så er ikke en tilfeldig jøde i Kanada ansvarlig for hva den Israelske regjeringen finner på.

===

Det er åpenbart at din vulgær-kommunisme gir utslag i at du må skylde på hele grupper (enten det er asiater, bergensere eller drosjesjåfører), istedet for det individet som hadde en skitten drosje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Skittent (som vanlig?) i Taxien?

Jepp. Svart gromøkk i plasten hele veien rundt. Betaler ikke for å sitte i en skitten taxi. Jeg skulle ringt selskapet og sladret, men jeg gidder ikke, finner bare en som er ren, slik er kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det bor masse jøder utenfor Israel, og det bor masse ikke-jøder i Israel.

Akkurat som nordmenn ikke er direkte ansvarlige for hva regjeringen i Norge finner på, så er ikke en tilfeldig jøde i Kanada ansvarlig for hva den Israelske regjeringen finner på.

===

Det er åpenbart at din vulgær-kommunisme gir utslag i at du må skylde på hele grupper (enten det er asiater, bergensere eller drosjesjåfører), istedet for det individet som hadde en skitten drosje.

Problemet er bare at jeg ikke skylder på andre enn det ene mennesket, men at det finnes for mange som mistenker en skjult agenda. De lider av paranoia by proxy, dvs at de tror man driver jødeforfølgelse når man bare vil ha en ren taxi, jeg tror ikke sjåføren var jøde en gang. Man skal altså ikke få en ren taxi av redsel for å stigmatisere hele grupper. Jeg gir f i grupper, og vil bare ha en ren taxi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signaltoget

Jepp. Svart gromøkk i plasten hele veien rundt. Betaler ikke for å sitte i en skitten taxi. Jeg skulle ringt selskapet og sladret, men jeg gidder ikke, finner bare en som er ren, slik er kunder.

Hvorfor kommer du da med den opplysningen om taxisjåføren?

Hvis du ikke er rasist, slik man kan få tydelig inntrykk av, så burde den bemerkningen om taxisjåføren være helt irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvorfor kommer du da med den opplysningen om taxisjåføren?

Hvis du ikke er rasist, slik man kan få tydelig inntrykk av, så burde den bemerkningen om taxisjåføren være helt irrelevant.

Fordi sør er veldig opptatt av å fordømme stigmatisering og sørge for beskyttelse av grupper han har forelsket seg i. Andre grupper er han ikke så glad i.

Det kan være vanskelig å gjøre folk til lags som har som kall å oppspore alt som minner om forfølgelse. Stigmatisering og forskjellsbehandling må unngås selv om folk skal dø. En forbryter er bare en forbryter helt til det glipper ut av noen hvilken nasjonalitet eller tilhørighet vedkommende har. Man skulle tro at en kriminell bare er en kriminell, men så enkelt skal det ikke være. Har forbryteren mørk hudfarge må han slippes fri eller særbehandles.

Eneste grunnen til at Ullersmo fengsel har 49,5% utlendinger som fanger er at politiet og rettsvesenet er rasistisk. Problemet er å få noen til å tro på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest signaltoget

Fordi sør er veldig opptatt av å fordømme stigmatisering og sørge for beskyttelse av grupper han har forelsket seg i. Andre grupper er han ikke så glad i.

Det kan være vanskelig å gjøre folk til lags som har som kall å oppspore alt som minner om forfølgelse. Stigmatisering og forskjellsbehandling må unngås selv om folk skal dø. En forbryter er bare en forbryter helt til det glipper ut av noen hvilken nasjonalitet eller tilhørighet vedkommende har. Man skulle tro at en kriminell bare er en kriminell, men så enkelt skal det ikke være. Har forbryteren mørk hudfarge må han slippes fri eller særbehandles.

Eneste grunnen til at Ullersmo fengsel har 49,5% utlendinger som fanger er at politiet og rettsvesenet er rasistisk. Problemet er å få noen til å tro på det.

"Fordi sør er veldig opptatt av å fordømme stigmatisering og sørge for beskyttelse av grupper han har forelsket seg i."

Er det ikke bedre å ikke stigmatisere, enn å stigmatisere?

