Gå til innhold

Asylsøker siktet for drapet


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Forsøk å hold deg til tema.

Det er selvsagt verken OK å internere deg eller andre uskyldige mennesker. At de kommer fra grusomheter er tvertimot en grunn til at de ikke skal mishandles mer.

Selvsagt er det mange som ødelegger papirene med vilje, men da skal de anklages, og stilles for retten. Ikke bare straffe alle.

Jeg holder meg til tema, noe du har problemer med.

Hvem sier at de blir mishandlet hvis de får noen måneder i internering før de slippes fri blant ''vanlige'' borgere? Tvert imot, Sør. De vet, vi vet, alle vet at den dagen de er blant oss er de sjekket ut og funnet ok, fremfor det systemet som er idag der man går og kikker stygt på hverandre. Et system som gir grobunn for rasisme!

Du som er så opptatt av at alle skal behandles likt. Tenk på at menneskeliv ville vært spart hvis asylsøkerne ble sjekket grundigere før de ble sluppet løs blant oss andre. Slik det er idag vil rasismen bare øke, og det er den form for snillisme som du er en ener i som ''hjelper'' rasistene i sin kamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 195
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    78

  • Ulv I Faarikaal

    66

  • SierDuDet

    6

  • Jubilate

    6

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Ironi og sarkasme er skumle ting i et diskusjonsforum. eller på mail eller sms, eller faktisk også på telefon noen ganger. enkelte behøver å se ansiktsutrykk i tillegg til toneleie for å få med seg slikt...

I den situasjonen med taxiene, fikk vi oss en god latter alle sammen der. Jeg var ikke sint og det var ikke rasisme. Jeg nekter ikke å kjøre med utlendinger.

Kverulantene påstår ofte med urette at noen de sympatiserer med er offer for noen de misliker. Helt normalt for sør. Så å bruke ordet rasist, for så ettrpå å oppkonstruere noe som skal bevise det, er ganske dårlig gjort. Man burde gjøre omvendt.

Snart kaller han meg pedofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Klarer du å gi så mye som en antydning til hva som ikke er forenelig med menneskerettigheter?

Koranen er særdeles lite kompatibel. Vil du ha noen sitater fra kjærligheten og toleransens bok?

Andre religøse skrifter er like ille men ikke så mye brukt lenger, det skjer ikke så mange drap med dem i hånda lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den situasjonen med taxiene, fikk vi oss en god latter alle sammen der. Jeg var ikke sint og det var ikke rasisme. Jeg nekter ikke å kjøre med utlendinger.

Kverulantene påstår ofte med urette at noen de sympatiserer med er offer for noen de misliker. Helt normalt for sør. Så å bruke ordet rasist, for så ettrpå å oppkonstruere noe som skal bevise det, er ganske dårlig gjort. Man burde gjøre omvendt.

Snart kaller han meg pedofil.

Dine evinnelige innlegg om muslimer, innvandrere, jøder, utlendinger og asylsøkere viser din bitterhet og hat mer enn godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vi tar det én gang til, ettersom du tydeligvis ikke fikk det med deg:

"Bemerk: "brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv.""

Og enda en gang: "religion, kultur osv."

Og bemerk at dette er definisjonen på rasisme fra Caplex som du selv refererte til!

Ingen utlendinger jeg kjenner (jeg kjenner MANGE) føler seg undertrykt av det jeg gjør og sier. Jeg tror heller de liker meg, og de har fått MYE hjelp av meg. Utallige mateserveringer fra alle verdens kanter har jeg fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå opp i Caplex, der står det. Det passer overhodet ikke på meg. Man bruker ordet for å spore av debatten i håp om å kneble andre.

Hva er galt med den beskrivelsen du nå viser til? Altså den som nå ble lagt ut under her.

Det er da en meget god beskrivelse av rasisme.

Og den "passer overhodet ikke deg"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koranen er særdeles lite kompatibel. Vil du ha noen sitater fra kjærligheten og toleransens bok?

Andre religøse skrifter er like ille men ikke så mye brukt lenger, det skjer ikke så mange drap med dem i hånda lenger.

Bibelen er heller ikke kompatibel.

Men de fleste muslimer lever ikke etter koranen, akkurat som de fleste kristne ikke lever etter bibelen.

Å generalisere for muslimer basert på hva Taliban gjorde er som å generalisere for kristne basert på hva nazistene gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er ingen annen plausibel forklaring for ditt irrasjonelle hat og bitterhet mot uskyldige folkegrupper.

... Skriver du, DOLs mest hatefulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen utlendinger jeg kjenner (jeg kjenner MANGE) føler seg undertrykt av det jeg gjør og sier. Jeg tror heller de liker meg, og de har fått MYE hjelp av meg. Utallige mateserveringer fra alle verdens kanter har jeg fått.

