Gå til innhold

Møkkadame..

Gjest assistent-jenta

Anbefalte innlegg

Gjest assistent-jenta

Jeg har jobbet på et sted i 2 mnd nå, og er selv veldig godt fornøyd med jobben jeg har gjort. Jeg har lært fort, stått på og tatt hånd om pasientene våre.

Har savnet tilbakemelding fra dem som sitter litt høyere i systemet, er vel på tide når man har jobbet et sted såpass lenge.

I dag følte jeg meg litt sliten, er gravid og litt svimmel, så jeg satte meg ned "mellom slagene". -Det gikk ikke på bekostning av jobben. Og hadde jeg ikke satt med ned iblant, ville jeg ikke kunnet holde ut. Men så får jeg tilbakemelding på slutten av dagen at i morra blir det ikke slik stolsitting! Jeg måtte bare holde meg på beina, for det var mye å gjøre. Meldingen kom fra lederen for oss assistentene, som jeg har jobbet i nærheten av i _to timer_ i dag. Det er nesten alt jeg har sett av henne disse 2 mnd.

Ble skikkelig irritert og lei meg, det er så typisk damer å bare gå etter feil. Hva med resten av de 2 mnd jeg har stått på som bare det? Neida, ikkeno ros å få. Veldig bra måte å holde motet oppe blant medarbeiderne..

Ta det til dere, arbeidsgivere. Ros er det viktigste av alt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129543-m%C3%B8kkadame/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Si det til henne! Si at du har jobba ræva av deg og at du må ta hensyn til at du tross alt er gravid, og du trenger å sitte ned av og til. Dette må dama respektere!

Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt hva jeg hadde følt, uten å lage bråk så klart..

Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129543-m%C3%B8kkadame/#findComment-791723
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...