Gå til innhold

oppgitt over militante , barbariske palestinske muslimer


Gjest palestinavenn

Anbefalte innlegg

Du er *langt* mer fanatisk enn Taj, selv om konkurransen nok er hard.

Forstår du hvorfor de allierte bombet Dresden? Støtter du derved drap på småbarn?

Jeg er fanatisk tilhenger av frihet, likeverd og demokrati. For øvrig skjønner jeg ikke at du hele tiden bruker èn historisk grumsomhet til å rettferdiggjøre de som skjer nå (og som kommer til å skje). Det blir ikke mye vi kan være kritiske til, hvis slike målestokker alltid skal brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 505
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    180

  • Goliath

    66

  • Taj Mahal

    48

  • Grip

    35

Mest aktive i denne tråden

Så du mener israelske soldater fortjener å bli ofre?

Jeg mener som vanlig det jeg skriver Sør.

Hva jeg mener om dine løgner vet du også.

Hva kommer det forresten av at du svarer på alt jeg skriver, uansett hvem jeg skriver til?

Er du manisk opptatt av meg og hva jeg mener Sør? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fanatisk tilhenger av frihet, likeverd og demokrati. For øvrig skjønner jeg ikke at du hele tiden bruker èn historisk grumsomhet til å rettferdiggjøre de som skjer nå (og som kommer til å skje). Det blir ikke mye vi kan være kritiske til, hvis slike målestokker alltid skal brukes.

Det er lett å være "tilhenger av frihet, likeverd og demokrati" når du sitter i Norge.

Det er litt annerledes når landet ditt har vært okkupert av en fremmed militær overmakt i 50 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes din oppfordring til å drepe israelere er smakløs.

Hva synes du om dine egne løgner og maniske forfølgelse av alle mine innlegg her da Sør?

Er det smakløst også?

Når det gjelder det å ha uskyldige kvinner og barn som de eneste mål i gjentatte terroraksjoner, så er fundamentalistiske palestinere og et lite antall andre muslimske terrorgrupper de eneste som gjør noe slikt.

At du forsøker å bortforklare det - og således indirekte støtter de som driver med det - gjør at jeg synes det burde vært utlovet en skuddpremie på deg.

hmmm....kanskje det var noe å tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener som vanlig det jeg skriver Sør.

Hva jeg mener om dine løgner vet du også.

Hva kommer det forresten av at du svarer på alt jeg skriver, uansett hvem jeg skriver til?

Er du manisk opptatt av meg og hva jeg mener Sør? :-)

Israelske soldater og stat dreper palestinske barn. Ergo mener du at de "fortjener å bli ofre".

Forsøk å holde deg til sak, istedet for "Sør".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om dine egne løgner og maniske forfølgelse av alle mine innlegg her da Sør?

Er det smakløst også?

Når det gjelder det å ha uskyldige kvinner og barn som de eneste mål i gjentatte terroraksjoner, så er fundamentalistiske palestinere og et lite antall andre muslimske terrorgrupper de eneste som gjør noe slikt.

At du forsøker å bortforklare det - og således indirekte støtter de som driver med det - gjør at jeg synes det burde vært utlovet en skuddpremie på deg.

hmmm....kanskje det var noe å tenke på?

Den israelske stat dreper langt flere småbarn og kvinner enn palestinerene gjør, gjennom en ulovlig okkupasjon som rammer og dreper dem like sikkert som en selvmordsbombe.

Forsøk å diskuter sak, istedet for "Sør"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lett å være "tilhenger av frihet, likeverd og demokrati" når du sitter i Norge.

Det er litt annerledes når landet ditt har vært okkupert av en fremmed militær overmakt i 50 år.

Araberne har aldri akseptert Israel og har gjennom flere angrepskriger etter FN-vedtaket om Israel, forsøkt å jage jødene på sjøen.

Når de så har sett at det ikke lykkes, står de igjen som patetiske barnemordere som ikke er i stand til å styre hverken andre eller seg selv.

Etter å ha fått pryl som følge av sin aggresjon og nå ser at Israel må sikre sin befolkning, klager de til verdenssamfunnet parallelt med skolebusser bombes.

Okkupasjon, my ass. Hadde araberne holdt seg til spillereglene i starten, hadde det vært fred der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Israelske soldater og stat dreper palestinske barn. Ergo mener du at de "fortjener å bli ofre".

Forsøk å holde deg til sak, istedet for "Sør".

Når du ikke holder deg til sak, så gjør heller ikke jeg det.

Det vet du jo så godt Sør.

At du ikke liker det, vet jeg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den israelske stat dreper langt flere småbarn og kvinner enn palestinerene gjør, gjennom en ulovlig okkupasjon som rammer og dreper dem like sikkert som en selvmordsbombe.

Forsøk å diskuter sak, istedet for "Sør"

Kan du holde deg til saken Sør, og ikke stadig vekk forsøke å fjerne fokuset fra hva fundamentalistiske palestinere gjør mot kvinner og barn.

Hvordan kan du støtte opp om slik terror og slike meningsløse drap som palestinerne gang på gang utfører.

Hvordan kan du være så avstumpet følelsesmessig Sør?

Og hvorfor tør du aldri å ta diskusjonen om disse terroraksjonene, og i stedet alltid avspore det med at "det er enda verre det Israelerne gjør"?

Vis litt ryggrad nå Sør, og fortelle oss hva du mener om de palestinske terroraksjonene mot kvinner og barn.

Er det OK?

Støtter du dem?

Skulle du ønske du kunne drepe noen Israelere du også, siden hatet ditt er så dypt?

Kom frem fra skjørtene til mora di nå Sør, og vis hva du faktisk står for.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke holder deg til sak, så gjør heller ikke jeg det.

