Gå til innhold

Asylsøker siktet for drapet


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe å unnskylde, jeg har ikke gjort noe galt.

Jeg er like lei av mølet ditt.

Jeg har en følelse at du har unaturlig store tanker om deg selv og din nytte.

Jo - dine trakasserende innlegg mot dine uskyldige medmennesker burde du i aller høyeste grad unnskylde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 195
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    78

  • Ulv I Faarikaal

    66

  • SierDuDet

    6

  • Jubilate

    6

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Du påstå at du er et "offer", hvilket er latterlig ettersom det er du som trakasserer uskyldige mennesker.

Hva du har gjort? Du skriver innlegg etter innlegg med trakassering og mobbing av uskyldige mennesker.

Ditt møl om at jeg nekter deg ytringsfrihet er nettopp det - møl. Jeg har ikke nektet deg å skrive her.

Derimot benytter jeg MIN ytringsfrihet til å påpeke at det du skriver er trakassering og piss fra ende til annen.

Tull.

De du "beskytter" mener du er "ofrene" for min "trakassering". Du lager "ofre" for å sverte meg.

Jeg kan love deg at ofrene ikke trenger din "hjelp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, det var selvsagt helt ...øh... "tilfeldig" at det ...øh.. "tilfeldigvis" rammet muslimer igjen.

Tror du selv på det du skriver?

Det var ikke tilfeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull.

De du "beskytter" mener du er "ofrene" for min "trakassering". Du lager "ofre" for å sverte meg.

Jeg kan love deg at ofrene ikke trenger din "hjelp".

Nei - og Hitler kunne nok også "love" at jødene ikke trengte hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke tilfeldig.

Nei - det føyer seg inn i en lang liste av drittkasting mot muslimer, jøder, "innvandrere" og hvem det nå enn er du vil trakassere idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg til tema, noe du har problemer med.

Hvem sier at de blir mishandlet hvis de får noen måneder i internering før de slippes fri blant ''vanlige'' borgere? Tvert imot, Sør. De vet, vi vet, alle vet at den dagen de er blant oss er de sjekket ut og funnet ok, fremfor det systemet som er idag der man går og kikker stygt på hverandre. Et system som gir grobunn for rasisme!

Du som er så opptatt av at alle skal behandles likt. Tenk på at menneskeliv ville vært spart hvis asylsøkerne ble sjekket grundigere før de ble sluppet løs blant oss andre. Slik det er idag vil rasismen bare øke, og det er den form for snillisme som du er en ener i som ''hjelper'' rasistene i sin kamp.

Den siste paragrafen din tilsier at menn også bør interneres på lignende vis, ettersom vi er ansvarlige for 95% av alle voldelige kriminelle handlinger.

Heldigvis benytter vi ikke den type "rettssikkerhet" i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jo - dine trakasserende innlegg mot dine uskyldige medmennesker burde du i aller høyeste grad unnskylde.

Siden disse medmenneskene ikke har klaget til meg, så må det være oppspinn. Du klager, men det er jeg vant til. Spørsmålet er hav du klager for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste paragrafen din tilsier at menn også bør interneres på lignende vis, ettersom vi er ansvarlige for 95% av alle voldelige kriminelle handlinger.

Heldigvis benytter vi ikke den type "rettssikkerhet" i Norge.

Nei,loven åpner ikke for å varetektsfengsle alle menn.

Den åpner for å gjøre det med ca. 90% av asylsøkerne.

Din sammenligning er derfor kort og godt avsporende og usaklig fjas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden disse medmenneskene ikke har klaget til meg, så må det være oppspinn. Du klager, men det er jeg vant til. Spørsmålet er hav du klager for.

Nei - hvis de ikke klager er det vel fordi de regner deg som et håpløst tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei - og Hitler kunne nok også "love" at jødene ikke trengte hjelp.

Du er veldig opptatt av den lille morderen, litt fasinert kanskje?

