Gå til innhold

Asylsøker siktet for drapet


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Slå opp i Caplex, der står det. Det passer overhodet ikke på meg. Man bruker ordet for å spore av debatten i håp om å kneble andre.

Fra Caplex:

"rasisme, syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående". Antakelsen har intet vit. grunnlag, men brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv."

Bemerk: "brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv."

En meget god beskrivelse av hva du gjør på DOL!

Igjen - merk at det IKKE er begrenset til hudfarge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 195
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    78

  • Ulv I Faarikaal

    66

  • SierDuDet

    6

  • Jubilate

    6

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Men hva gjorde de?

Et brutalt ransforsøk. De hadde ikke ventet en klink edru Ulv god i nærkamp. Det jeg røyk på var kun at jeg ikke trodde de skulle være så brutale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et brutalt ransforsøk. De hadde ikke ventet en klink edru Ulv god i nærkamp. Det jeg røyk på var kun at jeg ikke trodde de skulle være så brutale.

Og fordi du traff to kriminelle asylsøkere for et kvart århundre siden, så angår det asylsøkere i år 2003?

Tosk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

En kvinnelig bekjent med litt tvilsomme holdninger pleier bestille kvinnelig drosjesjåfør, for da får hun norsk. Men sist gang fikk hun kvinnelig mørkhudet drosjesjåfør. Shit.

- Ulv I Faarikaal

De to brune taximennene likte ikke det og lirte av seg noe på kaudervelsk. Jeg bare vifta med armen som jeg holdt en vaskeklut og ropte "vaske-vaske !"

- Ulv I Faarikaal

Skal vi fortsette?

I det første uttrykker jeg min forakt for rasisme, akkurat det motsatte av det du påstår, hva er dette for noe tull?

I det andre ser jeg ikke alvorlighetsgraden, og jeg forsto faktisk ikke hva de sa til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er du for eller imot internering av folk som ikke er dømt i en rettssal?

Jeg har ikke påstått at du har nevnt det.

Men spørsmålet du unngår å besvare er:

"Er du for eller imot internering av folk som ikke er dømt i en rettssal?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå opp i Caplex, der står det. Det passer overhodet ikke på meg. Man bruker ordet for å spore av debatten i håp om å kneble andre.

Men den definisjonen har jo lite relevans til hva du ytrer. Hva forteller du oss?

At du har lite forståelse for akademiske tekster?

Eller

At du bruker rasistisk argumentasjon?

Eller mener du at begge er dekkende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I det første uttrykker jeg min forakt for rasisme, akkurat det motsatte av det du påstår, hva er dette for noe tull?

I det andre ser jeg ikke alvorlighetsgraden, og jeg forsto faktisk ikke hva de sa til meg.

Morsomt.

Vi kan fortsette:

===

En kompis med fam. bodde i en oppgang med 45 leiligheter hvor 67% hadde postkasse med utenlandsk navn.

Han flytta.

Morsomt å høre forklaringen deres på hvorfor de flytta. Det var vel etter brannen i kjellerbodene.

- Ulv I Faarikaal

===

Vi kan følge land fra velstand til ruin og kaos når muslimene tar over. Utviklingen går bakover med et slag, folket undertrykkes og landet forslummes, folk slutter å jobbe og blir likeglade. Antall drap og overgrep øker dramatisk.

- Ulv I Faarikaal

====

At denne innleggeren var fanget i en muslimsk familie var det jeg også tenkte.

- Ulv I Faarikaal

Og slik fortsetter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nevnt internering.

Jeg har ikke påstått at du har nevnt det.

Men spørsmålet du unngår å besvare er:

"Er du for eller imot internering av folk som ikke er dømt i en rettssal?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det første uttrykker jeg min forakt for rasisme, akkurat det motsatte av det du påstår, hva er dette for noe tull?

I det andre ser jeg ikke alvorlighetsgraden, og jeg forsto faktisk ikke hva de sa til meg.

Ironi og sarkasme er skumle ting i et diskusjonsforum. eller på mail eller sms, eller faktisk også på telefon noen ganger. enkelte behøver å se ansiktsutrykk i tillegg til toneleie for å få med seg slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Fra Caplex:

"rasisme, syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående". Antakelsen har intet vit. grunnlag, men brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv."

Bemerk: "brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv."

En meget god beskrivelse av hva du gjør på DOL!

Igjen - merk at det IKKE er begrenset til hudfarge!

Jeg interesserer meg kun for kriminalitet og kultur som er uforenlig med menneskeretter, lover, vanlig folkeskikk og anstendighet.