Det vet du jo så godt Sør.

At du ikke liker det, vet jeg også:-)

Og derved viser du igjen at du ikke står for det du skriver, men må skifte fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Araberne har aldri akseptert Israel og har gjennom flere angrepskriger etter FN-vedtaket om Israel, forsøkt å jage jødene på sjøen.

Når de så har sett at det ikke lykkes, står de igjen som patetiske barnemordere som ikke er i stand til å styre hverken andre eller seg selv.

Etter å ha fått pryl som følge av sin aggresjon og nå ser at Israel må sikre sin befolkning, klager de til verdenssamfunnet parallelt med skolebusser bombes.

Okkupasjon, my ass. Hadde araberne holdt seg til spillereglene i starten, hadde det vært fred der nå.

Et samlet FN har vedtatt at det er Israel som er okkupant. Sharon har også sagt det rett ut.

De eneste som ikke aksepterer det er noen ekstreme kristne protestanter, og noen fundamentalistiske nybyggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du holde deg til saken Sør, og ikke stadig vekk forsøke å fjerne fokuset fra hva fundamentalistiske palestinere gjør mot kvinner og barn.

Hvordan kan du støtte opp om slik terror og slike meningsløse drap som palestinerne gang på gang utfører.

Hvordan kan du være så avstumpet følelsesmessig Sør?

Og hvorfor tør du aldri å ta diskusjonen om disse terroraksjonene, og i stedet alltid avspore det med at "det er enda verre det Israelerne gjør"?

Vis litt ryggrad nå Sør, og fortelle oss hva du mener om de palestinske terroraksjonene mot kvinner og barn.

Er det OK?

Støtter du dem?

Skulle du ønske du kunne drepe noen Israelere du også, siden hatet ditt er så dypt?

Kom frem fra skjørtene til mora di nå Sør, og vis hva du faktisk står for.....

Jeg ser at du igjen forsøker å flytte fokus med løgnene dine.

Faktum er at Israel har drept (med viten og vilje) langt flere kvinner og barn enn det palestinerene har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du igjen forsøker å flytte fokus med løgnene dine.

Faktum er at Israel har drept (med viten og vilje) langt flere kvinner og barn enn det palestinerene har.

Har du lest hva denne linken heter Sør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et samlet FN har vedtatt at det er Israel som er okkupant. Sharon har også sagt det rett ut.

De eneste som ikke aksepterer det er noen ekstreme kristne protestanter, og noen fundamentalistiske nybyggere.

Mitt poeng var snarere å fortelle deg at Israel gjentatte ganger er angrepet av araberne, som nettopp har gitt fan i alle FN-vedtak.

En regjering med ansvar for sitt folk, kan ikke trekke seg tilbake og legge forholdene til rette for at araberne nok en gang skal gå til angrepskrig.

Det er kinkige saker dette, sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt poeng var snarere å fortelle deg at Israel gjentatte ganger er angrepet av araberne, som nettopp har gitt fan i alle FN-vedtak.

En regjering med ansvar for sitt folk, kan ikke trekke seg tilbake og legge forholdene til rette for at araberne nok en gang skal gå til angrepskrig.

Det er kinkige saker dette, sør.

Ja, Isreal blir angrepet av palestinerene, på samme måte som nazistene ble angrepet av Hjemmevernet. Selvsagt.

Israel kan unngå dette ved å holde seg innenfor egne internasjonalt annerkjente grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet også utmerket at Israel har drept langt flere palestinske mødre og barn enn omvendt.

I tillegg så kan de ikke engang påstå at de gjør det i selvforsvar, ettersom det er Israel som er ulovlig okkupant, akkurat som nazistene var det.

Fullstendig hakk i plata Sør?

Litt ubehagelig å se hvordan du støtter palestinske drap på uskyldige kvinner og barn.

Men det er ditt liv og dine meninger......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest hva denne linken heter Sør?

Ja, det er som å fokusere på overgrep begått av Hjemmevernet, mens man overser den langt større terroren nazistene utførte.

Det passer nok ditt politiske standpunkt, men ikke for andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Isreal blir angrepet av palestinerene, på samme måte som nazistene ble angrepet av Hjemmevernet. Selvsagt.

Israel kan unngå dette ved å holde seg innenfor egne internasjonalt annerkjente grenser.

"Ja, Isreal blir angrepet av palestinerene, på samme måte som nazistene ble angrepet av Hjemmevernet. Selvsagt."

Du lyver så grovt Sør at det er til å bli kvalm av.

Helt ærlig så håper jeg ikke det finnes noen i Millorg som leser det du skriver her.

Fullstendig sykt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja, Isreal blir angrepet av palestinerene, på samme måte som nazistene ble angrepet av Hjemmevernet. Selvsagt."

Du lyver så grovt Sør at det er til å bli kvalm av.

Helt ærlig så håper jeg ikke det finnes noen i Millorg som leser det du skriver her.

Fullstendig sykt....

Det er ikke lenge siden en person fra Milorg sa det samme i avisen.

Både palestinerene og Hjemmevernet sloss for å befri landet sitt fra en massiv militær overmakt som har okkupert det ulovlig.

Det er faktum, uansett hvor mye du velger å diskutere "Sør" istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig hakk i plata Sør?

Litt ubehagelig å se hvordan du støtter palestinske drap på uskyldige kvinner og barn.

Men det er ditt liv og dine meninger......

Igjen - du forsøker å flytte fokus ved å diskutere "Sør", selv om faktum er at Israel har drept langt flere kvinner og barn enn det palestinerene har, og at Israel okkuperer landet deres ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...