Gå til innhold

Tjo hei, PK'en er endret igjen


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Gjest svensken jonas

Jeg er en ærlig person og det gjør meg spesielt?

Jeg forstod ikke de andre innleggene dine. Er det spesielt å si det?

Hva skal du konvertere til?

Jeg var ikke sur alså. Tvert imot. Syns i grunnen de fleste er spesielle, så det er vel greit nok, det.Og ejg skriver jo litt knottete fordi jeg mangler litt balanse innvendig. Men ellers går det greit. Så det er helt ok at du sa det alså.

Jeg lurer på å konvertere til buddhismen, men tidligere trakk jeg mot hinduismen. Det har jeg lagt på hylla. Liker ikke alle reglene.

men først skal jeg sove. Spesiell kan betye positivt spesiell alså.

Godnatt, ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 201
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    72

  • Ulv I Faarikaal

    26

  • Grip

    24

  • Taj Mahal

    22

Mest aktive i denne tråden

Jeg var ikke sur alså. Tvert imot. Syns i grunnen de fleste er spesielle, så det er vel greit nok, det.Og ejg skriver jo litt knottete fordi jeg mangler litt balanse innvendig. Men ellers går det greit. Så det er helt ok at du sa det alså.

Jeg lurer på å konvertere til buddhismen, men tidligere trakk jeg mot hinduismen. Det har jeg lagt på hylla. Liker ikke alle reglene.

men først skal jeg sove. Spesiell kan betye positivt spesiell alså.

Godnatt, ser du.

Det som kanskje er aller viktigst, er vel at du finner roen og troen inni deg. Ikke det at du må kalle deg det ene eller det andre. ;)

Når du finner roen, så har du funnet den rette troen for deg, vil jeg tro.

Lykke til og ha en god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde jeg. ;)

Det var interessant, jeg antar at du er av etnisk norsk opprinnelse. Takk for svarene og god natt. Nå har jeg tenkt å legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var interessant, jeg antar at du er av etnisk norsk opprinnelse. Takk for svarene og god natt. Nå har jeg tenkt å legge meg.

Jeg kan ikke helt se relevansen av hva slags etnisk opprinnelse jeg har, har med dette å gjøre, men det stemmer det.

Fra barnetroen satt jeg igjen (på et tidspunkt) med at Jesus sa: Let og du skal finne.

Jeg følte ikke at jeg hadde funnet den fulle og hele sannhet. Derfra begynte jeg å lese, lete og søke.

Det var en hel del om Jesus, som jeg ikke fikk til å stemme. Da jeg fant islam, så fikk jeg roen på at det var sannheten for meg.

Kort fortalt da.

Ha en god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du nevne EN eneste nasjon i verden som mener at Israel har rett til å okkupere palestinerenes land?

Til og med Sharon bruket ordet "okkupert".

Jeg også bruker terminologien «okkupert», men jeg setter det inn i en kontekst som berettiger okkupasjonen på lik linje med vår egen Tysklandsbrigade og de forpliktelser som fulgte med seieren over nazismen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si hvilken tilstrømning vi vil få fra de nye EU-områdene. Vi vet jo at folk fra Polen og de baltiske stater har arbeidet ganske mye i Norge allerede, og derfor må antas å ville komme hit i større grad enn folk fra Sør-Europa.

Det er usikkert og folk er tydeligvis noe bekymret. Du har ikke dekning for å kalle det hysteri.

Jeg tror ikke vi behøver å være redd for innvandrere fra de baltiske landene. De har ofte god utdannelse og jeg tror at sannsynligheten for at særlig leger og sykepleiere vil komme oss til help er stor.

Jeg tror ikke de store skarer består av polske jordbærplukkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...øh.. ja, det er langt flere av dem.

Hvis du ser på antall mord begått i Kina så er det også større enn antallet som blir begått i Storbritannia. Befolkningen i Kina er "noe større".

Pussig at du skulle nevne Kina og folketall. Kina står for 2/3 deler av alle brudd på menneskerettighetene i verden. Skal disse bruddene aksepteres pga av det enorme folketallet?

????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også bruker terminologien «okkupert», men jeg setter det inn i en kontekst som berettiger okkupasjonen på lik linje med vår egen Tysklandsbrigade og de forpliktelser som fulgte med seieren over nazismen.

