Gå til innhold

Asylsøker siktet for drapet


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 195
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    78

  • Ulv I Faarikaal

    66

  • SierDuDet

    6

  • Jubilate

    6

Mest aktive i denne tråden

He-he jeg kunne ikke en gang få kreditt for _det_ !Alt tolkes i verste retning. En vinflaske er eneste betaling, og han og kona ble så glad for å få igjen kr 20.000 i år.

Eksempel på min "trakassering". Jeg har mer på lager, men det venter vi med.

Hva så?

Jeg forholder meg til hva du skriver på DOL, og ikke hva du skriver/gjør andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,loven åpner ikke for å varetektsfengsle alle menn.

Den åpner for å gjøre det med ca. 90% av asylsøkerne.

Din sammenligning er derfor kort og godt avsporende og usaklig fjas.

Det er like idiotisk å fengsle uskyldige mennesker uansett, og prinsippet er det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du er ikke "bedre" fordi du trakasserer muslimer fremfor jøder. Du er i akkurat samme kategori som de som trakasserer jøder.

Jeg vet om eller kjenner ingen som trakasserer noen så det har jeg liten erfaring med. Men du kjenner mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hva så?

Jeg forholder meg til hva du skriver på DOL, og ikke hva du skriver/gjør andre steder.

Jeg skriver veldig mye. Og får svar av seriøse og interesserte, ikke som her av kverulant(er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er like idiotisk å fengsle uskyldige mennesker uansett, og prinsippet er det samme.

klipp og lim:

Enhver som kommer uten papir er skyldig og kan fengsles iht. fremmedloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Han kunne vært stoppet, men han ble det ikke fordi han hadde støtte av millioner av "nyttige idioter" som aksepterte å trakassere jøder, akkurat som du trakasserer muslimer.

Nei, akkurat som muslimene vil drepe jødene i Israel og kaste dem på havet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om eller kjenner ingen som trakasserer noen så det har jeg liten erfaring med. Men du kjenner mange?

Det er ikke bedre å trakassere muslimer i 2003 enn det var å trakassere jøder i 1937.

De som gjorde det i 1937 hadde samme begrunnelse som du har i 2003.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, akkurat som muslimene vil drepe jødene i Israel og kaste dem på havet.

Om så var, berettiger det IKKE din trakassering av uskyldige muslimer.

Det er, for øvrig, Israel som dreper langt flere palestinere enn omvendt, og Israel som har okkupert palestinerenes land, og ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver veldig mye. Og får svar av seriøse og interesserte, ikke som her av kverulant(er).

Hva du måtte skrive andre steder er irrelevant for DOL. Her bedriver du trakassering av uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er ikke bedre å trakassere muslimer i 2003 enn det var å trakassere jøder i 1937.

De som gjorde det i 1937 hadde samme begrunnelse som du har i 2003.

Sør: du konstruer situasjoner som aldri vil inntreffe i virkeligheten.

Misbruker statistikk. Lager irrelevante sammenligninger.

Moraliserer overfor folk som ikke gjør noe galt.

Løgn og stigmatisering av normale mennesker fører ingen steder hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør: du konstruer situasjoner som aldri vil inntreffe i virkeligheten.

Misbruker statistikk. Lager irrelevante sammenligninger.

Moraliserer overfor folk som ikke gjør noe galt.

Løgn og stigmatisering av normale mennesker fører ingen steder hen.

Du skriver: "Løgn og stigmatisering av normale mennesker fører ingen steder hen."

Det er en god beskrivelse av det du gjør med muslimer, utlendinger og innvandrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Om så var, berettiger det IKKE din trakassering av uskyldige muslimer.

Det er, for øvrig, Israel som dreper langt flere palestinere enn omvendt, og Israel som har okkupert palestinerenes land, og ikke omvendt.

Jeg forstår ikke konflikten fullt ut, men syns det er rart de ikke skal bli enige. Jeg kan ikke få sympati for folk som oppfordrer til drap på sivile i regulære TV-sendinger og danser på torget av glede over at 2700 mennesker døde. det er også rart at jødene ikke kan få være i fred på et areal som utgjør 1% av endeløs verdiløs ørken. De må kastes på havet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke konflikten fullt ut, men syns det er rart de ikke skal bli enige. Jeg kan ikke få sympati for folk som oppfordrer til drap på sivile i regulære TV-sendinger og danser på torget av glede over at 2700 mennesker døde. det er også rart at jødene ikke kan få være i fred på et areal som utgjør 1% av endeløs verdiløs ørken. De må kastes på havet?

Palestinerene forsvarer sitt eget land, på samme måte som nordmenn forsvarte Norge under 2. VK. Og det var få nordmenn som gråt da Dresden ble bombet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også uskyldig.

Nei - du blir kritisert pga det du skriver.

De aller aller fleste av de du anklager ("muslimer", "innvandrere") har du ikke engang møtt, men kaster dritt likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipp og lim:

Folk som ankommer norsk terrotorium har brutt loven og er IKKE uskyldige.

Det er selvsagt ingen grunn til å fengsle mennesker som har mistet dokumentene.

Og hvis det kan bevises at de har ødelagt dokumentene, vil retten neppe idømme dem mer enn en bot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt ingen grunn til å fengsle mennesker som har mistet dokumentene.

Og hvis det kan bevises at de har ødelagt dokumentene, vil retten neppe idømme dem mer enn en bot.

Feil, du kjenner ikke loven.

Klipp og lim:

Identitetsløse som ankommer f.eks Oslo har ikke noe ute i det norske samfunn og bestille.

Like lite som du vil bli sluppet løs i Moskva eller New-York uten papirer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Palestinerene forsvarer sitt eget land, på samme måte som nordmenn forsvarte Norge under 2. VK. Og det var få nordmenn som gråt da Dresden ble bombet.

Palestinerne skriker på TV at alle jøder skal dø og kastes på havet, ikke at de skal bli enige om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...