Hudfargen er uintressant, faktisk. Det er ikke hudfargen som undertrykker, dreper og raner, det er menneskene og deres lovløshet og mangel på respekt for andre mennesker.

Jeg lurer på hvorfor du er så opptatt av hudfarge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironi og sarkasme er skumle ting i et diskusjonsforum. eller på mail eller sms, eller faktisk også på telefon noen ganger. enkelte behøver å se ansiktsutrykk i tillegg til toneleie for å få med seg slikt...

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Og fordi du traff to kriminelle asylsøkere for et kvart århundre siden, så angår det asylsøkere i år 2003?

Tosk!

Har jeg skrevet det?

NEI.

Nå oppkonstruerer du noe som ikke eksisterer

TOSK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironi og sarkasme er skumle ting i et diskusjonsforum. eller på mail eller sms, eller faktisk også på telefon noen ganger. enkelte behøver å se ansiktsutrykk i tillegg til toneleie for å få med seg slikt...

Men det er verken ironi eller sarkasme han kommer med - med mindre du påstår at han parodierer Frp'ere ved å være enda verre?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg interesserer meg kun for kriminalitet og kultur som er uforenlig med menneskeretter, lover, vanlig folkeskikk og anstendighet.

Hudfargen er uintressant, faktisk. Det er ikke hudfargen som undertrykker, dreper og raner, det er menneskene og deres lovløshet og mangel på respekt for andre mennesker.

Jeg lurer på hvorfor du er så opptatt av hudfarge?

Klarer du å gi så mye som en antydning til hva som ikke er forenelig med menneskerettigheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg interesserer meg kun for kriminalitet og kultur som er uforenlig med menneskeretter, lover, vanlig folkeskikk og anstendighet.

Hudfargen er uintressant, faktisk. Det er ikke hudfargen som undertrykker, dreper og raner, det er menneskene og deres lovløshet og mangel på respekt for andre mennesker.

Jeg lurer på hvorfor du er så opptatt av hudfarge?

Vi tar det én gang til, ettersom du tydeligvis ikke fikk det med deg:

"Bemerk: "brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv.""

Og enda en gang: "religion, kultur osv."

Og bemerk at dette er definisjonen på rasisme fra Caplex som du selv refererte til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg skrevet det?

NEI.

Nå oppkonstruerer du noe som ikke eksisterer

TOSK!

Det er ingen annen plausibel forklaring for ditt irrasjonelle hat og bitterhet mot uskyldige folkegrupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Morsomt.

Vi kan fortsette:

===

En kompis med fam. bodde i en oppgang med 45 leiligheter hvor 67% hadde postkasse med utenlandsk navn.

Han flytta.

Morsomt å høre forklaringen deres på hvorfor de flytta. Det var vel etter brannen i kjellerbodene.

- Ulv I Faarikaal

===

Vi kan følge land fra velstand til ruin og kaos når muslimene tar over. Utviklingen går bakover med et slag, folket undertrykkes og landet forslummes, folk slutter å jobbe og blir likeglade. Antall drap og overgrep øker dramatisk.

- Ulv I Faarikaal

====

At denne innleggeren var fanget i en muslimsk familie var det jeg også tenkte.

- Ulv I Faarikaal

Og slik fortsetter det...

Det første uttrykker min _forakt_ for rasisme. Hva driver du med nå? Spenner bein på deg sjøl?

Det andre kan vi se eksempel fra Jordan, i et TV-program. Ikke rasisme, men fakta. Da må de som laget programmet være rasister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg har ikke påstått at du har nevnt det.

Men spørsmålet du unngår å besvare er:

"Er du for eller imot internering av folk som ikke er dømt i en rettssal?"

Jeg vet ikke. Vi får se hva som skjer. Noe er i ferd med å skje visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har krav på å få gå gatelangs med ukjent identitet i noe land, heller ikke i Norge.

At det allikevel praktiseres er en blodig realitet som vi snartes bør endre til internasjonal praksis.

Vi fengsler ikke uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første uttrykker min _forakt_ for rasisme. Hva driver du med nå? Spenner bein på deg sjøl?

Det andre kan vi se eksempel fra Jordan, i et TV-program. Ikke rasisme, men fakta. Da må de som laget programmet være rasister.

Vi har hørt bortforklaringene dine før.

Du skriver innlegg etter innlegg hvor du sverter muslimer, jøder, "innvandrere", asylsøkere, utlendinger, rumenere, og alle andre. Den eneste hensikten er å trakassere uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...