Gå til innhold

Asylsøker siktet for drapet


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Nei - du blir kritisert pga det du skriver.

De aller aller fleste av de du anklager ("muslimer", "innvandrere") har du ikke engang møtt, men kaster dritt likevel.

Jeg trakasserer ingen og kan derfor ikke møte dem. Enkelt. Faktisk ikke nevnt et navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 195
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    78

  • Ulv I Faarikaal

    66

  • SierDuDet

    6

  • Jubilate

    6

Mest aktive i denne tråden

Palestinerne skriker på TV at alle jøder skal dø og kastes på havet, ikke at de skal bli enige om noe.

De palestinerene som vises på TV gjør kanskje det - det er derfor de vises på TV.

Det store flertallet av palestinere vises ikke på TV.

====

For øvrig er det godt mulig at det store flertallet av nordmenn ville hatt en lignende mening om tyskere generelt, hvis Norge hadde vært okkupert i over 50 år. Det er 10 ganger så lang tid som 2. VK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trakasserer ingen og kan derfor ikke møte dem. Enkelt. Faktisk ikke nevnt et navn.

Du trakasserer "muslimer", "innvandrere", "jøder" og andre folkegrupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du trakasserer "muslimer", "innvandrere", "jøder" og andre folkegrupper.

Det var det med "ofrene" som du dikter opp igjen da. Det jeg skriver skader ingen lovlydige borgere eller lovlige virksomheter eller anstendige folk. Om de kriminelle føler seg støtt er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det med "ofrene" som du dikter opp igjen da. Det jeg skriver skader ingen lovlydige borgere eller lovlige virksomheter eller anstendige folk. Om de kriminelle føler seg støtt er en annen sak.

Du støter neppe noen kriminelle; tvertimot er du nok en viktig alliert fordi du gir dem et alibi.

Og du grupperer lovlydige borgere sammen med de kriminelle, og sverte derfor de uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man gjenåpne Reitgjerdet for å plassere potensielt utilregnlige nordmenn der og da kanskje - for å se til at også nordmenn i psykisk ubalanse ikke begår så mange drap som i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er verken ironi eller sarkasme han kommer med - med mindre du påstår at han parodierer Frp'ere ved å være enda verre?

Med vennlig hilsen

Jeg oppfattet nesten alle utsagnene du plukket ut som en latterliggjøring ja. Akkurat min type humor. Sette ting veldig på spissen, og late som man selv står for det, uten å skrive *tulla* etter hver setning... er jo for å åpne folks øyne, og kanskje provosere selv de som har disse holdningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfattet nesten alle utsagnene du plukket ut som en latterliggjøring ja. Akkurat min type humor. Sette ting veldig på spissen, og late som man selv står for det, uten å skrive *tulla* etter hver setning... er jo for å åpne folks øyne, og kanskje provosere selv de som har disse holdningene.

UiF skriver innlegg etter innlegg med kritikk av muslimer, "innvandrere", utlendinger, i tillegg til de jeg har sitert her.

Man kan bortforklare enkelte innlegg, men ikke en hel serie.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Nei - det føyer seg inn i en lang liste av drittkasting mot muslimer, jøder, "innvandrere" og hvem det nå enn er du vil trakassere idag.

Negative bemerkninger om mennesker som er kristne, er det jo andre som tar seg av... Ikke sant, sør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negative bemerkninger om mennesker som er kristne, er det jo andre som tar seg av... Ikke sant, sør?

Nei - jeg kritiserer forstokkede tolkninger av kristendommen og islam, istedet for kristne og muslimer.

Man kan være uenig i livssyn, uten å påstå at "alle kristne/muslimer er hjernevaskede".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Vi har hørt bortforklaringene dine før.

Du skriver innlegg etter innlegg hvor du sverter muslimer, jøder, "innvandrere", asylsøkere, utlendinger, rumenere, og alle andre. Den eneste hensikten er å trakassere uskyldige mennesker.

Ganske rett. I tillegg forsøker UiF å sverte kristne som mener at masturbasjon er en uting.

Utover det er det nok andre som bruker DOL for å forkynne et hat mot kristne.

Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kjære UiF!

Ta nå avstand fra all rasisme!

Gjerne:

Jeg tar avstand fra det jeg og norsk lov kaller rasisme.

Ellers viser jeg til Caplex, utenom det kan jeg svare på konkrete spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristamento

Gjerne:

Jeg tar avstand fra det jeg og norsk lov kaller rasisme.

Ellers viser jeg til Caplex, utenom det kan jeg svare på konkrete spørsmål.

UiF, her er et konkret spørsmål:

Når statistikk viser at 95 % av all grov kriminalitet begås av menn, hvor strenge bør tiltak mot ALLE menn være da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar det én gang til, ettersom du tydeligvis ikke fikk det med deg:

"Bemerk: "brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv.""

Og enda en gang: "religion, kultur osv."

Og bemerk at dette er definisjonen på rasisme fra Caplex som du selv refererte til!

Les hele definisjonen Sør.

Du vet like godt som meg at du ikke kan ta ut en halv setning, og så bruke det som et definisjonsbegrep.

Du lyver med andre ord som vanlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar det én gang til, ettersom du tydeligvis ikke fikk det med deg:

"Bemerk: "brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv.""

Og enda en gang: "religion, kultur osv."

Og bemerk at dette er definisjonen på rasisme fra Caplex som du selv refererte til!

Les hele definisjonen Sør.

Du vet like godt som meg at du ikke kan ta ut en halv setning, og så bruke det som et definisjonsbegrep.

Du lyver med andre ord som vanlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg interesserer meg kun for kriminalitet og kultur som er uforenlig med menneskeretter, lover, vanlig folkeskikk og anstendighet.

Hudfargen er uintressant, faktisk. Det er ikke hudfargen som undertrykker, dreper og raner, det er menneskene og deres lovløshet og mangel på respekt for andre mennesker.

Jeg lurer på hvorfor du er så opptatt av hudfarge?

Denne diskusjonen var tydligvis for heftig for DOl....:-)

Her blir det bare surr med hvor innleggene havner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

UiF, her er et konkret spørsmål:

Når statistikk viser at 95 % av all grov kriminalitet begås av menn, hvor strenge bør tiltak mot ALLE menn være da?

Tiltakene må være tilstrekkelige for alle helt fra barenskolen, de som viser tegn til mistilpasning må få oppfølging.

De 5% vi ikke klarer hjelpe og styre før de havner i fengsel må vi iverksette andre tiltak for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Nei - jeg kritiserer forstokkede tolkninger av kristendommen og islam, istedet for kristne og muslimer.

Man kan være uenig i livssyn, uten å påstå at "alle kristne/muslimer er hjernevaskede".

Med vennlig hilsen

Men din egen naive og kunnskapsløse "tolkning" levner du ikke en eneste kritisk tanke?

Håper du ikke er rasist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...