Gå til innhold

oppgitt over militante , barbariske palestinske muslimer


Gjest palestinavenn

Anbefalte innlegg

Hvis noen som mener de er et offer for noe, senere kommer tilbake for å ta gjerningsmannen - så er det klart at også gjerningsmannen må kunne forsvare seg.

Men det er ikke det som er tilfellet her.

Her kommer de som mener de er et offer tilbake og myrder uskyldige kvinner og barn - bare for å "ta igjen" mot gjerningsmannen.

DET kan ALDRI verken forstås, aksepteres eller bortforklares - selv om du gjør ditt beste for nettopp det.

De kommer ikke tilbake "senere" - Israel okkuperer og terroriserer palestinerene hver dag - NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 505
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    180

  • Goliath

    66

  • Taj Mahal

    48

  • Grip

    35

Mest aktive i denne tråden

Nok en gang Sør (hvorfor har du så vanskelig for det, eller må du bare kverrulere - for dette KAN du ikke innerst inne mene i fullt alvor)?...:

Mens vi var i krig så kjempet det norske hjemmevernet mot tyske militære mål. De samme tyskerne okkuperte også Norge, men vi var først og fremst i krig.

Palestinerne og Israelerne er ikke i krig (desverre kanskje). Palestinerne angriper nesten uten unntak kun sivile uskyldige kvinner og barn.

DET er TERROR i verste form, og de som gjør det burde utryddes.

Du støtter i stedet opp om dem, og da i henhold til dine egen syke logikk så burde kanskje du utryddes også....

Du lyver. Israel okkuperer og dreper langt flere sivile enn det palestinerene gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at de ikke på langt nær har drept mange nok av de "sivile" militært bevæpnede palestinerne....

Problemet er at hvis de ikke hadde okkupert landet til palestinerene så ville ikke palestinerene behøvd å bevæpne seg.

Det er litt "merkverdig" å angripe et folk, for så å klage over at de forsvarer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kun naturlig for deg. Kanskje fordi du har en politisk "bias"?

Det blir for oss andre klarere hvorfor du ikke har noen innflytelse, hverken faglig eller politisk.

Enda godt at du kan ytre deg her på DOL.

God Jul!

Det er Israel som er okkupanten og voldsutøveren. Palestinerene forsvarer sitt eget land.

Hvis Israel vil, kan de når som helst trekke seg tilbake til eget land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen sies å forsvare seg når de går til angrep på sivile uskyldige kvinner og barn Sør?

Hvis jeg eller en av mine ble angrepet og endte opp som offer for en f.eks en palestinsk muslim i Norge - er det da OK at jeg tar igjen ved å gå til angrep på tilfeldige palestinske kvinner og barn?

Det du står for er akkurat like ille Sør, men du er fullstendig blindet og ser ikke annet enn det som foregår i din egen spesielle lille verden som intet har med den verden alle vi andre lever i.....

Hvis ikke Israel liker det, kan de trekke seg ut av de ulovlig okkuperte områdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Hvorfor støtter og/eller forsvarer du terror rettet ene og alene mot uskyldige sivile kvinner og barn Sør? "

Hvor skriver jeg det?

Hvorfor støtter du barbariske drap på helt uskyldige palestinske småbarn?

Hvorfor støtter og/eller forsvarer du terror rettet ene og alene mot uskyldige sivile kvinner og barn Sør?

Du forklarer jo hvorfor palestinerne gjør det, og med vilken rett de gjør det. Da støtter du dem.

"Hvorfor støtter du barbariske drap på helt uskyldige palestinske småbarn?"

I de tilfeller der Israelske aksjoner retter seg direkte inn mot angrep på uskyldige palestinske småbarn. så støtter jeg dem selvfølgelig ikke. Og i de tilfeller der dette har vist seg å være riktig, så har Isralerne selv stillt disse for retten. Men dette er de svært få unntakene på at slikt skjer.

Fra palestinernes side er det regelen, og de som gjør det hylles av så godt som alle palestinere.

Men jeg ser hva du står for Sør, og det har du jo selvfølgelig rett til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Israel dreper flere sivile enn det palestinerene gjør. Om de gjør det "med vilje" er irrelevant for de som blir drept.

Alt er irrelevant for de som blir drept.

Og det skulle bare mangle om ikke Israel drepte flere palestinere enn visa versa.

Desverre er det ikke på langt nær mange nok flere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor støtter og/eller forsvarer du terror rettet ene og alene mot uskyldige sivile kvinner og barn Sør?

Du forklarer jo hvorfor palestinerne gjør det, og med vilken rett de gjør det. Da støtter du dem.

"Hvorfor støtter du barbariske drap på helt uskyldige palestinske småbarn?"

I de tilfeller der Israelske aksjoner retter seg direkte inn mot angrep på uskyldige palestinske småbarn. så støtter jeg dem selvfølgelig ikke. Og i de tilfeller der dette har vist seg å være riktig, så har Isralerne selv stillt disse for retten. Men dette er de svært få unntakene på at slikt skjer.

Fra palestinernes side er det regelen, og de som gjør det hylles av så godt som alle palestinere.

Men jeg ser hva du står for Sør, og det har du jo selvfølgelig rett til.

Du kan bortforklare og unnskylde drap på sivile så mye du bare orker.

Det endrer ikke noe som helst på at det er Israel som okkuperer ulovlig, og palestinerene som forsvarer sine landområder ihht internasjonal rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er irrelevant for de som blir drept.

