Gå til innhold

oppgitt over militante , barbariske palestinske muslimer


Gjest palestinavenn

Anbefalte innlegg

Nei - Israel har drept LANGT flere barn (bl.a. med missiler, og F16 mot boligblokker) enn det palestinerene har.

Jeg kjenner ikke de eksakte tallene du refererer til, men det er da i god muslimsk tradisjon å gjemme seg blant barn og kvinner eller skyve disse foran seg. Hvis de da ikke sender smågutter ut i gatene for å slåss mot israelske tanks.

Israel går aldri bevisst etter unger i skolebusser (eller på andre måter). Muslimer er de eneste som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 505
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    180

  • Goliath

    66

  • Taj Mahal

    48

  • Grip

    35

Mest aktive i denne tråden

Dette er vås... enkelt og greit. Det er mulig at du aksepterer alle midler i en tilsynelatende berettiget forsvarskamp, men det gjør ikke jeg.

Ikke alle mål helliger midlene. Det fins nok av monografier om de alliertes gjerninger under andre verdenskrig -- ingen av dem som har skrevet disse, går nazistenes ærend.

Det er ganske feigt å skjule palestinsk terror bak iraelsk terror.

DET er skammelig...

Nei, det er en sammenligning som du ikke kan gjendrive.

Israel og nazistene (som en massiv militær overmakt) okkuperte hhv palestinerenes land og Norge ulovlig. Det er fakta.

Hjemmevernet og palestinske grupper sloss for å få den militære overmakten ut av deres land. Det er fakta.

Den største forskjellen er at Israels okkupasjon har foregått i langt flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke de eksakte tallene du refererer til, men det er da i god muslimsk tradisjon å gjemme seg blant barn og kvinner eller skyve disse foran seg. Hvis de da ikke sender smågutter ut i gatene for å slåss mot israelske tanks.

Israel går aldri bevisst etter unger i skolebusser (eller på andre måter). Muslimer er de eneste som gjør det.

Ja - smågutter med stein utgjør nok en stor fare for israelske tanks, Grip.

Ser du ikke idiotiet i det du skriver.

Og på hvem sine landområder er de israelske tanksene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er en sammenligning som du ikke kan gjendrive.

Israel og nazistene (som en massiv militær overmakt) okkuperte hhv palestinerenes land og Norge ulovlig. Det er fakta.

Hjemmevernet og palestinske grupper sloss for å få den militære overmakten ut av deres land. Det er fakta.

Den største forskjellen er at Israels okkupasjon har foregått i langt flere år.

Gutta på skauen ville aldri gi seg til å sprenge tyske småunger i filler. Slikt er forbeholdt muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten utelukkende muslimer som gjennomfører massedrap av unger i skolebusser, og deretter forsvarer myrderiene.

Herjemini,Grip! Blir du aldri lei av å spille så uvitende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - smågutter med stein utgjør nok en stor fare for israelske tanks, Grip.

Ser du ikke idiotiet i det du skriver.

Og på hvem sine landområder er de israelske tanksene?

Du vet jo like godt som meg at Israel aldri har angrepet skolebusser. Bevisst drap av småunger er det ingen andre enn muslimer som er i stand til....det vet du godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil ikke finne en eneste historiker som er enig med deg i dette.

Gjør du vel?

Og hvorfor ikke?

:)

Så du mener at Hjemmevernet motsatte seg bombingen av Dresden, Hiroshima og Nagasaki?

Hvis UK/USA hadde bedt noen fra Hjemmevernet om å hjelpe til med bombingen av Dresden, tror du de ville sagt "nei"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo like godt som meg at Israel aldri har angrepet skolebusser. Bevisst drap av småunger er det ingen andre enn muslimer som er i stand til....det vet du godt.

Israelere bombet en palestinsk skole for noen år siden.

Du er så uvitende at det er pinlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta på skauen ville aldri gi seg til å sprenge tyske småunger i filler. Slikt er forbeholdt muslimer.

Dresden? Hiroshima? Nagasaki?

Tror du Hjemmevernet ville nektet å være med på å hjelpe med utførelsen av disse, hvis de ble spurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ensidige fokus du snakker om, går da vitterlig andre vegen, i alle fall i norsk presse.

Nei - da Israel drepte 8-10 stykker og palestinerene drepte 3, var det palestinerens udåd som fikk førsteplass og fordømmelsene.

Også i den norske pressen, som er svært Israel-vennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten utelukkende muslimer som gjennomfører massedrap av unger i skolebusser, og deretter forsvarer myrderiene.

Du Grip,om man skal se helhet i barnedrap, så tror jeg nok ikke muslimer har drept flest barn med vilje her på kloden vår.

