Gå til innhold

oppgitt over militante , barbariske palestinske muslimer


Gjest palestinavenn

Anbefalte innlegg

Jeg ser at Taj M "tar avstand fra", men "forstår" drapene av småunger. Forskjellen i begrepenes betydning er marginal, og mest egnet til å innta et standpunkt som synes akseptabelt hos folk flest. Det er virkelig falskneri og feighet.

En gang til: "Derimot har jeg ikke sett deg ta avstand fra Israels ulovlige okkupasjon av palestinerenes landområder."

Hint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 505
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    180

  • Goliath

    66

  • Taj Mahal

    48

  • Grip

    35

Mest aktive i denne tråden

Jeg ser at Taj M "tar avstand fra", men "forstår" drapene av småunger. Forskjellen i begrepenes betydning er marginal, og mest egnet til å innta et standpunkt som synes akseptabelt hos folk flest. Det er virkelig falskneri og feighet.

Alle mennesker kan drepe, Grip. Bare de blir presset hardt nok. Palestinere er blitt presset hardt og de har ingen våpen å beskytte seg mot terroristene. At jeg kan forstå at enkelte mennesker kan gjøre noe dumt i en slik situasjon, er vel ikke så merkelig?

At folk ikke vet eller forstår det, er heller langt mer merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang til: "Derimot har jeg ikke sett deg ta avstand fra Israels ulovlige okkupasjon av palestinerenes landområder."

Hint...

Nei, selvsagt ikke. Konflikten er mer sammensatt enn som så.

Vi snakker imidlertid her om planlagte drap av grupper av småunger. Det burde vi i alle fall kunne ta avstand fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvsagt ikke. Konflikten er mer sammensatt enn som så.

Vi snakker imidlertid her om planlagte drap av grupper av småunger. Det burde vi i alle fall kunne ta avstand fra.

Alle har tatt avstand fra alle drap på småunger, og den eneste grunnen du nevner dette er for å flytte fokus fra Israels ulovlige okkupasjon av palestinerenes landområder.

Konflikten er heller ikke stort mer "sammensatt" enn nazistenes okkupasjon av Norge.

Det finnes ikke én eneste nasjon i verden (ikke én) som er imot opprettelsen av en palestinsk stat. Og Sharon personlig refererer til "okkupasjonen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har tatt avstand fra alle drap på småunger, og den eneste grunnen du nevner dette er for å flytte fokus fra Israels ulovlige okkupasjon av palestinerenes landområder.

Konflikten er heller ikke stort mer "sammensatt" enn nazistenes okkupasjon av Norge.

Det finnes ikke én eneste nasjon i verden (ikke én) som er imot opprettelsen av en palestinsk stat. Og Sharon personlig refererer til "okkupasjonen".

Så lenge vi kan enes om å ta avstand fra drap på småunger, får selve konflikten ligge...i alle fall i kveld.

(Jeg noterer meg imidlertid at Mahal forstår drapene av skolebarn..på sedvanlig muslimsk vis. Men det er ikke overraskende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge vi kan enes om å ta avstand fra drap på småunger, får selve konflikten ligge...i alle fall i kveld.

(Jeg noterer meg imidlertid at Mahal forstår drapene av skolebarn..på sedvanlig muslimsk vis. Men det er ikke overraskende).

Forstår du at de allierte bombet Dresden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge vi kan enes om å ta avstand fra drap på småunger, får selve konflikten ligge...i alle fall i kveld.

(Jeg noterer meg imidlertid at Mahal forstår drapene av skolebarn..på sedvanlig muslimsk vis. Men det er ikke overraskende).

Og jeg noterer meg at du ikke tar avstand fra annet en drap på barnet. Det er mange drept der og du gremmes mer over drapene til dem som har drept færre samt dem som ikke har våpen å forsvare seg med.

Det vil da si at du aksepterer drap på muslimer, fordi de er muslimer formoder jeg. Hårreisende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel langt mer barnedrap og barnemisshandling(voldtekt og insest) i ikke-muslimske land en i muslimske land.

På tide du tar en nøyere titt i verdenspolitikken samt situasjonen, Grip.

Jeg tar avstand fra selvmordsbombere, men kan likevel forstå at de tar i bruk det eneste middelet de kan forsvare seg med mot terroristene.

Det å kunne forstå er noe helt annet en å akseptere. *informerer*

En hver som kan forstå planlagt drap som ene og alene er rettet mot barn fortjener intet annet enn selv å bli et offer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennesker kan drepe, Grip. Bare de blir presset hardt nok. Palestinere er blitt presset hardt og de har ingen våpen å beskytte seg mot terroristene. At jeg kan forstå at enkelte mennesker kan gjøre noe dumt i en slik situasjon, er vel ikke så merkelig?