Og det skulle bare mangle om ikke Israel drepte flere palestinere enn visa versa.

Desverre er det ikke på langt nær mange nok flere.....

På samme måte som du nok mener at det "skulle bare mangle" at nazistene drepte flere nordmenn (som i likhet med palestinerene forsvate sitt eget land) sidet nordmennene og palestinerene er så utrolig frekke at de tør å motsette seg okkupasjonsmakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke fordi jeg er uenig i innholdet, men fordi det er vås. Akkurat som hvis han hadde begrunnet at de skulle ha landområdene fordi det stor i en hellig skrift.

At du til stadighet lyver Sør, gjør ikke annet til vås - tvert om.

Du har gjennom dine egne yppige løgner her på DOl mistet all troverdighet - desverre.

Og der du debatterer i saker jeg kjenner mindre til, så kan jeg ikke anta annet en at du også der lyver.

Slik er det bare Sør - og du fortjener heller intet annet enn å bli betraktet som DOLs store løgner.

For du er bevisst hva du gjør, det er ingen "tilfeldighet" eller "uforstand" og da får du være mann nok til å akspetere følgende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du til stadighet lyver Sør, gjør ikke annet til vås - tvert om.

Du har gjennom dine egne yppige løgner her på DOl mistet all troverdighet - desverre.

Og der du debatterer i saker jeg kjenner mindre til, så kan jeg ikke anta annet en at du også der lyver.

Slik er det bare Sør - og du fortjener heller intet annet enn å bli betraktet som DOLs store løgner.

For du er bevisst hva du gjør, det er ingen "tilfeldighet" eller "uforstand" og da får du være mann nok til å akspetere følgende.

Og igjen forsøker du å skjule dine manglende argumenter ved å diskutere "Sør".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine løgner er påfallende, og åpenbart et resultat av at du ikke har argumenter.

Hvis Israel vil ha slutt på angrepene kan de enkelt og greit trekke seg tilbake til eget land.

Jeg ser at du ikke har ett enste argument mot hva jeg skrev, og trekker følgelig den slutning at du nok en gang befinner det i et hjørne og "klorer og sparker"...he-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer ikke tilbake "senere" - Israel okkuperer og terroriserer palestinerene hver dag - NÅ.

Hva er det for et svar?

Les hva jeg skrev, og forsøk én gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at du ikke har ett enste argument mot hva jeg skrev, og trekker følgelig den slutning at du nok en gang befinner det i et hjørne og "klorer og sparker"...he-he

Du har ikke skrevet noe som er relevant nok til å svare på.

Det ubestridelige faktum er at Israel ulovlig okkuperer palestinerenes landområder, og at palestinerene (på samme måte som hjemmevernet og de allierte) forsøker å tvinge dem ut - bl.a. ved å bombe Dresden, Hiroshima og Nagasaki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lyver. Israel okkuperer og dreper langt flere sivile enn det palestinerene gjør.

Hvor lyver jeg?

Hvor har jeg skrevet at Israel drper færre enn palestinerne?

Det er overhode ikke det jeg snakker om.

Les hva jeg skrev en gang til, og forsøk i det minste å svare på det jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke skrevet noe som er relevant nok til å svare på.

Det ubestridelige faktum er at Israel ulovlig okkuperer palestinerenes landområder, og at palestinerene (på samme måte som hjemmevernet og de allierte) forsøker å tvinge dem ut - bl.a. ved å bombe Dresden, Hiroshima og Nagasaki.

"Du har ikke skrevet noe som er relevant nok til å svare på."

Et særdeles "godt svar" når du ikke har svar Sør.

Nå viser du i det minste gode tegne på at du ikke har motargumenter til det jeg skriver.

Og da kan du like gjerne la være å svare - for da dummer du deg ikke så mye ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lyver jeg?

Hvor har jeg skrevet at Israel drper færre enn palestinerne?

Det er overhode ikke det jeg snakker om.

Les hva jeg skrev en gang til, og forsøk i det minste å svare på det jeg skriver.

Fordi det du skriver er løgn.

Løgnen er dog irrelevant, og et stakkarslig forsøk på å skifte fokus fra at det er Israel som ulovlig okkuperer palestinerenes landområder. Så snart de er ute, så kan vi se nærmere på evt. palestinske overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du har ikke skrevet noe som er relevant nok til å svare på."

Et særdeles "godt svar" når du ikke har svar Sør.

Nå viser du i det minste gode tegne på at du ikke har motargumenter til det jeg skriver.

Og da kan du like gjerne la være å svare - for da dummer du deg ikke så mye ut.

Det er ikke noe å svare på. Beklager, Goliath, men du makter ikke å holde deg til tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bortforklare og unnskylde drap på sivile så mye du bare orker.

Det endrer ikke noe som helst på at det er Israel som okkuperer ulovlig, og palestinerene som forsvarer sine landområder ihht internasjonal rett.

Siden du tydligvis ikke kan lese noe særlig mer enn en eller to setninger av gangen, så skal jeg klippe og lime litt i mine gamle innlegg:

"I de tilfeller der Israelske aksjoner retter seg direkte inn mot angrep på uskyldige palestinske småbarn. så støtter jeg dem selvfølgelig ikke."

Var det vanskelig å forstå den setningen Sør? Eller likte du den ikke, for da "virket" ikke standardargumentene dine lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...