Gå til innhold

Misunnelig (det er ike bra)

Anbefalte innlegg

Jeg er så sur og misunnelig iadg og måtte bare skrive følelsene mine her.

Jeg er 23, gutt.

En kompis (24) av meg er på date etter å ha slutt med en jente som han var sammen med i 5 år. Nå etter 3 uker så er han på en ny date med en jente. Det er så kjempekjipt. Jeg selv har aldri hatt dame, aldri vært på date og aldri fått det til slik jeg vil.Har gitt opp. Og så kommer han på en ny date med en gang. DET ER SÅ URETTFERDIG!!!

Han sendte meg sms der han ba meg ønske han lykke til. Jeg sa det men håper at et skjærer seg skikkelig. Jeg var ikke slik før men har blitt så bitter.

Å dette var ikke deilig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129449-misunnelig-det-er-ike-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje kompisen din er flinkere til å ta initiativ overfor jentene han treffer? Du må skru på smilet og være hyggelig, så skal du se det ordner seg. Bitterhet gjør deg i alle fall IKKE attraktiv!

Lykke til! (Og det mener jeg)

Han er selvgod, stor i kjeften, har null respekt for andre. Tror han er best i alt.

Initiativ? Det er ikke lett etter å ha blitt til latter foran hele skolen.

Gjest ikke signert

Han er selvgod, stor i kjeften, har null respekt for andre. Tror han er best i alt.

Initiativ? Det er ikke lett etter å ha blitt til latter foran hele skolen.

Javel - denne historien vet jeg ingenting om. Fortell?

Når folk ler av deg, ler du bare med. Selvironi er livsviktig!!

Javel - denne historien vet jeg ingenting om. Fortell?

Når folk ler av deg, ler du bare med. Selvironi er livsviktig!!

Ja, kan jo fortelle da siden ingen vet hvem jeg er.

Jeg visste ikke hvordan jeg skulle få kontakt med jenta så jeg snakket med noen venner og de anbefalte meg å sende et kort til henne. Jeg gjorde så men det ble oppdaget av noen andre og ting ble helt feil. Vennene mine sa til jenta hvem det var enda vi hadde blitt enige om at dette ikke skulle skje. Ting gikk helt galt og jenta fikk feil inntrykk av meg. Etter det fikk hele skolen vite om det og jeg ble til latter. Det var ikke morsomt og enda verre var det at de jeg trodde var venner, de sviktet meg da det gjaldt som mest.

Etter det så har alt gått galt. ALT!

Annonse

Gjest ikke signert

Jeg visste ikke hvordan jeg skulle få kontakt med jenta så jeg snakket med noen venner og de anbefalte meg å sende et kort til henne. Jeg gjorde så men det ble oppdaget av noen andre og ting ble helt feil. Vennene mine sa til jenta hvem det var enda vi hadde blitt enige om at dette ikke skulle skje. Ting gikk helt galt og jenta fikk feil inntrykk av meg. Etter det fikk hele skolen vite om det og jeg ble til latter. Det var ikke morsomt og enda verre var det at de jeg trodde var venner, de sviktet meg da det gjaldt som mest.

Næsj, ikke bry deg om det, du! Det var jo en søt tanke, det, da, å sende et kort fra en anonym beundrer.

Det her går fort i glemmeboken. Move on!

Bedre lykke neste gang!

Næsj, ikke bry deg om det, du! Det var jo en søt tanke, det, da, å sende et kort fra en anonym beundrer.

Det her går fort i glemmeboken. Move on!

Bedre lykke neste gang!

Det har sikkert gjort det for dem men ikke for meg. Måtte faktisk gå så langt som til psykolog for å få det vekk. Det verste er at de jeg trodde var venner er naboene mine den dag idag.

Jenter faller for de slemme gutta. Trist det. Men ikke jeg da. Jeg liker bare snille gutter :P

De aller fleste jenter mener jo at det er andre jenter som faller for drittsekker, de liker jo best snille gutter selv. Pussig nok så er det drittsekkene som har lettest for å få dame.

De derre utspillene fra de umodne vennene dine kan du bare heve deg elegant over.

Et fint kort til ei fin jente er ingenting å skamme seg over.

Jeg hadde definitivt blitt smigret og funnet det sjarmerende og romantisk.

Altå: Som romantiker kan du bare heve hodet og ignorere uvitende ironikere.

Lykke til med kjærligheten!

Annonse

Neida, heeeelt sikkert ikke :-)

Poenget er vel at ingen er sammen med en drittsekk dersom du spør dem, hadde de ment han var en drittsekk hadde de vel ikke vært sammen med han.

:P Det finnes helt sikkert snillere gutter enn han - vil jo ikke ha noe persilleblad heller. Men det finnes også mange som er myyye slemmere.

:P Det finnes helt sikkert snillere gutter enn han - vil jo ikke ha noe persilleblad heller. Men det finnes også mange som er myyye slemmere.

"Det finnes helt sikkert snillere gutter enn han - vil jo ikke ha noe persilleblad heller."

Så du mener det er sammenheng mellom det å være snill og det å være svak?

"Men det finnes også mange som er myyye slemmere. "

Godt å høre at han ikke er Bin Laden da.

"Det finnes helt sikkert snillere gutter enn han - vil jo ikke ha noe persilleblad heller."

Så du mener det er sammenheng mellom det å være snill og det å være svak?

"Men det finnes også mange som er myyye slemmere. "

Godt å høre at han ikke er Bin Laden da.

Nei, men snill kan jo lett misforståes. Jeg vil gjerne ha en jeg kan krangle om fjernkontrollen med. Var sammen med en som lot meg bestemme alt, og det blir jo litt slitsomt. Han mente sikkert at han var snill, men det var persillebladtendenser.

Bitterhet, desperat oppførsel og misunnelse, lyser lang vei, og det skremmer bort jenter.

Det er vel ikke om å gjøre å ha flest mulig dater? Kanskje kompisen din kan ordne en dobbeldate, med en jente og venninnen?

Hvis du ikke hadde blitt flau over det med kortet, hadde du fremstått som en særdeles sjarmerende og modig gutt.

Jenter liker gutter med selvtillitt, og som tør å flørte og sjarmere!!!

Hvis du begynner å flørte med alle, og bare er ute etter en ting, så blir effekten motsatt, selvfølgelig ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...