Gå til innhold

Tjo hei, PK'en er endret igjen


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

For å sitere artikkelen du linket til:

"Men forskere tror ikke det er grunn til å frykte noen stor strøm at EU-borgere fra øst. En analyse fra Nordisk Ministerråd viser at det kan komme rundt 5.000 arbeidsinnvandrere til Norge fra de nye EU-landene fram til 2008. I løpet av en tiårsperiode ventes 9.000 arbeidsinnvandrere fra øst- og sentral-Europa."

====

Portugal var lut fattig da de ble med i EU. Alle portugisere har rett til å finne arbeid i Norge.

Hvor mange ser du her?

Det du bedriver er hysteri.

Du får lese innlegget mitt en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 201
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    72

  • Ulv I Faarikaal

    26

  • Grip

    24

  • Taj Mahal

    22

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Tja, det er ikke lett hvis man hele tiden skal være oppdatert uti Det politisk Korrekte.

Verre er det at halvparten av folket faktisk frykter "etniske konflikter" som følge av økt innvandring.

Og at multietniske, multikulturellle, multireligiøse samfunn ikke er himmelrik på jord.

Når hver kultur, religion og hver etnisk gruppe skal "mele sine kaker", kan det gå hardt for seg.

Islam tillater ikke at religion og politikk adskilles, heller ikke at kvinner skal ha frihet, heller ikke at man fritt kan dumpe islam og omvende seg til en annen religion.

Vi får "liksom litt problemer" med kompatibiliteten, og det skjønner de fleste som har sett litt på saken.

Islam tillater ikke at sharia skilles fra koranen og at andre (landets) lover går foran. At de tolerere det er bare på overflaten. Vi får se hva som skjer når "grumset flyter opp".

Konflikter skal vi få, det er forbannet sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at multietniske, multikulturellle, multireligiøse samfunn ikke er himmelrik på jord.

Når hver kultur, religion og hver etnisk gruppe skal "mele sine kaker", kan det gå hardt for seg.

Islam tillater ikke at religion og politikk adskilles, heller ikke at kvinner skal ha frihet, heller ikke at man fritt kan dumpe islam og omvende seg til en annen religion.

Vi får "liksom litt problemer" med kompatibiliteten, og det skjønner de fleste som har sett litt på saken.

Islam tillater ikke at sharia skilles fra koranen og at andre (landets) lover går foran. At de tolerere det er bare på overflaten. Vi får se hva som skjer når "grumset flyter opp".

Konflikter skal vi få, det er forbannet sikkert.

Du skriver: "Konflikter skal vi få, det er forbannet sikkert."

Selvsagt. Du lager dem.

====

Påstandene dine om islam er direkte løgnaktige.

For å ta et eksempel som motbeviser våset du kommer med: Tyrkia. Det store flertall av tyrkere er muslimer, men landet og lovgivningen er sekulært.

Dette vet du selvsagt utmerket godt, og det viser at din eneste hensikt med å skrive her er nettopp å lage konflikter ved å spre løgn og usannheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Konflikter skal vi få, det er forbannet sikkert."

Selvsagt. Du lager dem.

====

Påstandene dine om islam er direkte løgnaktige.

For å ta et eksempel som motbeviser våset du kommer med: Tyrkia. Det store flertall av tyrkere er muslimer, men landet og lovgivningen er sekulært.

Dette vet du selvsagt utmerket godt, og det viser at din eneste hensikt med å skrive her er nettopp å lage konflikter ved å spre løgn og usannheter.

Jeg gadd ikke lese innlegget ditt, men det var sikkert intrisangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke lese innlegget ditt, men det var sikkert intrisangt.

Det appellerer til de intiliktuille her inne; de av oss som har intliginsen iorden, og som kan skrive intliginte innlegg på en intrisann måte.

Ærbødigst,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det appellerer til de intiliktuille her inne; de av oss som har intliginsen iorden, og som kan skrive intliginte innlegg på en intrisann måte.

Ærbødigst,

Åja, da kan jeg bare la være å lese.

:uintligent, men deilig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, da kan jeg bare la være å lese.

:uintligent, men deilig:

Du kan jo se på?

Og det er en kjent sak at Løver spiser ulver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Konflikter skal vi få, det er forbannet sikkert."

Selvsagt. Du lager dem.

====

Påstandene dine om islam er direkte løgnaktige.

For å ta et eksempel som motbeviser våset du kommer med: Tyrkia. Det store flertall av tyrkere er muslimer, men landet og lovgivningen er sekulært.

Dette vet du selvsagt utmerket godt, og det viser at din eneste hensikt med å skrive her er nettopp å lage konflikter ved å spre løgn og usannheter.

Nah, Tyrkia holdes i tømmene av sitt NATO-medlemskap og muligens også en del avhengighetsforhold til europeiske land, der EU spiller en ganske betydelig rolle.

Forøvrig merker jeg meg at dere ortodokse marxister løper til og forsvarer Islam med nebb og klør, men kan få dere til å si de mest utrolige ting om kristendommen.

Er «Sør» det kjemiske tegnet for inkonsekvens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, Tyrkia holdes i tømmene av sitt NATO-medlemskap og muligens også en del avhengighetsforhold til europeiske land, der EU spiller en ganske betydelig rolle.

Forøvrig merker jeg meg at dere ortodokse marxister løper til og forsvarer Islam med nebb og klør, men kan få dere til å si de mest utrolige ting om kristendommen.

