Gå til innhold

Jeg har dårlig samvittighet :(

Anbefalte innlegg

Noen som vil hjelpe meg til å bli kvitt den ?

Har ikke vært borte fra skolen omtrent siden jeg begynte i august.

Har jobbet trutt og klart meg m. bra karakterer.

Og samtidig har jeg en advokatsak på huset mitt gående.

Skulle vært på skolen i morra og hatt en prøve på hjertet og kar...og så har det rennt inn med mailer fra advokaten min i dag.

Setter opp en stevning til rettsaken i februar og jeg har masse papirer fått å titte på og detaljerte og pirkete regnskap å sette opp.

Stevninga skal gjøres ferdig i morra og sendes fredag.

Så da har jeg måttet ringe ei fra klassen og sakt at jeg ikke kommer i morra...for jeg har mange telefoner å ta og et stort regnskap å sette opp, og jeg klarer ikke alt dette i kveld.

Dette er jo kjempeviktig...har surret med denne saken i over et år nå...men samtidig så er det så rart å "skulke" skolen liksom, når det er prøve og alt.

Hmmm...burde ikke hatt dårlig samvittighet egentlig men...

:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129461-jeg-har-d%C3%A5rlig-samvittighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan tenke som så at det er bedre at elevene har en vikar (hvis dét fungerer i klassen) enn at de har en lærer som er helt andre steder, for å si det sånn :)

Er elev jeg og :)

Men en slik en som liker å gjøre alt ordentlig hele tiden, men å være på to steder til samme tid klarer jeg altså ikke.

:)

Annonse

Dersom prøven i morgen er viktig (juletentamen), kunne du jo heller være hjemme en annen dag...

Den er ikke "viktig" i så måte at det er en tentamen eller no...er privatist :)

Har ikke tid til å holde på med papirene i morgen kveld for da skal jeg på juleavslutning til ene poden og fredag må jeg på skolen for da er det en viktig dag der da også.

Foresten må stevninga være ferdig i morgen.

Men oki doki...begynner å svelge det nå :)

Takker for svar.

Gjest uten signatur

Er elev jeg og :)

Men en slik en som liker å gjøre alt ordentlig hele tiden, men å være på to steder til samme tid klarer jeg altså ikke.

Ta deg fri du! Noen ganger må en velge bort noe som er viktig når to viktige ting kommer på en gang.

Siden det ikke er en veldig viktig prøve, men saken din, og ett års innsats der, avhenger av regnskapet du setter opp, såville jeg tattmeg fri!

VEKK med dårlig samvittighet. Blir bare syk av det vet du. På sikt iallefall!

Ta deg fri du! Noen ganger må en velge bort noe som er viktig når to viktige ting kommer på en gang.

Siden det ikke er en veldig viktig prøve, men saken din, og ett års innsats der, avhenger av regnskapet du setter opp, såville jeg tattmeg fri!

VEKK med dårlig samvittighet. Blir bare syk av det vet du. På sikt iallefall!

Takk skal du har :)

Kvinns vet du, aaaaltid dårlig samvittighet...

Nå sitter jeg her iallefall med to min pause mens hodet svirrer av tall og hjertemuskulatur...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...