Gå til innhold

Noen som trenger en genser størrelse XXXXXXXXXXX-SMALL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i vaskeriet å kokt håndklær og fant ut at en av konas lammeullsgensere lå midt inne i haugen. Den er nå kokt og tromlet og passer derfor til PygmèBarbie eller lignende. Kan eventuelt byttes i Valium.

Videoannonse
Annonse
Kizza1365380506
Skrevet

Vel vi er fler. Jeg kokte min manns for to år siden. Tror ikke han har oppdaget det ennå. :o)

Gjest du burde gå å gjemme deg godt nå
Skrevet

Stakkars deg når hun oppdager dette!!!!!!

Skrevet

Jeg kan bytte den i en rustning, som nok er det du trenger når kona finner dette ut. :-)

Gjest Tutleguri
Skrevet

Vel vi er fler. Jeg kokte min manns for to år siden. Tror ikke han har oppdaget det ennå. :o)

haha - ute av syne, ute av sinn..

Skrevet

Kanskje du burde gå i blomsterbutikken og bytte den i noen roser, eller forte deg og kjøpe et gavekort i en klesbutikk?

Skrevet

Så har hun vel lært at hun bør ta seg av klesvasken selv, som ordentlige kjerringer gjør.

Tanya1365380060
Skrevet

Leste på anis.no, et sted for tips om tin og tang, at om en ullgenser har krympet, så skal man legge den i lunkent vann med 2 dl balsam. Da vil den tydeligvis utvide seg.

Vet ikke om det funker, men det er vel verdt et forsøk muligens :)

Skrevet

Leste på anis.no, et sted for tips om tin og tang, at om en ullgenser har krympet, så skal man legge den i lunkent vann med 2 dl balsam. Da vil den tydeligvis utvide seg.

Vet ikke om det funker, men det er vel verdt et forsøk muligens :)

Hmm, du skulle sett genseren. Det ville vært som om du ble skutt for så å sette på et plaster.

Skrevet

Hehehe, bare hiv den -for så å late som ingenting har skjedd...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...