rao Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Er så fryktelig spent på dine vegne !! Håper virkelig dere får gode nyheter i dag !!! Kjempeklem fra chattevenninne 0 Siter
nedtelling Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Jeg henger meg på dette med kryssing... DET må jo skje noe nå.. Det er virkelig å gå over termin.. er det ikke 5 uker siden oppdateringen nå?? 0 Siter
spennende tid Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Hei Melissa. Jeg håper også dere får høre noe nå i dag. Det fortjener dere. Lykkeønskninger fra 0 Siter
peetmor Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Jeg krysser også for deg Melissa og tvi tvi! Stor klem fra 0 Siter
Melissa Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 og tusen takk for lykkeønskninger, kjekt å se at det er så mange som tenker på oss:-). Nå er vel håpet om en tildeling over i dag, men vi håper og tror at vi hører noe i neste uke ;-) Stor klem fra Melissa, ha en fin helg alle sammen!!! 0 Siter
linus1365380366 Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 og tusen takk for lykkeønskninger, kjekt å se at det er så mange som tenker på oss:-). Nå er vel håpet om en tildeling over i dag, men vi håper og tror at vi hører noe i neste uke ;-) Stor klem fra Melissa, ha en fin helg alle sammen!!! Hei! Dette er en fin uke for tildeling (c: Lykke til!!!! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.