Det er bare en liten morder, og han er død, uten å ha vært for retten. Siden han ikke er dømt er han uskyldig har du skrevet 99999 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei - det føyer seg inn i en lang liste av drittkasting mot muslimer, jøder, "innvandrere" og hvem det nå enn er du vil trakassere idag.

Jøder er et velutdannnet folk enten du liker det eller ei. Utenom det bryr jeg meg ikke om dem mer enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig opptatt av den lille morderen, litt fasinert kanskje?

Det er bare en liten morder, og han er død, uten å ha vært for retten. Siden han ikke er dømt er han uskyldig har du skrevet 99999 ganger.

Dine forsøk på å skifte tema er patetiske: logikken har dere felles.

Nei, Hitler ble ikke funnet skyldig, fordi han skjøt seg før noen fikk trukket ham for retten. Du er overraskende historieløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøder er et velutdannnet folk enten du liker det eller ei. Utenom det bryr jeg meg ikke om dem mer enn andre.

Det er ikke mer/mindre OK å trakassere muslimer/jøder basert på om de er "velutdannede"...

Flere "innvandrere" enn nordmenn har fullført høyskole/universitet, men det er fremdeles ingen grunn til å trakassere verken innvandrere eller nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nei - hvis de ikke klager er det vel fordi de regner deg som et håpløst tilfelle.

Ta denne: jeg fikk en flaske vin nå til jul, av en muslim. Er det bestikkelse for at jeg ikke skal trakssere han? Nei, det er fordi jeg skriver selvangivelsen hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Dine forsøk på å skifte tema er patetiske: logikken har dere felles.

Nei, Hitler ble ikke funnet skyldig, fordi han skjøt seg før noen fikk trukket ham for retten. Du er overraskende historieløs.

Jeg vet han er død, men ikke før han rakk å myrde millioner. Han kunne vært stoppet. Han brukte også religion som påskudd for drap, akkurat som muslimene gjør i dag. Det er veldig lett å ta tak i muslimer for de stikker seg mest ut med mest grusomhet i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta denne: jeg fikk en flaske vin nå til jul, av en muslim. Er det bestikkelse for at jeg ikke skal trakssere han? Nei, det er fordi jeg skriver selvangivelsen hans :)

Ja, og hva så?

Jeg har fått vin av både menn og kvinner - "beviser" det at jeg aldri har vært slem mot noen mann eller kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er ikke mer/mindre OK å trakassere muslimer/jøder basert på om de er "velutdannede"...

Flere "innvandrere" enn nordmenn har fullført høyskole/universitet, men det er fremdeles ingen grunn til å trakassere verken innvandrere eller nordmenn.

Er det trakassering å kalle noen velutdannet? Har ikke sagt noe stygt om jøder, men syns det er synd at muslimene vil drepe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet han er død, men ikke før han rakk å myrde millioner. Han kunne vært stoppet. Han brukte også religion som påskudd for drap, akkurat som muslimene gjør i dag. Det er veldig lett å ta tak i muslimer for de stikker seg mest ut med mest grusomhet i dag.

Han kunne vært stoppet, men han ble det ikke fordi han hadde støtte av millioner av "nyttige idioter" som aksepterte å trakassere jøder, akkurat som du trakasserer muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det trakassering å kalle noen velutdannet? Har ikke sagt noe stygt om jøder, men syns det er synd at muslimene vil drepe dem.

Du er ikke "bedre" fordi du trakasserer muslimer fremfor jøder. Du er i akkurat samme kategori som de som trakasserer jøder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, og hva så?

Jeg har fått vin av både menn og kvinner - "beviser" det at jeg aldri har vært slem mot noen mann eller kvinne?

He-he jeg kunne ikke en gang få kreditt for _det_ !Alt tolkes i verste retning. En vinflaske er eneste betaling, og han og kona ble så glad for å få igjen kr 20.000 i år.

Eksempel på min "trakassering". Jeg har mer på lager, men det venter vi med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...