gss Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg er kvinne, 55 år og har trent langrenn, terrengløping og trent hos Bjørg Elguren, gymstudio på Majorstua siden 1976. Jeg har sjelden eller aldri vært skadet. Har hatt murring i hofta siden i sommer og vært på Oslo Akutten hos ortoped K. Bergstrøm og fått dianosen lett grad av coxitrose, Cataflam tab. som ikke hjalp og henvisning til fysioterapeut som jeg ikke har gått til enda. Jeg lurer på hvordan dette vil utvikle seg. Jeg har senket treningsnivået, tar hensyn, og fortsetter å trene, Det murrer av og til som ikke gjør så mye, men hvordan utvikler dette seg. Jeg har en sterk kropp, er 180 cm høy og veier 68 kg. Jeg har tatt østrogen i et par år. Er det bra når jeg har coxitrose? Jeg så på røntgenbildene at v.hofte hadde en annen farge, lysere grå. Råder du meg til å ta trommelgjennomlysning av hoften eller hva det kalles. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 -gss. Jeg ser at jeg allerede har svart på dette i forum "idrett og trening" Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.