Men her tilsvarer okkupasjonen når tyskerene okkuperte Norge. Den er nemlig komplett ulovlig ihht internasjonal lov.

Dette vet du selvsagt utmerket godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også bruker terminologien «okkupert», men jeg setter det inn i en kontekst som berettiger okkupasjonen på lik linje med vår egen Tysklandsbrigade og de forpliktelser som fulgte med seieren over nazismen.

Jødene har lidd mye, det er det ingen tvil om. Men det er forferdelig mange mennesker som har lidd.

Hvordan får du det til å bli riktig at jødene okkuperer?

Mener du at de har rett på en egen stat, fordi de led under Hitler? Og hvorfor mener du de har rett på mer en hva USA ga dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at du skulle nevne Kina og folketall. Kina står for 2/3 deler av alle brudd på menneskerettighetene i verden. Skal disse bruddene aksepteres pga av det enorme folketallet?

????

Nei, men man regner selvsagt med at antall kriminelle handlinger skal sees i forhold til folketallet.

Å sammenligne antall tyverier på Island (med 250 000 innbyggere) med antall tyverier i Kina (med 1 200 000 000) er selvsagt idioti.

====

Hvis man derimot sammenligner "antall drap per 10000 innbyggere" så tipper jeg at Israel ligger på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også bruker terminologien «okkupert», men jeg setter det inn i en kontekst som berettiger okkupasjonen på lik linje med vår egen Tysklandsbrigade og de forpliktelser som fulgte med seieren over nazismen.

Du har fremdeles ikke nevnt EN nasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her tilsvarer okkupasjonen når tyskerene okkuperte Norge. Den er nemlig komplett ulovlig ihht internasjonal lov.

Dette vet du selvsagt utmerket godt.

Uansett, araberne er aggressorene, og har vært det fra tidlig 20-årene og frem til idag. Okkupasjonen er ikke lovstridig iflg. enkelte internasjonale loveksperter, jfr. arabernes manglende implementasjon av FNs res 242.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men man regner selvsagt med at antall kriminelle handlinger skal sees i forhold til folketallet.

Å sammenligne antall tyverier på Island (med 250 000 innbyggere) med antall tyverier i Kina (med 1 200 000 000) er selvsagt idioti.

====

Hvis man derimot sammenligner "antall drap per 10000 innbyggere" så tipper jeg at Israel ligger på topp.

Antagelser holder ikke, Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett, araberne er aggressorene, og har vært det fra tidlig 20-årene og frem til idag. Okkupasjonen er ikke lovstridig iflg. enkelte internasjonale loveksperter, jfr. arabernes manglende implementasjon av FNs res 242.

Det er palestinerene om bedriver selvforsvar mot en ulovlig okkupant.

Man bedriver ikke "selvforsvar" på andre folks land!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelser holder ikke, Sør.

Langt flere arabere enn israelere har blitt drept. Det er, som du selv påpeker, langt flere arabere enn israelere.

Ergo har hver "million israelere" drept langt arabere enn hver "million arabere" har drept israelere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jødene har lidd mye, det er det ingen tvil om. Men det er forferdelig mange mennesker som har lidd.

Hvordan får du det til å bli riktig at jødene okkuperer?

Mener du at de har rett på en egen stat, fordi de led under Hitler? Og hvorfor mener du de har rett på mer en hva USA ga dem?

Hvordan får du det til å bli riktig at jødene okkuperer?

********************************

Fordi palestina-araberne ikke er villig til å stille garantier for en varig fred. En tilbaketrekning fra militært viktige områder vil legge Israel åpen for arabiske angrep, noe de selvsagt ikke ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er palestinerene om bedriver selvforsvar mot en ulovlig okkupant.

Man bedriver ikke "selvforsvar" på andre folks land!

Så du mener at selvmordsbombene i Haifa og Tel Aviv er selvforsvar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du det til å bli riktig at jødene okkuperer?

********************************

Fordi palestina-araberne ikke er villig til å stille garantier for en varig fred. En tilbaketrekning fra militært viktige områder vil legge Israel åpen for arabiske angrep, noe de selvsagt ikke ønsker.

Det er som å påstå at tyskerene ikke ville trekke seg tilbake fra Norge for lignende årsaker.

Vås. De okkuperer ULOVLIG, og det vet alle! Det er ikke snakk om "selvforsvar", men ren okkupasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...