"Har forbryteren mørk hudfarge må han slippes fri eller særbehandles."

Sør vil ha likhet for loven.

- I motsetning til deg.

"Eneste grunnen til at Ullersmo fengsel har 49,5% utlendinger som fanger er at politiet og rettsvesenet er rasistisk. Problemet er å få noen til å tro på det."

Veldig mange tror at politiet bedriver rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"Fordi sør er veldig opptatt av å fordømme stigmatisering og sørge for beskyttelse av grupper han har forelsket seg i."

Er det ikke bedre å ikke stigmatisere, enn å stigmatisere?

"Har forbryteren mørk hudfarge må han slippes fri eller særbehandles."

Sør vil ha likhet for loven.

- I motsetning til deg.

"Eneste grunnen til at Ullersmo fengsel har 49,5% utlendinger som fanger er at politiet og rettsvesenet er rasistisk. Problemet er å få noen til å tro på det."

Veldig mange tror at politiet bedriver rasisme.

>>Er det ikke bedre å ikke stigmatisere, enn å stigmatisere?

Jo, men spørs hva vi ofrer for å unngå det. Visse er villig til å ofre ganske mye.

>>Sør vil ha likhet for loven. - I motsetning til deg.

Jeg har aldri talt for forskjellsbehandling av noen som helst. Å fokusere på en gruppe trenger ikke være ondsinnet.

>>Veldig mange tror at politiet bedriver rasisme.

Veldig mange har interesse av å skremme politiet fra å etterforske og pågripe, kriminelle f eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er bare at jeg ikke skylder på andre enn det ene mennesket, men at det finnes for mange som mistenker en skjult agenda. De lider av paranoia by proxy, dvs at de tror man driver jødeforfølgelse når man bare vil ha en ren taxi, jeg tror ikke sjåføren var jøde en gang. Man skal altså ikke få en ren taxi av redsel for å stigmatisere hele grupper. Jeg gir f i grupper, og vil bare ha en ren taxi.

Så kan du jo bare holde deg til tema ("skitne drosjer") istedet for å blande sjåførens hudfarge inn i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi sør er veldig opptatt av å fordømme stigmatisering og sørge for beskyttelse av grupper han har forelsket seg i. Andre grupper er han ikke så glad i.

Det kan være vanskelig å gjøre folk til lags som har som kall å oppspore alt som minner om forfølgelse. Stigmatisering og forskjellsbehandling må unngås selv om folk skal dø. En forbryter er bare en forbryter helt til det glipper ut av noen hvilken nasjonalitet eller tilhørighet vedkommende har. Man skulle tro at en kriminell bare er en kriminell, men så enkelt skal det ikke være. Har forbryteren mørk hudfarge må han slippes fri eller særbehandles.

Eneste grunnen til at Ullersmo fengsel har 49,5% utlendinger som fanger er at politiet og rettsvesenet er rasistisk. Problemet er å få noen til å tro på det.

Mer pisspreik fra deg.

Jeg er for likhet for loven.

Du, derimot, er pinlig opphengt i rase og raserenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Så kan du jo bare holde deg til tema ("skitne drosjer") istedet for å blande sjåførens hudfarge inn i det.

Og hvilken hudfarge hadde sjåføren? Det har ikke jeg nevnt. Asiat er så mangt.

Men denne gangen var damen så hvit så hvit. Det betyr visst mer for deg enn for meg, siden du tar det opp gang etter gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Mer pisspreik fra deg.

Jeg er for likhet for loven.

Du, derimot, er pinlig opphengt i rase og raserenhet.

Du er opphengt i rase, ikke jeg. Jeg er for tiden mer opptatt av kriminelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvilken hudfarge hadde sjåføren? Det har ikke jeg nevnt. Asiat er så mangt.

Men denne gangen var damen så hvit så hvit. Det betyr visst mer for deg enn for meg, siden du tar det opp gang etter gang.

Forrige gang var det et vesentlig poeng at de hadde "brun" hudfarge, og snakket et annet språk enn norsk.

Det du bedriver er trakassering av mennesker, akkurat som jødene ble trakassert av slike som deg i 1937.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...