At folk ikke vet eller forstår det, er heller langt mer merkelig!

At man kan gjør en feil er en ting.

At man i aksjoner ene og alene har drap på barn som mål, og så blir man hyllet for det etterpå, og det gjentas til stadighet - det er ingen feil man begår Taj.

Og alle som støtter opp om slikt (bl.annet gjennom forståelse) fortjener ikke å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herjemini,Grip! Blir du aldri lei av å spille så uvitende?

Blir du aldri lei av å være en fundamentalistisk muslim, når du ser all den faenskapen dine fundamentalistiske trosbrødre og -søsken finner på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Israelere bombet en palestinsk skole for noen år siden.

Du er så uvitende at det er pinlig!

Med vitende og vilje Sør?

Du vrir deg sånn unna grips spørsmål og påstander at det er pinlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palestinerene går ikke ensidig etter småunger - det er løgn.

Med tanke på at Israel er en ulovlig okkupant av andre folks land (slik som nazistene var i Norge) så er norsk presse utrolig Israel-vennlig.

"Palestinerene går ikke ensidig etter småunger - det er løgn."

Ja det er løgn. For av og til så går de etter mødrene deres også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilmar1365380214

....ja midtøstenkonflikten gløder . Er det ikke uretten vi er vitner til som bringer frem i oss sinne, frustrasjon og desperasjon?. Er det noe palestinere og israelere trenger, så er det handling fra et verdenssamfunn som så godt har tålt (tåler) å se at all denne uretten skjer. Hvor mye lengre tåler vi USAs stormaktspill før det øvrige verdenssamfunn er villige til å ta omkostningene ved å handle. Muslimer,jøder eller kristne, er vi så forskjellige at vi tåler å se hverandre ydmykes og lemlestes? Den store leder Gandi , sa det slik: " There is only one thing worse than cruelty and that is cowardise ".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En hver som kan forstå planlagt drap som ene og alene er rettet mot barn fortjener intet annet enn selv å bli et offer.....

Så du mener israelske soldater fortjener å bli ofre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man kan gjør en feil er en ting.

At man i aksjoner ene og alene har drap på barn som mål, og så blir man hyllet for det etterpå, og det gjentas til stadighet - det er ingen feil man begår Taj.

Og alle som støtter opp om slikt (bl.annet gjennom forståelse) fortjener ikke å leve.

Jeg synes din oppfordring til å drepe israelere er smakløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du aldri lei av å være en fundamentalistisk muslim, når du ser all den faenskapen dine fundamentalistiske trosbrødre og -søsken finner på?

Men de har enda mye igjen før de når igjen dine trosbrødre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med vitende og vilje Sør?

Du vrir deg sånn unna grips spørsmål og påstander at det er pinlig!

Selvsagt med viten og vilje.

Eller mener du at staten Israel er så bevisstløs at de har okkupert et land uten å vite det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Palestinerene går ikke ensidig etter småunger - det er løgn."

Ja det er løgn. For av og til så går de etter mødrene deres også.....

Du vet også utmerket at Israel har drept langt flere palestinske mødre og barn enn omvendt.

I tillegg så kan de ikke engang påstå at de gjør det i selvforsvar, ettersom det er Israel som er ulovlig okkupant, akkurat som nazistene var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennesker kan drepe, Grip. Bare de blir presset hardt nok. Palestinere er blitt presset hardt og de har ingen våpen å beskytte seg mot terroristene. At jeg kan forstå at enkelte mennesker kan gjøre noe dumt i en slik situasjon, er vel ikke så merkelig?

At folk ikke vet eller forstår det, er heller langt mer merkelig!

Jeg skjønner ikke hvordan du tenker og at du kan forstå (og derved forsvarer) at noen direkte angriper skolebusser for å drepe flest mulig barn.

Det er noe ekkelt, fanatisk over deg, og jeg føler ubehag ved å veksle ord med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan du tenker og at du kan forstå (og derved forsvarer) at noen direkte angriper skolebusser for å drepe flest mulig barn.

Det er noe ekkelt, fanatisk over deg, og jeg føler ubehag ved å veksle ord med deg.

Du er *langt* mer fanatisk enn Taj, selv om konkurransen nok er hard.

Forstår du hvorfor de allierte bombet Dresden? Støtter du derved drap på småbarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...