Gå til innhold

Valgerds Kanal24


nolte

Anbefalte innlegg

Gjest Tristamento

Bullshit, på godt norsk.

Sør,

alle som leser dine "innlegg" i denne debatten ser at du ikke makter å komme med et eneste saklig innlegg. Men kanskje du ønsker å signalisere klart og tydelig at du er kunnskapsløs?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 240
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Grip

    34

  • Sør

    22

  • nolte

    11

  • favn

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tristamento

Er vanskelig å skjule når den er så tydelig :o)

....dagens jungelord.

brusa,

jeg ser du forsøker en avsporing av debatten OG snakker om feighet :)

I rest my case!

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

?

brusa,

klarer du ikke å følge med? Om dette er blitt for mye for deg, synes jeg du burde søke omsorg.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Bruk heller pengene på deg selv.

Sør,

jeg ser at du oppfordrer oss til selvisk pengebruk. Men jeg er for solidaritet med de svakeste blant oss. Derfor vil jeg så gjerne hjelpe deg litt.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Det er opp til deg hvor mye du spammer. Ingen tvinger deg til å spamme, eller til å lese her.

Sør,

av ditt svar er det klart at du påberoper deg retten til å "spamme" så mye du vil.

Symptomatisk at det aldri kommer noe faglig relevant fra deg -- bare "ad hominem" hele tiden.

Men du sprer jo en viss munterhet!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Du har bevist at du aldri har forstått noe faglig relevant, men kun bedriver svada.

Sør,

jeg etterlyser et eneste faglig relevant og holdbart innlegg fra deg.

Makter du å etterkomme dette?

...ikke det?

Nei, det var jo det vi hadde en stygg mistanke om :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristamento

OK !

Svar meg så på dette:

Når Norsk Gsllupp ringer opp din gamle tante og spør: "Hvilken radiostasjon lyttet du til i forrige uke/igår/idag/klokkeslett ?"

og videre:

"Lyttet du til Kanal4 ? P4 ? Radio Tønsberg ?"

Så mener du faktisk (på bakgrunn av din utdannelse) at Kanal 4 ikke vinner på at navnet (og jingelen deres) KUNNE vært nesten identisk med P4 ????

*venter i spenning igjen*

brusa,

spørsmålet ditt er totalt irrelevant for denne debatten.

(Les innlegget ditt 25 ganger, så kanskje du også ser hvor stupid det er...)

Lær deg det helt basale innen moderne medievitenskap, og vi kan snakkes.

Å diskutere media med deg, er som for en professor i onkologi å diskutere kreft med en totalt ufaglært.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Kom tilbake når du er ferdig i barnehagen.

Sør,

jeg lar ditt innlegg stå som ditt bidrag til det du anser å være en saklig debatt.

Ytterligere kommentarer fra meg er nok unødvendig. Og av hensyn til deg vil jeg ikke bidra til at du blamerer deg ytterligere.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Hmmmm...jeg ser ut til å få svar på alt utenom det jeg spør om...

brusa,

du har kanskje hørt eventyret om "God dag, mann! Økseskaft"? Når du stiller faglig sett pinlige spørsmål, er det under min verdighet å besvare dem.

Vis først at du har et minstemål av forståelse, så kan vi ev. diskutere.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lille, vennen!

Rabler det for deg nå?

*synes så inderlig synd på deg*

Det er kanskje på tide for deg å oppsøke legevakten allerede i kveld?

Kjærlig hilsen

Til tross for at du strever for å framstå som en person med innsikt, åpenbarer du seriøs svikt i alminnelig bruk av det norske språket. Til orientering:

Det er brudd på kommareglene å skrive 'Kjære lille, vennen!'

Men jeg er sikker på at hvis du prøver hardt, vil du kanskje få bedre grep på det mest elementære etter hvert. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lille, vennen!

Du er som alltid på mange favners dyp? :)

Håper du snart får hjelp.

Kjærlig hilsen

Vi vet at du er desperat og ulykkelig fordi du aldri har vært i en favn, aldri har fått en klem fra et medmenneske. Beklager, jeg kan ikke hjelpe. Et sted går grensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Til tross for at du strever for å framstå som en person med innsikt, åpenbarer du seriøs svikt i alminnelig bruk av det norske språket. Til orientering:

Det er brudd på kommareglene å skrive 'Kjære lille, vennen!'

Men jeg er sikker på at hvis du prøver hardt, vil du kanskje få bedre grep på det mest elementære etter hvert. Lykke til!

Kjære lille!

Du skriver:

"Til tross for at du strever for å framstå som en person med innsikt, åpenbarer du seriøs svikt i alminnelig bruk av det norske språket. Til orientering:

Det er brudd på kommareglene å skrive 'Kjære lille, vennen!'"

