Gå til innhold

Helt stille i huset nå.....riktig god jul til dere alle

Anbefalte innlegg

Hei

I kveld er det merkbart stille i huset. Begge ungene sover, gubben er borte og bikkja sover i gangen.

Så her sitter jeg foran PC'en når jeg egentlig skulle ha vasket klær, ryddet....ja baket skulle jeg også ha gjort men jeg gidder rett å slett ikke i kveld. Jeg skal kun sitte rett opp og ned og nyte freden samt glane på TV'en. I morra skal jeg jobbe (c:

HERLIG!

Det er nå fire uker siden vi kom hjem fra Colombia med vårt andre barn. Vi har det bare bra. Frøkna sover godt, spiser godt, leker godt, har masse humor, elsker fart og spenning og ikke minst sinne (c:

Storebror sliter fortsatt med sjalusi men det kommer fram mer og mer for hver dag som går at han er en stolt storebror. Han er kry som en hane når frøkna og mamma henter han i barnehagen.

det er ikke ofte jeg er inne på DOL og det gir meg litt dårlig samvittighet da det er mange som jeg ikke får gratulere når de kommet et skritt videre i prosessen.

GRATULERER til dere alle sammen.

Ønsker dere alle ei fin jul.

beste hilsen fra

Fortsetter under...

Deilig med en stille stund ikke sant!!?

Treffes vi på Gardemoen når Colombiamamma kommer?? Det hadde vært hyggelig... har du i så fall skyss oppover??

Jeg venter spent på hjemkomstdato, klart jeg skal ditt opp.

Vi tastes!

Klem fra

Jeg venter spent på hjemkomstdato, klart jeg skal ditt opp.

Vi tastes!

Klem fra

Jeg ser nå at hvis det blir den 20 desember som er deres opprinnelige reisedatoer så kan det bli vanskelig for meg.. Dette er dagen hvor det er den årlige nissefesten for barna i vennegjengen. Men aking (om det kommer snø da?), grøt, gløgg og grilling.. Sist år var vi mange.. og ihvertfall 20 barn.. Og i år lånte vi vår nevø... Denne gangen har vi jo vår egen lille engel med!!

Håper de kommer tidligere enn planlagt.. Det hadde vært hyggelig å møtt opp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...