Gå til innhold

"Tror" dere på den sjette sans?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

25

• serendipity

9

• Nemesis

8

• Goliath

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hadde flere golden retrievere. Tydelig at de har en egen evne, for alle mine var slik. Andre bikkjer var langt fra så gode til det der, men det at mine var bedre kan skyldes opplæring som jeg ga dem.

Tror det er retrieve-instinktet som slår til. Har de hatt snev av jaktinstinkt, eller har du aldri forsøkt?

Ulv I Faarikaal

Tror det er retrieve-instinktet som slår til. Har de hatt snev av jaktinstinkt, eller har du aldri forsøkt?

De har vel jaget alt som rører på seg og gravet opp rotte- og musereir. At det f eks går an å bli så opphisset for et skarve ekorn, er litt underlig :)

Annonse

De har vel jaget alt som rører på seg og gravet opp rotte- og musereir. At det f eks går an å bli så opphisset for et skarve ekorn, er litt underlig :)

Snakk om selvinnsikt - menn og mus.....

Jeg har lyst på labrador, men så portugisisk vannhund på TV, og de så artige ut. Litt små kanskje...

Ulv I Faarikaal

He-he...."dugg på liljen"

Det var jo "pent sagt", og absolutt ingen overdrivelse.

Gamle lærern på ungdomsskolen likte å få småjentene opp på tavla og satt med beina over kors. Det han ikke så var at det litt etter litt ble en våt flekk foran på buksa. Avslørende.

Gjest Anastacia

Jeg vet at det går an å ha evne til å 'forutsi' ting. Når jeg får en 'forutanelse' bruker jeg å fortelle det til noen, og beskrive nøyaktig hva som skal skje. Litt artig er det at det gjelder ting som jeg selv ikke har noen som helst innvirkning på. Personer som påstår å ha evner som de tar betalt for å bruke er jeg svæært skeptisk til.

Ulv I Faarikaal

Jeg vet at det går an å ha evne til å 'forutsi' ting. Når jeg får en 'forutanelse' bruker jeg å fortelle det til noen, og beskrive nøyaktig hva som skal skje. Litt artig er det at det gjelder ting som jeg selv ikke har noen som helst innvirkning på. Personer som påstår å ha evner som de tar betalt for å bruke er jeg svæært skeptisk til.

Men er det ikke litt underlig at hvis slikt skal gjentas under kontrollerte forhold, da fungerer det ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...