Gå til innhold

FU: Beste musikk-utgivelse 2003

Anbefalte innlegg

Gjest Jolly Roger

2003 har egentlig vært et veldig dårlig musikkår.

Hip-hop og RnB preges av hyperkomersielle sjelløse pengemaskiner der det knapt er mulig å skille en artist fra en annen. (Et egentlig veldig middels outkast-album står igjen som noe av det beste i denne sjangeren i år.)

Metall-hodene, som så ut som om de var på gang med noe i 2002 har påny rotet seg inn i genre-klisjeene, og har tydligvis ikke noe å tilføre.

House og elektronika-brigaden har også stagnert, og frontes fortsatt av de samme navnene som var store på 90-tallet.

Vi oversvømmes av singer/songwriter-typer som tråkker i fotsporene fra 2 år tilbake, og det begynner etterhvert å bli veldig kjedelig.

Så da blir det igjen rocke-gutta som må berge stumpene:

Årets album er "The Strokes - Room On Fire", tett fulgt av "White Stripes - Elephant".

Håper 2004 blir mer spennende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129406-fu-beste-musikk-utgivelse-2003/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årets album er "Try this" med Pink, uten tvil! ; ) Alle låtene er dritbra.. Supre tekster og rockefotmusikk.

Årets låt er "Hey Ya" med Outcast.. Gladlåta! ; )

Er det den der videoen hvor hun banker opp alle ?

Mannen minlurte på hva hun hadde imot mannfolk....

DEN sangen var dritbra ;o)

Gjest Tutleguri

Årets album er "Try this" med Pink, uten tvil! ; ) Alle låtene er dritbra.. Supre tekster og rockefotmusikk.

Årets låt er "Hey Ya" med Outcast.. Gladlåta! ; )

Helt enig! Har brent meg en cd med bl a Pink's "Trouble" og Outkasts "Hey Ya" på - et must for å få dagen på gli!

Digger også på Black Eyes Peas' "Shut Up" - hørt den?

Ellers synes jeg Tim Christensen lager verdens søteste (men ikke av den kvalmende søte typen) musikk om dagen. Både den der "Love is a matter of difference" og den vi hører 10 000 ganger om dagen på radioen "Right Next to The Right One."

Annonse

Gjest Tutleguri

Helt enig! Har brent meg en cd med bl a Pink's "Trouble" og Outkasts "Hey Ya" på - et must for å få dagen på gli!

Digger også på Black Eyes Peas' "Shut Up" - hørt den?

Ellers synes jeg Tim Christensen lager verdens søteste (men ikke av den kvalmende søte typen) musikk om dagen. Både den der "Love is a matter of difference" og den vi hører 10 000 ganger om dagen på radioen "Right Next to The Right One."

.

Gjest Jolly Roger

Hva med Missy Elliott? Hørte albumen hennes skulle være så bra? Har ikke hørt den selv enda, så jeg kan ikke uttale meg.

Det låter som før, det. Jeg må si jeg er litt lei sånne super-produsenter, alt låter etterhvert så likt, og artistene blir borte oppi det hele. Men det titter jo alltids opp noen godbiter innimellom.

Og det kan fort komme noen kule remixer fra Missy denne gangen også. Mousse T gjorde mirakler med den relativt triste Gossip Folks.

Gjest Pricilla

Er det den der videoen hvor hun banker opp alle ?

Mannen minlurte på hva hun hadde imot mannfolk....

DEN sangen var dritbra ;o)

Der hun banker alle mannfolk er trouble...

Jeg kan ikke navnet på de andre sangene i huet, men hele cdn er dritbra... : ) Altså den nyeste cdn til Pink, Try This.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...