Gå til innhold

Hvilket digitalt kamera skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vanskelig å svare på når du ikke sier noe om prisklasse, størrelse, og andre krav til kameraet.

På www.akam.no kan du lese tester og anbefalinger til kjøp. Der finner du også oversikter over hvor de forskjellige kameraer kan kjøpes billigst (vanligvis billigere fra web-butikker enn i vanlige butikker).

Gjest grundig nå

Hvilken prisklasse tenker du på?

F.eks. en Canon Ixus til 3.500-4.000 kr.

Ellers har f.eks. Preus Foto kampanjer på Olympus for tiden.

3-4ooo ja. Har vurdert canon ius 400 og nikon coolpix 3700.. men vet ikke hva jeg skal velge. Er olympusen bra?

Annonse

3-4ooo ja. Har vurdert canon ius 400 og nikon coolpix 3700.. men vet ikke hva jeg skal velge. Er olympusen bra?

Det er ikke stor forskjell på den tekniske kvaliteten til digitalkameraer. Det er mer et spørsmål om smak og behag.

Mitt valg falt på Canon Ixux, av rent designmessige årsaker.

Men - jeg foretrekker fremdeles min gamle F3.

Det er ikke stor forskjell på den tekniske kvaliteten til digitalkameraer. Det er mer et spørsmål om smak og behag.

Mitt valg falt på Canon Ixux, av rent designmessige årsaker.

Men - jeg foretrekker fremdeles min gamle F3.

Jeg har gitt bort min *sukk*

Annonse

Er det nok med 256 MB kort for "normalt" bruk?

Kommer det med batterilader og usbkabel dersom man bestiller på nett?

Sikler litt på det.........

Vi har et 32MB kort som fulgte med og et 128MB kort i tillegg og det holder fint for oss. Det kommer jo an på hvor ofte du har anledning til å dumpe bildene på PCen.

Jeg vil anta at USB-kabel og lader følger med, det lå i pakken da vi kjøpte, men vi kjøpte i butikk.

Vi har også kjøpt et ekstra batteri, og det er veldig praktisk. Vi har alltid et fulladet batteri liggende så vi alltid kan ta bilder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...