Gå til innhold

Venninne som er så forandret

Anbefalte innlegg

Gjest hva kan jeg si og gjøre?

Min venninne ble skilt for litt over ett år siden fordi mannen var utro og valgte elskerinnen.

Hun var veldig bitter, og forbannet denne elskerinnen ned og nord. Hun er ennå bitter på denne kvinnen som kom mellom henne og mannen.

Etter at hun kom seg på bena igjen begynte hun selvsagt å sjekke markedet ute på byen. Det fortvilte er at hun nesten alltid ender opp med gifte menn, både som ONS og som affærer som pågår over tid. Hun treffer jevnlig minst 3 gifte menn som hun har sex med.

Jeg synes det er så rart at hun som opplevde hvor fælt det er å bli sviktet på den måten selv velger gifte menn å ha forhold til. I noen tilfeller kjenner hun også den disse mennene er gift med.

Jeg har forsøkt å snakke med henne om det, forsøkt å appelere til fornuft, men det hjelper ikke.

Nå lurer jeg på om dette er en ubevisst hevn, en måte å få bekreftet seg selv på eller hva er det? Og hva kan jeg si for å få henne til å velge single menn å ha sex med. Det handler ikke om at hun ikke har draget, for det har hun i høyeste grad.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129474-venninne-som-er-s%C3%A5-forandret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest - Foreløpig Anno Nym

Jeg har samme situasjonen.

Men det var min venninnne som ville skilles.

Hun går rundt med et "falskt" smil om munnen, og tror hun er så lykkelig. Hun har mixet seg med en gift mann.

Hun vil ikke ha ham, kun for å få de tilbakemeldingene hun trenger på hvor fantastisk hun er.

Jeg har snakket med henne og sagt at når det kommer til det forholdet med en gift mann, så syns jeg ikke synd i henne - men i konen som sitter hjemme.

Jeg har også gitt beskjed om jeg ikke vil høre om ham og den situasjonen. Så får hun bare trekke seg vekk hvis det blir vanskelig !!!

Når vi snakker om vanlige ting, så passer jeg på å bake inn at det er helt greit at hun er "umoralsk" og koser seg litt nå. Det skulle bare mangle. Også sier jeg bare "det er helt greit å gjøre rare ting i en periode etter en skilsmisse, spesielt når man egentlig ikke er sånn som person til vanlig".

Mitt poeng er at hun må gjøre som hun vil. Men du TRENGER ikke være tilskuer og tilhører til alt hun foretar seg.

Gi klar beskjed om at du ikke har lyst å høre så mye om hennes eskapader med gifte menn.

Hun innser det selv, en dag.

Kizza1365380506

Du har helt sikker rett. Det at hun "hevner seg" og kanskje at hun ikke vil binde seg. Samtidig er det kanskje litt lettere å få høre at hun er sexy og god i sengen osv av gifte menn. Mange av disse utro menn er jo bare ute etter sex, de er som regel tross alt glad i kona og vil vel som regel velge henne når det kommer til stykke.

Men det kan jo egentlig være så mangt.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...