Jeg snakker om hva UiF skriver på DOL, og ikke hva du påstår om ditt liv andre steder.

Du, og folk som deg, er et langt større problem for "innvandrere" enn det en gjeng fra BootBoys er. Og det er selvsagt det du ønsker å være - et hinder for integrasjon, slik at du deretter kan påstå "de vil ikke integrere seg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vi har hørt bortforklaringene dine før.

Du skriver innlegg etter innlegg hvor du sverter muslimer, jøder, "innvandrere", asylsøkere, utlendinger, rumenere, og alle andre. Den eneste hensikten er å trakassere uskyldige mennesker.

Kverulantene påstår ofte med urette at noen de sympatiserer med er offer for noen de misliker.

Hva har jeg gjort deg?

Hvor er toleransen?

Sør er for ytringsfrihet, men kan samtidig påstå at meningsmotstandere ikke burde ha frihet til å ytre seg intolerant slik han selv gjør.

Annerledestenkende skal holde kjeft. Gjør de ikke det så kaller sør dem noe stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Skriver du, DOLs mest hatefulle.

Jeg hater ingen - ikke engang deg. Jeg synes bare ditt evinnelige rasistiske møl er patetisk, og synes vel heller synd på deg som går rundt med så mye bitterhet.

At du ble angrepet kan forklare det du skriver, men det unnskylder det IKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Dine evinnelige innlegg om muslimer, innvandrere, jøder, utlendinger og asylsøkere viser din bitterhet og hat mer enn godt nok.

Sør er for ytringsfrihet, men kan samtidig påstå at meningsmotstandere ikke burde ha frihet til å ytre seg intolerant slik han gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hva er galt med den beskrivelsen du nå viser til? Altså den som nå ble lagt ut under her.

Det er da en meget god beskrivelse av rasisme.

Og den "passer overhodet ikke deg"?

Jeg vet du ikke liker meg, basert på et innlegg du skrev en gang, som var det mest aggressive og ondsinnete jeg har sett her, kun fordi jeg ikke var enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverulantene påstår ofte med urette at noen de sympatiserer med er offer for noen de misliker.

Hva har jeg gjort deg?

Hvor er toleransen?

Sør er for ytringsfrihet, men kan samtidig påstå at meningsmotstandere ikke burde ha frihet til å ytre seg intolerant slik han selv gjør.

Annerledestenkende skal holde kjeft. Gjør de ikke det så kaller sør dem noe stygt.

Du påstå at du er et "offer", hvilket er latterlig ettersom det er du som trakasserer uskyldige mennesker.

Hva du har gjort? Du skriver innlegg etter innlegg med trakassering og mobbing av uskyldige mennesker.

Ditt møl om at jeg nekter deg ytringsfrihet er nettopp det - møl. Jeg har ikke nektet deg å skrive her.

Derimot benytter jeg MIN ytringsfrihet til å påpeke at det du skriver er trakassering og piss fra ende til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Bibelen er heller ikke kompatibel.

Men de fleste muslimer lever ikke etter koranen, akkurat som de fleste kristne ikke lever etter bibelen.

Å generalisere for muslimer basert på hva Taliban gjorde er som å generalisere for kristne basert på hva nazistene gjorde.

Noen spurte etter et eksempel, og jeg ga et eksempel, det finnes sikkert flere eksempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du ikke liker meg, basert på et innlegg du skrev en gang, som var det mest aggressive og ondsinnete jeg har sett her, kun fordi jeg ikke var enig med deg.

Du skriver: "kun fordi jeg ikke var enig med deg."

Det du skriver om SDD er selvsagt blank løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spurte etter et eksempel, og jeg ga et eksempel, det finnes sikkert flere eksempler.

Ja, det var selvsagt helt ...øh... "tilfeldig" at det ...øh.. "tilfeldigvis" rammet muslimer igjen.

Tror du selv på det du skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør er for ytringsfrihet, men kan samtidig påstå at meningsmotstandere ikke burde ha frihet til å ytre seg intolerant slik han gjør.

Hvor har jeg nektet deg å ytre deg?

Tvertimot er det du som syter over at jeg ytrer meg, når jeg påpeker din trakassering av uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg hater ingen - ikke engang deg. Jeg synes bare ditt evinnelige rasistiske møl er patetisk, og synes vel heller synd på deg som går rundt med så mye bitterhet.

At du ble angrepet kan forklare det du skriver, men det unnskylder det IKKE!

Jeg har ikke noe å unnskylde, jeg har ikke gjort noe galt.

Jeg er like lei av mølet ditt.

Jeg har en følelse at du har unaturlig store tanker om deg selv og din nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...