Gå til innhold

Ikke hør på dette..

Anbefalte innlegg

Å, jeg leste feil. Snakke pent MED bermen?!

Er du gal - jeg holder meg langt unna dem!

Jeg VET jo at de er potensielle voldtekstforbrytere/ranere/mordere. Det har jeg heller aldri benektet. Men det finnes sikkert en og annen innvandrer som er ålreit - og da er det jo synd at jeg går rundt og skuler stygt på stakkaren bare fordi en av hans landsmenn nylig brant opp kona si.

Jeg tror vi skal holde oss til politiradioen og det som foregår der, fremfor å fokusere på "skuling" som såvidt meg bekjent ikke er noen alvorlig forbrytelse.

Fortsetter under...

"Huff. Det skal bli lang tid til neste gang jeg utsetter meg for det virkelighetssjokk denne radioen gir."

Altså - det var overhodet ikke noe nytt i dette innlegget som du eller dine meningsfeller her inne ikke har sagt før. Det er derfor med undring jeg registrerer at du først nå får "virklighetssjokket"!

Det kan vel bare bety at du ikke helt har trodd på deg selv før nå.

"Huff. Det skal bli lang tid til neste gang jeg utsetter meg for det virkelighetssjokk denne radioen gir."

Altså - det var overhodet ikke noe nytt i dette innlegget som du eller dine meningsfeller her inne ikke har sagt før. Det er derfor med undring jeg registrerer at du først nå får "virklighetssjokket"!

Det kan vel bare bety at du ikke helt har trodd på deg selv før nå.

Tall og bokstaver på et papir har ikke samme sjokkeffekt som og se og høre live.

Tror ikke jeg er alene om å ha problemer med og begripe hvor langt forjævliseringsprosessen i Oslo har kommet.

Du får lytte selv noen kvelder og finne ut.

Tall og bokstaver på et papir har ikke samme sjokkeffekt som og se og høre live.

Tror ikke jeg er alene om å ha problemer med og begripe hvor langt forjævliseringsprosessen i Oslo har kommet.

Du får lytte selv noen kvelder og finne ut.

....jeg trodde det var forbudt å høre på politiradio jeg?

Annonse

Av og til så er det noe "Bjarne Håkon Hansen" aktig over dine og Ulv sine kommentarer.

Det var, i motsetning til ditt svar, ikke ment som et kompliment:)

Mitt svar var ment som tull, som svar på ditt enda større tull, hverken mer eller mindre.

Hvem er forresten Bjarne Håkon Hansen ? en jeg kjenner ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...