Gå til innhold

Asylsøker siktet for drapet


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Jeg driter vel i hva du gjør eller ikke gjør?

Å ikke svare koster ikke krefter.

Det er kanksje derfor du ikke gidder å svare på om du tar avstand fra rasisme eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 195
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    78

  • Ulv I Faarikaal

    66

  • SierDuDet

    6

  • Jubilate

    6

Mest aktive i denne tråden

Jeg har svart på det. Er du blind?

Nei - du har kommet med en masse pisspreik med "din egen definisjon" osv.

Og om du tar avstand fra en normal definisjon så hjelper jo det lite når handligene dine (innleggene du skriver) oser av hat og bitterhet mot muslimer, jøder, "innvandrere" og andre uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei - du har kommet med en masse pisspreik med "din egen definisjon" osv.

Og om du tar avstand fra en normal definisjon så hjelper jo det lite når handligene dine (innleggene du skriver) oser av hat og bitterhet mot muslimer, jøder, "innvandrere" og andre uskyldige.

Sier du, som DOLs hustyrann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du, som DOLs hustyrann.

Jeg gir deg en dose av den medisinen du lirer av deg til uskyldige "innvandrere", jøder, muslimer og hvem det nå enn er du velger å trakassere.

Du har blitt DOLs hoffnarr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg gir deg en dose av den medisinen du lirer av deg til uskyldige "innvandrere", jøder, muslimer og hvem det nå enn er du velger å trakassere.

Du har blitt DOLs hoffnarr!

DOLs hustyrann du er.

Sol deg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir deg en dose av den medisinen du lirer av deg til uskyldige "innvandrere", jøder, muslimer og hvem det nå enn er du velger å trakassere.

Du har blitt DOLs hoffnarr!

Neei - det vil jeg være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hustyrann er du.

Om så var, er det fremdeles ingen unnskyldning for at du starter tråder hvor du trakasserer muslimer, jøder, "innvandrere", utlendinger osv i det uendelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Om så var, er det fremdeles ingen unnskyldning for at du starter tråder hvor du trakasserer muslimer, jøder, "innvandrere", utlendinger osv i det uendelige.

Tyrann du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Din trakassering av uskyldige muslimer, jøder, "innvandrere" i 2003 er selvsagt ikke bedre enn trakasseringen av jøder i 1937 var.

Du bare kopierer dine innlegg gang på gang, hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bare kopierer dine innlegg gang på gang, hvorfor det?

Fordi du bare repeterer påstander som "Tyrann du er." istedet for å svare på hvorfor du ikke vil ta avstand fra rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt ut hele definisjonen, din løgner.

Og jeg har kopiert den siste delen, som han åpenbart ikke leste.

Du la ut hele definisjonen.

Og så i neste innlegg tar du ut en halv setning av den - og argumenterer løgnaktig deretter.

Du er og blir en løgner Sør - og det er noe som du ikke kan snakke deg bort i fra.

Det du faktisk skriver her blir også stående etter at du har skrevet et nytt innlegg vet du...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...