Gå til innhold

Valgerds Kanal24


nolte

Anbefalte innlegg

Grip,

du viser like lite innsikt i hva Erasmus Montanus handler om som forfatteren av den "skolesiden"?

Hev deg litt over grunnskole og/eller videregående skole.

Gjør du det, kan vi jo snakkes...

Vennlig hilsen

Du vil vel ikke si at du i tillegg også er skolert innenfor litteraturvitenskap?

Med all din formelle kunnskap har jeg tidligere stilt spørsmål ved størrelsen på ditt studielån. Det må da være formidabelt? Eller har du tatt 500 vekttall innenfor normert tid?

Har vi rett og slett med en uoppdaget juvel å gjøre? Hvorfor hører vi ikke noe til deg i media?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 240
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Grip

    34

  • Sør

    22

  • nolte

    11

  • favn

    10

Mest aktive i denne tråden

Grip,

din manglende evne til forståelse er skremmende.

Her avslutter jeg debatten og henviser samtlige til fastlege og/eller legevakt. Gjerne begge deler.

I mangel på faglig innsekt hos Sør, Grip, berusa etc., finner jeg det meningsløst å fortsette denne tråden.

Vennlig hilsen

Er vanskelig å skjule når den er så tydelig :o)

....dagens jungelord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør,

la meg få spandere en konsultasjon for deg i regi av NHD.

Ok?

Er litt bekymret for deg.

Vennlig hilsen

Bruk heller pengene på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer ufaglig, irrelevant svada fra deg. Det er synd at du aldri lærte å uttrykke deg. Vi andre her på forum håper du en dag får hjelp for dette.

Lykke til, og god bedring med din mentale helse.

Det hadde vært fint om dere ikke benyttet formen "vi" når dere uttaler dere på egne vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grip,

din manglende evne til forståelse er skremmende.

Her avslutter jeg debatten og henviser samtlige til fastlege og/eller legevakt. Gjerne begge deler.

I mangel på faglig innsekt hos Sør, Grip, berusa etc., finner jeg det meningsløst å fortsette denne tråden.

Vennlig hilsen

Er vi allerede kommet til "5. akt", så og si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør,

mer spam? Hva med å presentere noe faglig relevant.

Oooops -- glemte at du var avmektig rent kunnskapsmessig.

Vennlig hilsen

Du har bevist at du aldri har forstått noe faglig relevant, men kun bedriver svada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brusa,

og jeg har på faglig (!) grunnlag avvist dem som metodisk blottet for validitet.

Vennlig hilsen

OK !

Svar meg så på dette:

Når Norsk Gsllupp ringer opp din gamle tante og spør: "Hvilken radiostasjon lyttet du til i forrige uke/igår/idag/klokkeslett ?"

og videre:

"Lyttet du til Kanal4 ? P4 ? Radio Tønsberg ?"

Så mener du faktisk (på bakgrunn av din utdannelse) at Kanal 4 ikke vinner på at navnet (og jingelen deres) KUNNE vært nesten identisk med P4 ????

*venter i spenning igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør,

mer spam?

Kom tilbake når du har iallfall noen få studiepoeng.

Vennlig hilsen

Kom tilbake når du er ferdig i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fint om dere ikke benyttet formen "vi" når dere uttaler dere på egne vegne.

Vi synes nå at du må ta det litt rolig. Forøvrig synes vi at det nå er på tide å diskutere BIL! Hva foreslår du til en fattig stakkars som tenker på en bil til 140000? Vi har ikke råd til mer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fint om dere ikke benyttet formen "vi" når dere uttaler dere på egne vegne.

Det er fint hvis du slutter med dine løse påstander om hva som er "ute av kontroll" i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi synes nå at du må ta det litt rolig. Forøvrig synes vi at det nå er på tide å diskutere BIL! Hva foreslår du til en fattig stakkars som tenker på en bil til 140000? Vi har ikke råd til mer! :-)

Det kommer an på. Det finnes visstnok nye biler til den prisen, har jeg hørt. Eller er du på jakt etter brukt familiebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på. Det finnes visstnok nye biler til den prisen, har jeg hørt. Eller er du på jakt etter brukt familiebil?

Det er det som er så tragisk. Bør helst være en stasjonsvogn!

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør,

mer spam?

Kom tilbake når du har iallfall noen få studiepoeng.

Vennlig hilsen

Hmmmm...jeg ser ut til å få svar på alt utenom det jeg spør om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK !

Svar meg så på dette:

Når Norsk Gsllupp ringer opp din gamle tante og spør: "Hvilken radiostasjon lyttet du til i forrige uke/igår/idag/klokkeslett ?"

og videre:

"Lyttet du til Kanal4 ? P4 ? Radio Tønsberg ?"

Så mener du faktisk (på bakgrunn av din utdannelse) at Kanal 4 ikke vinner på at navnet (og jingelen deres) KUNNE vært nesten identisk med P4 ????

*venter i spenning igjen*

Ikke så rart kanskje...når man ikke klarer stå for sine egne utsagn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cinderella

Ikke så rart kanskje...når man ikke klarer stå for sine egne utsagn...

Han innså vel etter hvert at argumentene ikke holdt mål. Ellers ble han lei av å kverulere i time etter time i endeløse tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han innså vel etter hvert at argumentene ikke holdt mål. Ellers ble han lei av å kverulere i time etter time i endeløse tråder.

Det var nok det første...jeg etterlyste svar på det samme spørsmålet gang på gang uten at det kom noe annet enn oppgulp av "stakkars deg som er så dum"-argumenter.

Jeg synes det er utrolig at en person som kan spy ut så mye dritt om andre mennesker ikke tør stå for meningene sine...men jeg får vel bare slå meg til ro med at jeg hvertfall har fått en svært tydelig innsikt i hans personlighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Du vil vel ikke si at du i tillegg også er skolert innenfor litteraturvitenskap?

Med all din formelle kunnskap har jeg tidligere stilt spørsmål ved størrelsen på ditt studielån. Det må da være formidabelt? Eller har du tatt 500 vekttall innenfor normert tid?

Har vi rett og slett med en uoppdaget juvel å gjøre? Hvorfor hører vi ikke noe til deg i media?

Grip,

populistiske media er ikke noe sted for seriøse fagkyndige. De fleste sakkyndige vil aldri, eller bare svært sjelden, dukke opp i media. Og da trolig i kanaler som IKKE spiller for mye DDE, Sputnik etc. At du derfor ikke er kjent med ekspertisen innen dette og andre fagområder, er vel naturlig nok.

Hvordan du automatisk kobler studielån med lang og omfattende utdannelse, er meg en gåte.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...