Gå til innhold

Valgerds Kanal24


nolte

Anbefalte innlegg

Gjest Tristamento

Gjennom ditt kjedelige og åpenbart uendelige oppkomme av smålig sofisteri prøver du å overbevise oss om din dype kompetanse på alle felter. Dessverre er det lite overbevisende, bare trettende.

Som du vet, er det imidlertid mange som blir såret av alt det stygge du skriver. Kanskje du greier å ta en oppfordring om å besinne deg for framtiden slik at også du får klem? Eller er du ennå så knust av kjærlighetssorg at bitterheten ingen ende vil ta?

Forresten, når det gjelder nevnte sofisteri, virker det for meg som om du har lest noen bøker av Platon og 'sett lyset' - litt for tidlig. 'Argumentasjonen' din er nemlig til forveksling lik vulgærfortolkningen av Platon.

favn,

med all respekt å melde: på meg virker du psykelig opptatt av meg og min person. Alle dine løgnaktige innlegg hvor du har presentert meg som en viss "Jacob" (eller lignende) får stå som et grelt bevis på hvor lite troverdig du er -- iallfall så lenge du ikke klarer å forholde deg til sak.

Ditt krampaktige forsøk på liksom å "ta meg" i ikke å kunne regler for bruk av komma på norsk, er et annet relativt klart vitnesbyrd på hvordan du opererer her.

Dessverre for deg: når du bare kommer med tøv, har det tilbakevirkende kraft -- på deg.

La oss diskutere sak, ikke person.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 240
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Grip

    34

  • Sør

    22

  • nolte

    11

  • Goliath

    10

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...