Gå til innhold

Valgerds Kanal24


nolte

Anbefalte innlegg

Sør,

vi vet at du benytter vegetative "tricks" for å skjule din usikkerhet.

Ellers, noe nytt?

Vennlig hilsen

Det du skriver er like "informativt" som Radio Moskvas analyse av traktorproduksjonen i Sovjet på 1980 tallet.

Svadaen din skjuler verken din åpenbart manglende kunnskap eller manglende argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 240
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Grip

    34

  • Sør

    22

  • nolte

    11

  • favn

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tristamento

Dine unnskyldninger og bortforklaringer overbeviser ikke, Trist - du gjør det bare verre for deg selv.

Sør,

spam?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stone,

at du er enig med Sør, er også temmelig irrelevant.

Jeg har henvis til relevant faglitteratur, slik at dere skulle kunne få en sjanse til å bli litt oppdatert.

Hittil har jeg ikke sett et eneste faglig relevant innlegg fra deg!

Vennlig hilsen

Ingen har sett noe relevant fra deg, faglig eller ei, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Dette synes jeg faktisk begynner å bli morsomt. Jeg har detaljert forklart hvorfor lytterundersøkelsene faktisk er svært så relevante...Så hvorfor kan ikke du forklare deg da ???

Gi oss nå trumfkortet ditt :o)

*venter i spenning*

brusa,

og jeg har på faglig (!) grunnlag avvist dem som metodisk blottet for validitet.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristamento

Tja..det er vel i større grad en komedie enn et drama, men la nå det ligge.

Jeg hitsetter et klipp fra "nettet":

Erasmus blir både en komisk og tragisk figur. Han er svært opptatt av å vinne diskusjoner. Han ønsker å være bedre enn andre, og han vil vise at han har studert. Erasmus er opptatt av og har bare formell kunnskap. Han er ikke særlig klok. Han har pugget mye, men har ingen tanker omkring det han har lært. Kunnskapen han har kan ikke brukes til noe nyttig, det eneste han bruker den til er å vinne diskusjoner.

....

Triste. Dette var da skremmende? Hadde det ikke vært for tidsforskjellene, skulle man tro du hadde vært modell for Erasmus :-)

Grip,

du viser like lite innsikt i hva Erasmus Montanus handler om som forfatteren av den "skolesiden"?

Hev deg litt over grunnskole og/eller videregående skole.

Gjør du det, kan vi jo snakkes...

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brusa,

jeg ville nå helst se på meg selv som din mentor :)

Men med en så håpløs elev, bør jeg nok henvise ham/henne til PPT for snarlig utredning og omsorg.

Vennlig hilsen

Sannheten er vel heller at du strøk til avgangseksamen i barnehagen, og fremdeles ikke har lært å utrykke deg ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Det du skriver er like "informativt" som Radio Moskvas analyse av traktorproduksjonen i Sovjet på 1980 tallet.

Svadaen din skjuler verken din åpenbart manglende kunnskap eller manglende argumenter.

Sør,

mer spam? Hva med å presentere noe faglig relevant.

Oooops -- glemte at du var avmektig rent kunnskapsmessig.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grip,

det er en ærlig sak at du ikke har faglig kunnskap. Men da kan vi ikke fortsette debatten. Vi har lest hva du helt privat, og relativt kuriøst, mener om denne saken. Og for den som fant det interessant, var det sikkert "opplysnede" -- på sin måte.

Vennlig hilsen

Triste. Jeg forstår det slik at du er utdannet innenfor indremedisin, psykologi og religion...og at du dertil har høy kunnskap innenfor medievitenskap, i alle fall resepsjonsteorier.

Jeg tenkte (ydmykt selvsagt) at du ville dele litt med oss andre, om ikke annet slik at vi kunne bli tilnærmet verdige som motdebattanter for deg.

Men for all del; Jeg skjønner jo at det blir strevsomt med all denne vankunnigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Ingen har sett noe relevant fra deg, faglig eller ei, heller.

Sør,

vi noterer oss at den uttalelsen kom fra en som beviselig ikke har noen som helst form for akademisk utdannelse.

:)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Sannheten er vel heller at du strøk til avgangseksamen i barnehagen, og fremdeles ikke har lært å utrykke deg ordentlig.

Sør,

mer spam?

Kom tilbake når du har iallfall noen få studiepoeng.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stone,

at du er enig med Sør, er også temmelig irrelevant.

Jeg har henvis til relevant faglitteratur, slik at dere skulle kunne få en sjanse til å bli litt oppdatert.

Hittil har jeg ikke sett et eneste faglig relevant innlegg fra deg!

Vennlig hilsen

Slutt å ro !

Kom nå frem og fortell hvilken kompetanse du besitter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør,

vi noterer oss at den uttalelsen kom fra en som beviselig ikke har noen som helst form for akademisk utdannelse.

:)

Vennlig hilsen

Mer ufaglig, irrelevant svada fra deg. Det er synd at du aldri lærte å uttrykke deg. Vi andre her på forum håper du en dag får hjelp for dette.

Lykke til, og god bedring med din mentale helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Triste. Jeg forstår det slik at du er utdannet innenfor indremedisin, psykologi og religion...og at du dertil har høy kunnskap innenfor medievitenskap, i alle fall resepsjonsteorier.

Jeg tenkte (ydmykt selvsagt) at du ville dele litt med oss andre, om ikke annet slik at vi kunne bli tilnærmet verdige som motdebattanter for deg.

Men for all del; Jeg skjønner jo at det blir strevsomt med all denne vankunnigheten.

Grip,

din manglende evne til forståelse er skremmende.

Her avslutter jeg debatten og henviser samtlige til fastlege og/eller legevakt. Gjerne begge deler.

I mangel på faglig innsekt hos Sør, Grip, berusa etc., finner jeg det meningsløst å fortsette denne tråden.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Slutt å ro !

Kom nå frem og fortell hvilken kompetanse du besitter

berusa,

i motstening til deg har jeg faglig relevant utdannelse innen mediefag.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brusa,

ikke noe forsøk på noe "faglig" denne gangen? Ikke noe om dine 6 år i praksis?

Vennlig hilsen

Hva vil du vite da...du uvitende :o)

Bare spør, jeg skal forsøke å fine tid til å svare :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å ro !

Kom nå frem og fortell hvilken kompetanse du besitter

Hei,

Han besitter ingen faglig kompetanse i noe som helst.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Mer ufaglig, irrelevant svada fra deg. Det er synd at du aldri lærte å uttrykke deg. Vi andre her på forum håper du en dag får hjelp for dette.

Lykke til, og god bedring med din mentale helse.

Sør,

la meg få spandere en konsultasjon for deg i regi av NHD.

Ok?

Er litt bekymret for deg.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...