Gå til innhold

Hvor er du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor sitter du på nettet en helt vanlig torsdag formiddag? På jobb? Skulker skolen? Jeg har fagoppgave, og venter på inspirasjon til å ta fatt.

Videoannonse
Annonse
Kizza1365380506
Skrevet

Jeg er 50% sykemeldt og gidder egentlig ikke å gjøre husarbei. Har satt på vaskemaskinen og oppvaskemaskinen så det vitner om at jeg har gjort noe når de andre kommer hjem. Hehe...

Skrevet

Sitter på jobb...

Jobber i et sentralbord, med kun telefon å håndtere, og det medfører ganske mye dødtid. Takk og lov for datamaskin og internett, ellers tror jeg at jeg hadde kjedet meg ihjel!

Det blir lite data hjemme da... Surfer som regel 85% av dagen på jobb.. :o)

Skrevet

Sitter på jobb...

Jobber i et sentralbord, med kun telefon å håndtere, og det medfører ganske mye dødtid. Takk og lov for datamaskin og internett, ellers tror jeg at jeg hadde kjedet meg ihjel!

Hva gjør du når du har lest alle trådene på dol?

Kizza1365380506
Skrevet

Sitter på jobb...

Kan de ikke finne noe arbeid til deg da? Helledussen hadde blitt gal om jeg hadde hatt så mye dødtid. :o)

Mvh

Skrevet

Kan de ikke finne noe arbeid til deg da? Helledussen hadde blitt gal om jeg hadde hatt så mye dødtid. :o)

Mvh

Ikke så langt unna :o)

Har prøvd å få litt mer å gjøre, men det er visst ikke så mye å overlate til meg likevel.. Skal nok ikke fortsette så mye lenger heller så... Har noen småting som er mitt "ansvar" men det er slikt som tar maks 5 minutt, og ikke alltid ting som skal gjøres hver dag heller... :o)

Men miljøet her er veldig koselig så jeg trives veldig godt ellers da. Men det blir tidvis litt lange dager. Hadde jeg skulle fortsette hadde jeg krevd mer arbeid :o)

Skrevet

Hva gjør du når du har lest alle trådene på dol?

Da leser jeg VG, dagbladet, løser julekalendere, finner ting for venner, også begynner jeg på nytt på DOL. Alltid nye tråder der.. :o)

Nå har jeg også skrevet julekorta mine i arbeidstida, så får da gjort noe nyttig.. :o)

Skrevet

Sitter hjemme. Sjekker mailen m.m. Men nå skal jeg ut i det vakre vinterværet (0,25 cm snø) og handle litt mat, og så skal jeg på jobb kl. 14.45.

-Og det var d e n torsdagen.

Gjest thetraveller
Skrevet

Er hjemme. Kom akkurat inn døra etter å ha seglet ned bakken med bil (det er glatt!) og nesten tatt autovernet. Det er farlig å dra til frisøren :-p

Har fri i dag og morgen, og må gjøre unna det som står igjen til jul. Vet aldri når man har nok fridager igjen...

Kizza1365380506
Skrevet

Ikke så langt unna :o)

Har prøvd å få litt mer å gjøre, men det er visst ikke så mye å overlate til meg likevel.. Skal nok ikke fortsette så mye lenger heller så... Har noen småting som er mitt "ansvar" men det er slikt som tar maks 5 minutt, og ikke alltid ting som skal gjøres hver dag heller... :o)

Men miljøet her er veldig koselig så jeg trives veldig godt ellers da. Men det blir tidvis litt lange dager. Hadde jeg skulle fortsette hadde jeg krevd mer arbeid :o)

Der er jeg enig med deg. Arbeidsmiljøet er veldig viktig. Ble spurt om jeg kunne tenke meg å søke på en høyere stilling ett annet sted da de skal skjære ned på stillingene hos oss. Men jeg trives så godt at jeg er veldig i tvil hva jeg skal gjøre.

Mvh

Skrevet

Jeg er her av ren nysgjerrighet. var egentlig i litt kranglehumør også,..men har ikke funnet en skikkelig krangletråd enda....

Skrevet

Jeg prøver å få et 5-minutt, fra unger som er sjuke, men likevel friske nok til å holde et helvete.....Og på stuegulvet ligger 48 sokker, og venter på å bli parra....finner jeg tre par, er jeg heldig....

Er det rart jeg setter meg her innimellom? :-)

Skrevet

Akkurat stått opp etter 7 dager på jobb. Døgnet må tilbake til normalt!

Skrevet

Jeg er hjemmeværende og jenta mi ligger akkurat nå og sover.

Hun kan våkne når som helst.

Gjest Tutleguri
Skrevet

Tja, jeg sitter nå her hjemme og råtner vekk :)

Arbeidsledig, bortsett fra litt freelance. Kjedelig å vaske gulv hele dagen, - da er det myyyye kjekkere å DOLE.

Skrevet

Tja, jeg sitter nå her hjemme og råtner vekk :)

Arbeidsledig, bortsett fra litt freelance. Kjedelig å vaske gulv hele dagen, - da er det myyyye kjekkere å DOLE.

freelance? Som hva da?

Gjest Tutleguri
Skrevet

freelance? Som hva da?

Radio :) Nåja, ikke SOM radio, men I radio ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...