Det vet jeg at det ikke er. Så kan du regne ut hvor mange muslimer det finnes i verden. Hvor mange muslimske barn er blitt frept av ikke-muslimer og hvor mange barn generellt har blitt drept av ikke-muslimer.

Dreper en muslim et barn med vilje, så ser man det på nyhetene over hele verden. Det samme gjelder ikke alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Grip,om man skal se helhet i barnedrap, så tror jeg nok ikke muslimer har drept flest barn med vilje her på kloden vår.

Det vet jeg at det ikke er. Så kan du regne ut hvor mange muslimer det finnes i verden. Hvor mange muslimske barn er blitt frept av ikke-muslimer og hvor mange barn generellt har blitt drept av ikke-muslimer.

Dreper en muslim et barn med vilje, så ser man det på nyhetene over hele verden. Det samme gjelder ikke alle andre.

Jeg orker ikke høre på skvalderet ditt.

Barn er gått tapt i alle kriger, tragisk nok. Men de fleste har i alle fall anstendighet nok til å ta avstand fra svineriet. Muslimer har sjelden denne anstendighet, heller ikke du, så vidt jeg forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke høre på skvalderet ditt.

Barn er gått tapt i alle kriger, tragisk nok. Men de fleste har i alle fall anstendighet nok til å ta avstand fra svineriet. Muslimer har sjelden denne anstendighet, heller ikke du, så vidt jeg forstår.

En lite original måte å trekke seg ut av en debatt på, etter at det ble påvist at du kom med falskheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei - da Israel drepte 8-10 stykker og palestinerene drepte 3, var det palestinerens udåd som fikk førsteplass og fordømmelsene.

Også i den norske pressen, som er svært Israel-vennlig.

Fokuset kan skyldes at palestinerne ensidig går etter småunger. Å kalle norsk presse israelvennlig er drøyt. Det har du ikke belegg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lite original måte å trekke seg ut av en debatt på, etter at det ble påvist at du kom med falskheter.

Jeg kommer ikke med falskheter. Jeg er kun ute etter å høre denne Taj Mahal ta avstand fra myrderier av israelske småunger.

Selv tar jeg avstand fra de fleste drap, spesielt av småunger...enten de er palestinske eller israelske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke høre på skvalderet ditt.

Barn er gått tapt i alle kriger, tragisk nok. Men de fleste har i alle fall anstendighet nok til å ta avstand fra svineriet. Muslimer har sjelden denne anstendighet, heller ikke du, så vidt jeg forstår.

Det er vel langt mer barnedrap og barnemisshandling(voldtekt og insest) i ikke-muslimske land en i muslimske land.

På tide du tar en nøyere titt i verdenspolitikken samt situasjonen, Grip.

Jeg tar avstand fra selvmordsbombere, men kan likevel forstå at de tar i bruk det eneste middelet de kan forsvare seg med mot terroristene.

Det å kunne forstå er noe helt annet en å akseptere. *informerer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke med falskheter. Jeg er kun ute etter å høre denne Taj Mahal ta avstand fra myrderier av israelske småunger.

Selv tar jeg avstand fra de fleste drap, spesielt av småunger...enten de er palestinske eller israelske.

Falskhetene dine var påstandene om eksklusiviteten i hvem som myrdet unger.

TajMahal har tatt avstand fra selvmordsbombere.

Derimot har jeg ikke sett deg ta avstand fra Israels ulovlige okkupasjon av palestinerenes landområder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokuset kan skyldes at palestinerne ensidig går etter småunger. Å kalle norsk presse israelvennlig er drøyt. Det har du ikke belegg for.

Palestinerene går ikke ensidig etter småunger - det er løgn.

Med tanke på at Israel er en ulovlig okkupant av andre folks land (slik som nazistene var i Norge) så er norsk presse utrolig Israel-vennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falskhetene dine var påstandene om eksklusiviteten i hvem som myrdet unger.

TajMahal har tatt avstand fra selvmordsbombere.

Derimot har jeg ikke sett deg ta avstand fra Israels ulovlige okkupasjon av palestinerenes landområder.

Jeg ser at Taj M "tar avstand fra", men "forstår" drapene av småunger. Forskjellen i begrepenes betydning er marginal, og mest egnet til å innta et standpunkt som synes akseptabelt hos folk flest. Det er virkelig falskneri og feighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falskhetene dine var påstandene om eksklusiviteten i hvem som myrdet unger.

TajMahal har tatt avstand fra selvmordsbombere.

Derimot har jeg ikke sett deg ta avstand fra Israels ulovlige okkupasjon av palestinerenes landområder.

En gang til: "Derimot har jeg ikke sett deg ta avstand fra Israels ulovlige okkupasjon av palestinerenes landområder."

Hint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...