Gå til innhold

FU: Peneste dama du vet om?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Av de jeg ikke kjenner personlig, må det være klisjeen Angelina Jolie - hvorfor vet jeg ikke. Julia Roberts er også pen - hun utstråler glede og har et vakkert smil. Også så jeg en i publikum på Ricki i går som var veldig pen.

Julia Roberts vakkert smil? Akkurat, hun VRENGER jo trynet jo.. grusomt er det..

Gjest ikke hekta på sexsymboler

Fatter ikke hvorfor det bare er kjendiser/filmstjerner som er så vakre. Dere aner vel egentlig ikke noe om det opprinnelige utseendet deres. De har jo penger nok til å fikse fasaden og de fleste gjør det også. Tror mange blir lurt av slike folks utseender jeg. De peneste er de som er naturlig pene og ikke altfor mye sminke...

I stedet for å svare på spørsmålet, har jeg følgende kommentar:

Nå har vi nettopp hatt Miss World, med en del mediaomtale før og etter. Og Geir Hamnes + samtlige andre som uttaler seg tviholder på at - neida, dette er ikke en skjønnhetskonkurranse. Det er personligheten som teller! Da synes jeg det er litt pussig at ingen har briller og ingen sitter i rullestol.

Personlighet my ass.

Jeg har etter hvert ingenting i mot missekonkurranser, men hvorfor kan de ikke innrømme åpent at det er utseendet som teller?

Takk. Nå kan jeg svare på spørsmålet. Tror det må bli dronningen av Jordan, men hun er blitt for tynn i det siste.

Annonse

Fatter ikke hvorfor det bare er kjendiser/filmstjerner som er så vakre. Dere aner vel egentlig ikke noe om det opprinnelige utseendet deres. De har jo penger nok til å fikse fasaden og de fleste gjør det også. Tror mange blir lurt av slike folks utseender jeg. De peneste er de som er naturlig pene og ikke altfor mye sminke...

Men om jeg hade sagt at Tone Andersen i nr. 7 er pen, så er det vel ingen av dere som vet hvem det er...??? (håper jeg)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...