Gå til innhold

Har du sett denne leken ?

Anbefalte innlegg

Gjorde kort prosess i år og fylte kalenderne til barna med slike "ferdigpakker" fra Rema1000 - til gutt.

Det var faktisk mange artige småting der og spesielt en - til nå :) - gjorde kjempeinntrykk.

Det er en slik liten boks med et bilde av et ansikt uten hår. Det er masse korn av metall inni og med en medfølgende penn med magnet kan du lage hår, bart og skjegg på bildet.

Etter bare en dags pent bruk driver desverre dette pulveret å detter ut slik at det nå nesten er tomt.

Og poden er selvsakt veldig lei seg for det.

Derfor ville ho mor gjerne kjøpe en slik leke til da vet dere, men hvor i huleste finner jeg det ? Kan ikke si jeg minnes å ha sett slik leke noen sted.

Det er sikkert flere som har Rema1000 kalendere i år og som vet hvem jeg mener...noen som kan hjelpe ?

Takker masse for svar.

Hilsen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129437-har-du-sett-denne-leken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes sånne i store tegnebrett uten noe ferdigtegnet ansikt på. Det bør du få i de fleste lekebutikker.

Du mener ikke disse tegnebrettene som man "skriver" med en medfølgende penn og drar over for å pusse ut ?

For i såfall er det ikke sånn :(

Skal på Toysrus på fredag, kanskje har de noe der ?

Er jo litt artig med fjesene på da vet du :)

Du mener ikke disse tegnebrettene som man "skriver" med en medfølgende penn og drar over for å pusse ut ?

For i såfall er det ikke sånn :(

Skal på Toysrus på fredag, kanskje har de noe der ?

Er jo litt artig med fjesene på da vet du :)

Ja, var sånn jeg tenkte på...

Jeg jobber i leketøysbutikk og har ikke anelse om hva du mener. Men hvis leken ikke holdt en dag med pent bruk hvorfor kjøpe en ny? da er det vel dårlig kvalitet?? eller?

Takk for svar.

Rart at det ikke finnes flere slike rundt omkring...

Joda, denne hadde dårlig kvalitet, men ofte er det jo dårlig kvalitets miniting ute og går og hvis man kjøper ordentlig vare så er det bedre.

Håpet det var slik med denne også jeg :(

Men jeg får ta med denne minimodellen rundt og håpe det beste...hvis ikke så får jeg sette igang og male nytt magnetmel da :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...