Er «Sør» det kjemiske tegnet for inkonsekvens?

Du er langt nærmere ortodoks marxisme enn det jeg er.

Verken marxisme og du forfekter mangfold, men dere holder på deres ensporethet.

Så marxisten her er nok deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er langt nærmere ortodoks marxisme enn det jeg er.

Verken marxisme og du forfekter mangfold, men dere holder på deres ensporethet.

Så marxisten her er nok deg!

Prøv om du kan forsvare meningene og holdningene dine med noe som ikke avstedkommer ren hånfliring da, Sør.

Hvorfor er du så hissig på å forsvare Islam, men så hemningsløs når du kan hamre løs på kristendommen? Er det fordi Islam danner en symbiose med din politiske ideologi i kampen mot blant annet jødestaten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og at multietniske, multikulturellle, multireligiøse samfunn ikke er himmelrik på jord.

Når hver kultur, religion og hver etnisk gruppe skal "mele sine kaker", kan det gå hardt for seg.

Islam tillater ikke at religion og politikk adskilles, heller ikke at kvinner skal ha frihet, heller ikke at man fritt kan dumpe islam og omvende seg til en annen religion.

Vi får "liksom litt problemer" med kompatibiliteten, og det skjønner de fleste som har sett litt på saken.

Islam tillater ikke at sharia skilles fra koranen og at andre (landets) lover går foran. At de tolerere det er bare på overflaten. Vi får se hva som skjer når "grumset flyter opp".

Konflikter skal vi få, det er forbannet sikkert.

Som du sikkert vet, så er jeg muslim. Alt du sier om islam her, er direkte løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv om du kan forsvare meningene og holdningene dine med noe som ikke avstedkommer ren hånfliring da, Sør.

Hvorfor er du så hissig på å forsvare Islam, men så hemningsløs når du kan hamre løs på kristendommen? Er det fordi Islam danner en symbiose med din politiske ideologi i kampen mot blant annet jødestaten?

Her påpekte Sør direkte løgner. Hva løgnene handler om, spiller vel ingen rolle!

Hvorfor irriterer det deg at noen påpeker de løgner som har med islam å gjøre? Åh ja! Det er sant. Du er jo med i gruppen som prøver å utslette islam eller no. *himle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv om du kan forsvare meningene og holdningene dine med noe som ikke avstedkommer ren hånfliring da, Sør.

Hvorfor er du så hissig på å forsvare Islam, men så hemningsløs når du kan hamre løs på kristendommen? Er det fordi Islam danner en symbiose med din politiske ideologi i kampen mot blant annet jødestaten?

Du har selv måttet innrømme at jeg ikke var imot jødedommen. Du har til og med takket meg for det.

====

Jeg "forsvarer" (i gåseøyne) islam fordi det er nok av ting man kan angripe religionen for, om man ikke skal gjøre seg til løgner også¨.

Det UiF bedriver i innlegget over er et akkurat like stort selvmål som propagandaen om at "kommunister spiser barn til frokost". Enhver med 2 hjerneceller kan se at det er blank løgn.

Det er like tåpelig som hvis noen skulle påstå at "alle kristne er nazister" - enhver person kan se at det er løgn.

===

For øvrig - det er dobbelt idioti å angripe et livssyn når det ikke er noen som representerer det livssynet her - ditto for Ba'hai, hinduisme, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har selv måttet innrømme at jeg ikke var imot jødedommen. Du har til og med takket meg for det.

====

Jeg "forsvarer" (i gåseøyne) islam fordi det er nok av ting man kan angripe religionen for, om man ikke skal gjøre seg til løgner også¨.

Det UiF bedriver i innlegget over er et akkurat like stort selvmål som propagandaen om at "kommunister spiser barn til frokost". Enhver med 2 hjerneceller kan se at det er blank løgn.

Det er like tåpelig som hvis noen skulle påstå at "alle kristne er nazister" - enhver person kan se at det er løgn.

===

For øvrig - det er dobbelt idioti å angripe et livssyn når det ikke er noen som representerer det livssynet her - ditto for Ba'hai, hinduisme, osv.

Den glemmer jeg ikke! *megasnurt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her påpekte Sør direkte løgner. Hva løgnene handler om, spiller vel ingen rolle!

Hvorfor irriterer det deg at noen påpeker de løgner som har med islam å gjøre? Åh ja! Det er sant. Du er jo med i gruppen som prøver å utslette islam eller no. *himle*

Islam kommer til å utslette seg selv, uten min hjelp. Mennesker er tross alt dyrene meget overlegen i intelligens, og religiøse tvangstrøyer sitter ikke fastere enn de politiske. Nazismen varte i 12 år, kommunismen i 74 år, og Islam har 1400 år på baken - uten å ha vist tegn til sivilisasjon.

En kan si at tiden er moden. Synd at du ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islam kommer til å utslette seg selv, uten min hjelp. Mennesker er tross alt dyrene meget overlegen i intelligens, og religiøse tvangstrøyer sitter ikke fastere enn de politiske. Nazismen varte i 12 år, kommunismen i 74 år, og Islam har 1400 år på baken - uten å ha vist tegn til sivilisasjon.

En kan si at tiden er moden. Synd at du ikke er det.

Kristendommen har da vart 2000 år, jødedommen 5-6000, osv. Ingen av dem er vesensforskjellige fra islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...