Dette er IKKE riktig. Det kommer an på om jeg bruker "lille" som et kallenavn på deg. Og lar "vennen" være apposisjon til "lille".

Klarer du denne syntaktiske analysen?

I lys av dette blir siste del av innlegget ditt ufrivillig komisk:

"Men jeg er sikker på at hvis du prøver hardt, vil du kanskje få bedre grep på det mest elementære etter hvert. Lykke til!"

...*knis* ;)

På norsk får man dessuten ikke grep "på" noe. Men du er muligvis usikker også mht. til preposisjonsbruken?

Vennlig hilsen til lille, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Vi vet at du er desperat og ulykkelig fordi du aldri har vært i en favn, aldri har fått en klem fra et medmenneske. Beklager, jeg kan ikke hjelpe. Et sted går grensen.

favn,

hvorfor lyver du? Ikke noe av det du sier, er riktig.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

favn,

hvorfor lyver du? Ikke noe av det du sier, er riktig.

Vennlig hilsen

At du savner omsorg har vi fra deg. Det sier seg vel selv? Jeg 'ser' ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lille!

Du skriver:

"Til tross for at du strever for å framstå som en person med innsikt, åpenbarer du seriøs svikt i alminnelig bruk av det norske språket. Til orientering:

Det er brudd på kommareglene å skrive 'Kjære lille, vennen!'"

Dette er IKKE riktig. Det kommer an på om jeg bruker "lille" som et kallenavn på deg. Og lar "vennen" være apposisjon til "lille".

Klarer du denne syntaktiske analysen?

I lys av dette blir siste del av innlegget ditt ufrivillig komisk:

"Men jeg er sikker på at hvis du prøver hardt, vil du kanskje få bedre grep på det mest elementære etter hvert. Lykke til!"

...*knis* ;)

På norsk får man dessuten ikke grep "på" noe. Men du er muligvis usikker også mht. til preposisjonsbruken?

Vennlig hilsen til lille, vennen!

En mann som kniser? Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

At du savner omsorg har vi fra deg. Det sier seg vel selv? Jeg 'ser' ikke.

favn,

det hjelper deg ikke å fornekte dine problemer.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

En mann som kniser? Jaja.

favn,

ditt usaklige utspill må vel rimelig tolkes som et uttrykk for at du som vanlig rent faglig er spilt ut over sidelinjen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

favn,

ditt usaklige utspill må vel rimelig tolkes som et uttrykk for at du som vanlig rent faglig er spilt ut over sidelinjen.

Vennlig hilsen

Velvel, mislykket... siden du nevner det... din påståtte 'fagkompetanse' innenfor de fleste fagområder som blir nevnt i disse foraene, tar vi med en stor klype salt. Hørt om narsissisme? Du kan kanskje få hjelp og forklaring hos fastlegen og nærmeste PP-tjeneste. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Velvel, mislykket... siden du nevner det... din påståtte 'fagkompetanse' innenfor de fleste fagområder som blir nevnt i disse foraene, tar vi med en stor klype salt. Hørt om narsissisme? Du kan kanskje få hjelp og forklaring hos fastlegen og nærmeste PP-tjeneste. Lykke til!

favn,

ved det ene uholdbare innlegget etter det andre har iallfall DU bevist at du ikke har noe faglig grunnlag til å uttale deg.

Du har ennå IKKE klart å avdekke noen faglige huller hos meg -- kanskje fordi JEG ikke utteler meg om tema jeg ikke har kompetanse til å si noe faglig forsvarlig om...

Jeg håper du ikke er så bitter som du kan vire som.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

favn,

ved det ene uholdbare innlegget etter det andre har iallfall DU bevist at du ikke har noe faglig grunnlag til å uttale deg.

Du har ennå IKKE klart å avdekke noen faglige huller hos meg -- kanskje fordi JEG ikke utteler meg om tema jeg ikke har kompetanse til å si noe faglig forsvarlig om...

Jeg håper du ikke er så bitter som du kan vire som.

Vennlig hilsen

Gjennom ditt kjedelige og åpenbart uendelige oppkomme av smålig sofisteri prøver du å overbevise oss om din dype kompetanse på alle felter. Dessverre er det lite overbevisende, bare trettende.

Som du vet, er det imidlertid mange som blir såret av alt det stygge du skriver. Kanskje du greier å ta en oppfordring om å besinne deg for framtiden slik at også du får klem? Eller er du ennå så knust av kjærlighetssorg at bitterheten ingen ende vil ta?

Forresten, når det gjelder nevnte sofisteri, virker det for meg som om du har lest noen bøker av Platon og 'sett lyset' - litt for tidlig. 'Argumentasjonen' din er nemlig til forveksling lik vulgærfortolkningen av Platon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...