Gå til innhold

Ullersmo fengsel befolkes av 49,5% utlendinger


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Jeg ser ingen grunn til å ta avstand fra kristendom. Faktisk er kristendom den dominerende religion i alle de rike landene. I land hvor islam er sterkt representert er det kun - uten unntak - fattigdom og fanskap.

....

Ellers så synes jeg at skikkelige folk i dette landet bør manne seg opp til å ta avstand fra islamsk kultur og religion. Svineriet med kvinneundertrykking, kriminalitet og vold har gått langt nok. Det er på tide å si fra hvordan vi vil ha det her i landet.

Som du vet meget godt, er det like mye kvinneundertrykking i kristendommen som i islam.

For øvrig har vi religionsfrihet nedfelt i Grunnloven her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    56

  • Ulv I Faarikaal

    50

  • Grip

    20

  • Goliath

    8

Mest aktive i denne tråden

Da må man først lære seg språket dere, og jeg har en del andre språk som har høyere prioritet.

Poenget med Solheim er å vise at folk flykter til andre områder så snart fremmedkulturen blir omfattande nok, spesielt de med barn...og dette gjelder også de politisk korrekte i SV.

At ett individ flytter beviser vel intet?

Carl I Hagen har jo flyttet til Spania (hvor det er langt flere "utlendinger" enn i Norge) - hva beviser det?

Du våser. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du vet meget godt, er det like mye kvinneundertrykking i kristendommen som i islam.

For øvrig har vi religionsfrihet nedfelt i Grunnloven her i landet.

Å fylle landet med muslimer ville være det samme som å avlyse alle de rettigheter som du viser til, og flere med.

Ønsker du at Norge skal bli en muslimsk stat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fylle landet med muslimer ville være det samme som å avlyse alle de rettigheter som du viser til, og flere med.

Ønsker du at Norge skal bli en muslimsk stat?

Bidrar de med mange damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ett individ flytter beviser vel intet?

Carl I Hagen har jo flyttet til Spania (hvor det er langt flere "utlendinger" enn i Norge) - hva beviser det?

Du våser. Igjen.

Ett individ? Det skal jo godt gjøres å finne en hvit mann må Grønland for tiden, så det må vel gjelde noen flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det gjør de nok sikkert, men de er så godt innpakket at det er vanskelig å uttale seg om kvaliteten.

...med den skilsmissestatestikken vi opererer med i Norge, og vestlige land forøverig, så tror jeg neppe mangle på innpakning er noe kvalitetstempel uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...med den skilsmissestatestikken vi opererer med i Norge, og vestlige land forøverig, så tror jeg neppe mangle på innpakning er noe kvalitetstempel uansett....

Nei, det har du sikkert rett i.

På den annen side tror jeg ikke det er mange karer i dette landet som tør å klå på en muslimsk kvinne med skaut eller hva det heter. Man trakker ikke ustraffet på annen manns eiendom i disse kulturene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har du sikkert rett i.

På den annen side tror jeg ikke det er mange karer i dette landet som tør å klå på en muslimsk kvinne med skaut eller hva det heter. Man trakker ikke ustraffet på annen manns eiendom i disse kulturene.

Jøss - vanker det deng og ukvemsord da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signaltoget

Nei, det har du sikkert rett i.

På den annen side tror jeg ikke det er mange karer i dette landet som tør å klå på en muslimsk kvinne med skaut eller hva det heter. Man trakker ikke ustraffet på annen manns eiendom i disse kulturene.

"På den annen side tror jeg ikke det er mange karer i dette landet som tør å klå på en muslimsk kvinne med skaut eller hva det heter. Man trakker ikke ustraffet på annen manns eiendom i disse kulturene."

Gid det var slik i den norske kulturen også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett individ? Det skal jo godt gjøres å finne en hvit mann må Grønland for tiden, så det må vel gjelde noen flere.

Når var du sist på Grønland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har du sikkert rett i.

På den annen side tror jeg ikke det er mange karer i dette landet som tør å klå på en muslimsk kvinne med skaut eller hva det heter. Man trakker ikke ustraffet på annen manns eiendom i disse kulturene.

Det har jeg, og det vet du!

Nå liker ikke vi kvinner å bli klådd på uansett om vi går med skaut eller er muslimske eller ikke..., det er en fakta opplysning, så hvis du ikke viste det fra før, så kan det jo være greit å legge seg det på minne :-)

Og jeg vil faktisk tro at for muslimske kvinner må det bli enda mer nedverdigende å bli klådd på av norske menn som at på til innehar en så total nedlatende holding mht til disse kvinnenes religion og kultur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signaltoget

Du vil nok oppdage at barn er lettere å påvirke enn gamle kjerringer.

Jeg tror nesten alle mennesker vil føle mer eller mindre uro en mørk kveld alene med en stor innvandrergjeng som følger etter deg. Hvis du skal få folk til å føle seg trygge må du nok få fjernet kriminelle elementer blant våre nye. Noen få ødelegger for hele folkeslag, enten du vil eller ei, det er ikke noe å gjøre med. Hvis du kaller det rasisme, må du ta med 80% av Norges befolkning, og de er mange.

"Jeg tror nesten alle mennesker vil føle mer eller mindre uro en mørk kveld alene med en stor innvandrergjeng som følger etter deg"

Jeg tror nesten alle mennesker vil føle mer eller mindre uro en mørk kveld alene med en stor GJENG som følger etter deg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"På den annen side tror jeg ikke det er mange karer i dette landet som tør å klå på en muslimsk kvinne med skaut eller hva det heter. Man trakker ikke ustraffet på annen manns eiendom i disse kulturene."

Gid det var slik i den norske kulturen også!!!

Jaja, vi har alle våre drømmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"På den annen side tror jeg ikke det er mange karer i dette landet som tør å klå på en muslimsk kvinne med skaut eller hva det heter. Man trakker ikke ustraffet på annen manns eiendom i disse kulturene."

Gid det var slik i den norske kulturen også!!!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...