Gå til innhold

Hva hadde du/dere til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Er tom for middagsideer... Lei alt av mat, ikke lyst på noe. Bare junkfodd. Spist hamburgere to ganger på en uke... Ikke bra!

Så hva spiste du i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke spist middag enda, pleier ikke spise før 18-19 tiden. Men i dag skal vi ha fransk løksuppe, for det fikk jeg plutselig så veldig lyst på.

Gjest språkfrik
Skrevet

Kinesisk sursøt kylling med ris - kylling pluss ekstra grønnsaker i tillegg til ferdig-glass. Kjapt og meget godt. Nam!

Skrevet

Skikkelig bondeomelett. Bacon, løk, poteter og ost. Mmmmmm. Og så ferskt brød til.

Skrevet

Jeg skal ha juletallerken når kjerringa kommer fra jobb. Død gris i store mengder.*Slafs*

Skrevet

Meksikansk gryte med ekstra ris istedetfor kjøttdeig. Hoi så fantasifulle vi er i dag *host* ;)

Skrevet

Vi hadde chicken curry til middag.

I morgen skal vi ha pølser i ildfastform.

Gjest Tutleguri
Skrevet

Jo, nå skal du høre. Vi hadde fiskekaker - Rimi sine (synes de er snabla gode, jeg) med poteter, gulrøtter, hjemmelaget brun saus og petit pois (frosne erter, som det heter på norsk)

Det var så godt, atte.

Skrevet

Asia lårmix fra prior til kvelds pluss pommes frites..

skikkelig sunt ; )

Gjest thetraveller
Skrevet

Vi hoppet over middagen i dag. Ungene hadde igjen mat i matboksen sin, så de spiste opp den.

Jeg har vært i julelunsj på jobb, så for min del ble det laks og kalkunbryst i ettida.

Er skikkelig matlei jeg og...

Skrevet

Har faktisk ikke spist middag ENDA. Men skal lage nå snart. Kyllingwok.

Skrevet

Fiskegryte.

Hadde gjester, og fiskegryta er alltid svært vellykka. Så den er ganske sagnomsust.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...