Gjest Jolly Roger Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Får benytte sjansen før Hobbitene slår til igjen: Årets Film 2003: City Of God / Cidade de Deus! (Hvorfor iallverden finnes ikke den på DVD med norsk tekst Hederlig omtale: Adaptation. Ellers har det vært et skuffende filmår, med veldig mange middels gode filmer, og nesten ingen topper. Scorceses Gangs Of New York - burde ha blitt en kjempefilm. Peter Weirs Master And Commander likeså. Istedet var de begge bare ok. Charlies Angles 1 var en parodi med hjerte og glimt (ja, jeg var vel kanskje den eneste som virkelig likte den). Derfor var det desto mer skuffende at Charlies Angles 2 var så nitrist og elendig! Og Tarantino burde ha blitt sent på avrusing før han fikk lov til å lage film igjen. Jeg har selvsagt ikke sett alt. Har f.eks. ikke fått med meg Cohen-guttas siste (Intolerable Cruelty). Cohens har aldri laget en dårlig film, men jeg er litt redd for at denne ikke er noe særlig. Men et skuffende 2003 tar ikke fra meg håpet om at 2004 skal bli bra! Jeg har høye forventninger til: Last Samurai - skal ha noen utrolige kampscener. Cold Mountain - sterk oscarkandidat? Big Fish! - Tim Burton tilbake i Edvard Saksehånds-form? Og hva som fort kan bli 2004s beste film, skal man dømme etter forhåndsomtalene og de første klippene: Mel Gibsons: The Passion Go 2004! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129610-fu-%C3%A5rets-film-2003/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.